Min vei mot andremann

Takk for at dere heier :Heartred:Heartred Bare halvannet døgn igjen til testingen begynner (men hvem teller :hilarious::hilarious:)
 
9 dpo

Og der var vi i gang :D Svak strek på Babyplan i dag, men vanskelig å vite om det bare er Ovitrelle. Den pleier å henge igjen lenge hos meg. Blir spennende å se om den er sterkere i morgen :nailbiting: Håper!
 

Vedlegg

  • 2FC72088-EEAC-46CA-AF25-E6667E01259C.jpeg
    2FC72088-EEAC-46CA-AF25-E6667E01259C.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 80
9 dpo
Og der var vi i gang :D Svak strek på Babyplan i dag, men vanskelig å vite om det bare er Ovitrelle. Den pleier å henge igjen lenge hos meg. Blir spennende å se om den er sterkere i morgen :nailbiting: Håper!

Spennende! Tok du ovitrelle i én dose eller fler? Håper det øker fint på testen i morgen:Heartred godt du minnet med på å teste det ut, får ta en etterpå jeg
 
Spennende! Tok du ovitrelle i én dose eller fler? Håper det øker fint på testen i morgen:Heartred godt du minnet med på å teste det ut, får ta en etterpå jeg
Enkel dose Ovitrelle ja :happy: Kommer til å slite med å sovne i kveld, er så spent på morgendagens test!
 
9 dpo
Og der var vi i gang :D Svak strek på Babyplan i dag, men vanskelig å vite om det bare er Ovitrelle. Den pleier å henge igjen lenge hos meg. Blir spennende å se om den er sterkere i morgen :nailbiting: Håper!
Spennende. Jeg skal teste Ovitrelle denne syklusen også. Når har du pleid å få negativ test igjen etter Ovitrelle? Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen ❤️
 
Spennende. Jeg skal teste Ovitrelle denne syklusen også. Når har du pleid å få negativ test igjen etter Ovitrelle? Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen ❤️
Det vet jeg faktisk ikke, for det har endt i kjemisk begge gangene! Så de ble jo aldri helt blenda. Men de har vært svakest rundt 9 dpo, for så å øke igjen :happy:
 
11 dpo

Ser dessverre ikke ut som dette går veien :( Nesten blenda test i dag, kan bare skimte en svak strek. Regner med det er Ovitrelle som fortsatt henger igjen.

Dette var siste på frys, så nå må vi i gang med nytt uttak. Tungt å svelge, men vi må jo bare kjøre på videre.
 
God klem ❤️❤️
 
11 dpo
Ser dessverre ikke ut som dette går veien :( Nesten blenda test i dag, kan bare skimte en svak strek. Regner med det er Ovitrelle som fortsatt henger igjen.

Dette var siste på frys, så nå må vi i gang med nytt uttak. Tungt å svelge, men vi må jo bare kjøre på videre.
Kjære Timi:sorry: Så lei meg på dine vegne. Står dere på venteliste offentlig, eller hva er planen videre? :Heartred
 
11 dpo
Ser dessverre ikke ut som dette går veien :( Nesten blenda test i dag, kan bare skimte en svak strek. Regner med det er Ovitrelle som fortsatt henger igjen.

Dette var siste på frys, så nå må vi i gang med nytt uttak. Tungt å svelge, men vi må jo bare kjøre på videre.
Mange klemmer!
 
11 dpo
Ser dessverre ikke ut som dette går veien :( Nesten blenda test i dag, kan bare skimte en svak strek. Regner med det er Ovitrelle som fortsatt henger igjen.

Dette var siste på frys, så nå må vi i gang med nytt uttak. Tungt å svelge, men vi må jo bare kjøre på videre.
Timi ❤ Det var utrolig leit å høre. Sender deg mange klemmer ❤
 
Kjære Timi:sorry: Så lei meg på dine vegne. Står dere på venteliste offentlig, eller hva er planen videre? :Heartred
Ja, vi har forsamtale i Porsgrunn i slutten av oktober. Om det er ventetid på oppstart tror jeg vi kommer til å ta en runde til privat. Jeg synes ventingen er forferdelig tung og jeg takler det veldig dårlig. Psyken er grei så lenge jeg holder på med forsøk, for da gjør jeg liksom noe for å nå målet. Men de pausemånedene er helt grusomme :( Klarer liksom ikke helt å finne gleden i andre ting lenger..
 
Ja, vi har forsamtale i Porsgrunn i slutten av oktober. Om det er ventetid på oppstart tror jeg vi kommer til å ta en runde til privat. Jeg synes ventingen er forferdelig tung og jeg takler det veldig dårlig. Psyken er grei så lenge jeg holder på med forsøk, for da gjør jeg liksom noe for å nå målet. Men de pausemånedene er helt grusomme :( Klarer liksom ikke helt å finne gleden i andre ting lenger..

Ville vært litt obs på at Porsgrunn har vært en del fullt i det siste. Men vi kom inn nå etter 2 mnd, så kan gå raskt også :)
 
Ville vært litt obs på at Porsgrunn har vært en del fullt i det siste. Men vi kom inn nå etter 2 mnd, så kan gå raskt også :)
Ja, jeg regner med det blir litt venting der, i og med at jeg så du måtte vente en syklus til. Så er litt redd vi ikke får starte opp før etter jul! Men man vet jo aldri :)
 
Får så inderlig vondt på dine vegne.. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å si enn at jeg snart håper lykken snur, virkelig!! :Heartpink
 
12 dpo

Nå kommer det til å komme en lang utblåsning fra meg. Jeg skriver dette mest for min egen del, for jeg trenger å få ting ut..

Ingen strek på testen i dag heller. Eller, det er en svak strek, så Ovitrelle herjer visst fortsatt. Men uansett, ingen strek som kan resultere i baby.

De siste dagene har vært ekstremt tunge. Jeg har ikke lyst til å gjøre noe som helst, hadde jeg ikke hatt en jobb ville jeg bare ligget i sengen hele dagen.

Det hjelper liksom ikke at min eneste kollega er gravid. Det er en av grunnene til at jeg virkelig, virkelig håpet at et av disse fryseforsøkene skulle gå veien. Nå begynner jo den fine magen etterhvert å synes og jeg må sitte der og se på den hver eneste dag. Derfor håpet jeg sånn at jeg skulle være gravid før magen hennes kommer, da hadde det ikke vært like sårt. Nå blir det ikke sånn. Hun går ut i permisjon litt etter jul, og da blir det bare meg. Alene på kontoret, kanskje ikke gravid da heller. Det er så sårt, for det er jo det jeg ønsker aller mest i hele verden. Andre får det liksom bare til, hvorfor går det ikke for oss?!

Jeg er så redd for å gå helt i kjelleren. Jeg vil ikke ned dit! De tingene som gjorde meg glad før er liksom ikke like viktige lenger, det gir meg ikke den samme gleden. Jeg har overflod av negative tanker om dagen, og det er så tungt. Heldigvis er samboer en optimist - og det trenger jeg at han er :Heartred
 
Back
Topp