Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9 dpo
Og der var vi i gang Svak strek på Babyplan i dag, men vanskelig å vite om det bare er Ovitrelle. Den pleier å henge igjen lenge hos meg. Blir spennende å se om den er sterkere i morgen Håper!
Enkel dose Ovitrelle ja Kommer til å slite med å sovne i kveld, er så spent på morgendagens test!Spennende! Tok du ovitrelle i én dose eller fler? Håper det øker fint på testen i morgen godt du minnet med på å teste det ut, får ta en etterpå jeg
Spennende. Jeg skal teste Ovitrelle denne syklusen også. Når har du pleid å få negativ test igjen etter Ovitrelle? Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen9 dpo
Og der var vi i gang Svak strek på Babyplan i dag, men vanskelig å vite om det bare er Ovitrelle. Den pleier å henge igjen lenge hos meg. Blir spennende å se om den er sterkere i morgen Håper!
Det vet jeg faktisk ikke, for det har endt i kjemisk begge gangene! Så de ble jo aldri helt blenda. Men de har vært svakest rundt 9 dpo, for så å øke igjenSpennende. Jeg skal teste Ovitrelle denne syklusen også. Når har du pleid å få negativ test igjen etter Ovitrelle? Krysser fingrene for at den er sterkere i morgen
Kjære Timi Så lei meg på dine vegne. Står dere på venteliste offentlig, eller hva er planen videre?11 dpo
Ser dessverre ikke ut som dette går veien Nesten blenda test i dag, kan bare skimte en svak strek. Regner med det er Ovitrelle som fortsatt henger igjen.
Dette var siste på frys, så nå må vi i gang med nytt uttak. Tungt å svelge, men vi må jo bare kjøre på videre.
Mange klemmer!11 dpo
Ser dessverre ikke ut som dette går veien Nesten blenda test i dag, kan bare skimte en svak strek. Regner med det er Ovitrelle som fortsatt henger igjen.
Dette var siste på frys, så nå må vi i gang med nytt uttak. Tungt å svelge, men vi må jo bare kjøre på videre.
Timi ❤ Det var utrolig leit å høre. Sender deg mange klemmer ❤11 dpo
Ja, vi har forsamtale i Porsgrunn i slutten av oktober. Om det er ventetid på oppstart tror jeg vi kommer til å ta en runde til privat. Jeg synes ventingen er forferdelig tung og jeg takler det veldig dårlig. Psyken er grei så lenge jeg holder på med forsøk, for da gjør jeg liksom noe for å nå målet. Men de pausemånedene er helt grusomme Klarer liksom ikke helt å finne gleden i andre ting lenger..Kjære Timi Så lei meg på dine vegne. Står dere på venteliste offentlig, eller hva er planen videre?
God klem
Mange klemmer!
Takk for klemmer!Timi ❤ Det var utrolig leit å høre. Sender deg mange klemmer ❤
Ja, vi har forsamtale i Porsgrunn i slutten av oktober. Om det er ventetid på oppstart tror jeg vi kommer til å ta en runde til privat. Jeg synes ventingen er forferdelig tung og jeg takler det veldig dårlig. Psyken er grei så lenge jeg holder på med forsøk, for da gjør jeg liksom noe for å nå målet. Men de pausemånedene er helt grusomme Klarer liksom ikke helt å finne gleden i andre ting lenger..
Ja, jeg regner med det blir litt venting der, i og med at jeg så du måtte vente en syklus til. Så er litt redd vi ikke får starte opp før etter jul! Men man vet jo aldriVille vært litt obs på at Porsgrunn har vært en del fullt i det siste. Men vi kom inn nå etter 2 mnd, så kan gå raskt også
Får så inderlig vondt på dine vegne.. Vet ikke hva annet jeg kan gjøre enn å si enn at jeg snart håper lykken snur, virkelig!!