Det er det jeg også tenker. Veldig fint å ha noe å sammenligne med senere! Selv om det sies at man ikke skal sammenligne streker, så er det jo greit å vite sånn ca hvor i landet man ligger.
Helt enig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er det jeg også tenker. Veldig fint å ha noe å sammenligne med senere! Selv om det sies at man ikke skal sammenligne streker, så er det jo greit å vite sånn ca hvor i landet man ligger.
CD 1
Da blir det ufrivillig pausemåned denne syklusen, Medicus hadde ikke plass
Jeg spurte Porsgrunn hvor lang ventetid de har på oppstart. Fikk til svar at de normalt har 1-2 sykluser, men kan være lenger pga lite bemanning i desember. Så da tipper jeg vi ikke kommer i gang der før etter nyttår.
Vi får se hva vi gjør, har i hvert fall reservert plass hos Medicus i november. Dette blir en laaaang syklus!
Ja, det var skikkelig knekk. Har bursdag i morgen og hadde liksom håpet på gode nyheter i dag. Ikke det at vi gjør en veldig stor greie ut av bursdager, men det hadde jo vært fint med en liiiten humørbooster. Nå er humøret om mulig enda mer på bånn.Neineinei, Timi… Er det sant!? Den verste beskjeden å få. Søren, altså.. Sa Medicus i det minste at du er garantert plass i november?
Ja, det var skikkelig knekk. Har bursdag i morgen og hadde liksom håpet på gode nyheter i dag. Ikke det at vi gjør en veldig stor greie ut av bursdager, men det hadde jo vært fint med en liiiten humørbooster. Nå er humøret om mulig enda mer på bånn.
I går satt jeg med gråten i halsen _hele_ arbeidsdagen fordi kollegaen min begynte å snakke om hvilken tapet hun skulle velge til det nye barnerommet. Knakk sammen da jeg kom hjem, fikk mensen - knakk sammen igjen. Fikk svar på blodprøven, nok en knekk. Tror jeg gråt nesten konstant i fire timer. Så ja, jeg følte at jeg fortjente en god nyhet i dag.. Men nå har jeg bare bestemt meg for at jeg må ta meg sammen og prøve å gjøre det beste ut av livet i venteperioden. Lettere sagt enn gjort!
Edit: Glemte å svare på det faktiske spørsmålet Ja, jeg tror i hvert fall jeg er garantert i november. De kaller det prioritert, men ville vært rart hvis jeg måtte vente enda en runde. Hun noterte ned forventet mens om 4 uker, pluss minus et par dager!
Ja, hun koordinatoren sa bare "ja, så da starter du opp i november". Så spurte jeg om det var plass til meg nå, og da sa hun som den største selvfølge at det ikke var plass til meg. Litt rart at hun kan vite det på starten av dagen når man ikke vet hvor mange som har ringt inn mens enda..Shit, altså. Selvfølgelig er det kjedelig å gå rundt og være trist på bursdagen sin Jeg håper du kommer raskt opp fra denne dumpa… Det er masse å sette pris på som barnløs, men lettere sagt enn gjort når man er det ufrivillig, ja Fikk du beskjed om at de ikke hadde plass med én gang du ringte?
Ja, ventingen er så fæl! Men jeg må vel øve meg på det også Blir en del venting i dette gamet..Åh, for en kjip beskjed å få ventetid er den verste tiden ❤
Ja, hun koordinatoren sa bare "ja, så da starter du opp i november". Så spurte jeg om det var plass til meg nå, og da sa hun som den største selvfølge at det ikke var plass til meg. Litt rart at hun kan vite det på starten av dagen når man ikke vet hvor mange som har ringt inn mens enda..
Takk Ja, håper det klaffer for oss begge!God klem du Vi får heie på hverandre i november og håpe på klaff
Takk Fiiol Jeg håper pausen til slutt vil gjøre godt! Jeg jobber med å snu tankene og fokusere på andre ting, jeg får jo ikke gjort noe med situasjonen.Så trist å lese at det gikk slik
Håper litt ufrivillig fri fra ivf etterhvert kjennes bra, selv om jeg ventingen ofte føles u-utholdelig. Stor klem. <3
Gratulerer med fødselsdagen din I dag
Tusen takk, dere er godeGratulerer sååå mye med dagen, Timi Håper den har vært fylt med fine ting, og at tankene har fått en liten pause fra prøvekjøret