Min vei mot andremann

16 dpo
Hcg var på 38, så da gikk det ikke veien denne gangen heller :sad010 Skal ta ny blodprøve på mandag bare for å sjekke at det synker. Da er det bare å kvinne seg opp til nytt innsett og håpe på at alle gode ting er 3 :Heartred
Å nei :( nå gråter jeg en skvett :(
 
16 dpo
Hcg var på 38, så da gikk det ikke veien denne gangen heller :sad010 Skal ta ny blodprøve på mandag bare for å sjekke at det synker. Da er det bare å kvinne seg opp til nytt innsett og håpe på at alle gode ting er 3 :Heartred
Åh timi :( sa de at det ikke var håp? Trodde det viktigste var doblingstiden og ikke hvilket tall man fikk? :Heartred
 
Åh timi :( sa de at det ikke var håp? Trodde det viktigste var doblingstiden og ikke hvilket tall man fikk? :Heartred
De sa at det dessverre var veldig, veldig sjelden det gikk bra når hcg var under 75, 15 dpo :( Hadde 33 på det høyeste sist runde og da begynte jeg å blø 3 dager senere. Mirakler kan jo skje, men tør ikke håpe på det :Heartred
 
16 dpo
Hcg var på 38, så da gikk det ikke veien denne gangen heller :sad010 Skal ta ny blodprøve på mandag bare for å sjekke at det synker. Da er det bare å kvinne seg opp til nytt innsett og håpe på at alle gode ting er 3 :Heartred
Men åååå, hvorfor vil ikke frøet klamre seg fast!? Merker jeg blir skikkelig frustrert på dine vegne:( Det hjelper så lite, men jeg sender uansett varme tanker din vei og tviholder på håper om at neste er "the one"!!:Heartpink
 
Men åååå, hvorfor vil ikke frøet klamre seg fast!? Merker jeg blir skikkelig frustrert på dine vegne:( Det hjelper så lite, men jeg sender uansett varme tanker din vei og tviholder på håper om at neste er "the one"!!:Heartpink
Tusen takk, fine deg :Heartred Det er utrolig frustrerende, men prøver å trøste meg med at det i hvert fall skjer noe. Heller det enn helt blanke tester hver gang. Får bare tro og håpe at det sitter neste gang!
 
Tusen takk, fine deg :Heartred Det er utrolig frustrerende, men prøver å trøste meg med at det i hvert fall skjer noe. Heller det enn helt blanke tester hver gang. Får bare tro og håpe at det sitter neste gang!
Absolutt, viktig å ta med seg lyspunktene oppi all frustrasjonen også, istedenfor å bare grave seg ned i alt man syns er dritt:notworthy Jeg tror og håper så inderlig med deg:signs003
 
19 dpo

Blodprøve nr 2 ble tatt i dag. De trodde ikke jeg fikk svar før på onsdag, men det er egentlig ikke så farlig. Jeg vet jo svaret uansett. Testene er svakere nå, så hcg er nok på vei ut. Håper mens kommer snart, så vi kan sette inn den siste eskimoen vi har :love2

Har fått plan og medisiner fra klinikken. Det blir samme regla som sist, Letrozol i 5 dager, Ovitrelle og Cyclogest. Håper håper håper at alle gode ting er 3 :Heartpink
 
CD 1

Da har mensen kommet som bestilt! Den er vond denne gangen, men Paracet tar heldigvis vekk de verste krampene. Skal ringe inn mens til klinikken nå, så regner med det blir kontroll neste fredag :)
 
CD 2
Blodprøven viste at hcg var på 9 på mandag. Det kan jo stemme greit med at mens kom på tirsdag. Fikk mens 20 dpo, akkurat samme som forrige kjemiske.

Begynner på Letrozol i morgen. Åh, det er så deilig å være i gang igjen! Jeg takler jo ikke å vente, og så lenge det går slag i slag klarer jeg meg psykisk. Men hvis det ikke går denne gangen blir det noen mnd pause (venteliste offentlig) og det kjenner jeg at kommer til å bli grusomt. Meeen jeg prøver å ikke ta sorgene på forskudd ;)
 
Last edited:
CD 12

Alt så heldigvis fint ut på kontroll i går :D Satte Ovitrelle i går kveld og innsett blir på fredag! Blir noen lange uker fremover, før vi får resultatet. Krysser det som krysses kan!
 
CD 12
Alt så heldigvis fint ut på kontroll i går :D Satte Ovitrelle i går kveld og innsett blir på fredag! Blir noen lange uker fremover, før vi får resultatet. Krysser det som krysses kan!
Hurra! Krysser fingrene :)
 
5 dpo

Da ruger jeg igjen :love7 Var så nervøs for at de skulle ringe og si at blastoen ikke tålte opptining, men det gikk jo helt fint!

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. Har lagt lista litt lavere denne gangen, og satser på å begynne testing 9 dpo. 4 dager - det må jeg jo klare å holde ut :hilarious:

Kom igjen, lille eskimo :smiley-angelic001
 
5 dpo
Da ruger jeg igjen :love7 Var så nervøs for at de skulle ringe og si at blastoen ikke tålte opptining, men det gikk jo helt fint!

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. Har lagt lista litt lavere denne gangen, og satser på å begynne testing 9 dpo. 4 dager - det må jeg jo klare å holde ut :hilarious:

Kom igjen, lille eskimo :smiley-angelic001

Herlig, gratulerer som ruger!
Ja kom igjen, lille eskimo! :Heartred
 
Gratulerer så mye :)
 
5 dpo
Da ruger jeg igjen :love7 Var så nervøs for at de skulle ringe og si at blastoen ikke tålte opptining, men det gikk jo helt fint!

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. Har lagt lista litt lavere denne gangen, og satser på å begynne testing 9 dpo. 4 dager - det må jeg jo klare å holde ut :hilarious:

Kom igjen, lille eskimo :smiley-angelic001
Gratulerer! Heier på deg og lillefrøet:love7
 
5 dpo
Da ruger jeg igjen :love7 Var så nervøs for at de skulle ringe og si at blastoen ikke tålte opptining, men det gikk jo helt fint!

Nå er det bare å smøre seg med tålmodighet. Har lagt lista litt lavere denne gangen, og satser på å begynne testing 9 dpo. 4 dager - det må jeg jo klare å holde ut :hilarious:

Kom igjen, lille eskimo :smiley-angelic001
Hurra for ruging!
 
Back
Topp