Min vei mot andremann

7 DPO

Kan rugetiden gå noe saktere? Jeg har bare ruget i to dager nå, men det føles ut som en evighet :hilarious: Testene roper på meg fra skuffen, men det er jo virkelig ingen vits i å teste enda. Jeg skal klare å holde meg til fredag, i hvert fall!

Har absolutt ingen magefølelse denne gangen og det er egentlig litt deilig. Kjedelig å være overbevist om at man er gravid - også tar man feil. Jaja, jeg får smøre meg med tålmodighet et par dager til.
 
11 DPO

Klarte å holde meg til 8 dpo før det røk en test :hilarious: Ovitrelle sitter lenge i hos meg, så er jo umulig å vite hva som er Ovitrelle og hva som er babystrek. Men fra i går (10 dpo) til i dag (11 dpo) trooor jeg det er en liten stigning. Kom igjen lille spire, klamre deg fast :smiley-angelic001:love7
 

Vedlegg

  • C732B48D-6B10-4FD0-AB1D-7BE1FB63603F.jpeg
    C732B48D-6B10-4FD0-AB1D-7BE1FB63603F.jpeg
    385,1 KB · Visninger: 101
Håper for deg!
 
Fortsatt 11 dpo

Jeg måtte bare ta en til :hilarious: Se her da, denne er sterkere enn i morges :excited001
 

Vedlegg

  • D0A24A84-ABFA-4F70-888A-926746FAB4FB.jpeg
    D0A24A84-ABFA-4F70-888A-926746FAB4FB.jpeg
    596,7 KB · Visninger: 107
Nå er det din tur Timi ❤ Drister meg til et forsiktig gratulerer :love7
Jeg håper det :Heartred Men tør ikke juble før hcg-måling, den smellen gikk jeg på forrige gang!
 
Så spennende! Når skal du ta blodprøver? Håper for dere!
Takk :love7 Skal ta blodprøve på torsdag, så regner med å få svar på fredag!
 
12 dpo
Øverst er 11 dpo ettermiddag og nederst 12 dpo morgen. Jeg har jo bare hatt en kjemisk før, så aner ikke om denne er sterk nok til 12 dpo :nailbiting: Men jeg synes i hvert fall de stiger litt. Hva tenker dere?

Nå har jeg bare 3 babyplan og en digital igjen. Så blir nok morgentesting til og med torsdag og kanskje digital på torsdag. Fredag får jeg jo forhåpentligvis svar på blodprøve og da føler jeg at det ikke er nødvendig å teste lenger!
 

Vedlegg

  • Skjermbilde 2021-08-30 kl. 10.24.10.png
    Skjermbilde 2021-08-30 kl. 10.24.10.png
    2,6 MB · Visninger: 86
Last edited:
Krysser fingrene for deg, dette ser lovende ut..! :Heartred
 
Krysser fingrene for deg, dette ser lovende ut..! :Heartred
Takk, jeg håper det holder hele veien :love7 Du er vel snart i gang med nytt forsøk?
 
12 dpo
Øverst er 11 dpo ettermiddag og nederst 12 dpo morgen. Jeg har jo bare hatt en kjemisk før, så aner ikke om denne er sterk nok til 12 dpo :nailbiting: Men jeg synes i hvert fall de stiger litt. Hva tenker dere?

Nå har jeg bare 3 babyplan og en digital igjen. Så blir nok morgentesting til og med torsdag og kanskje digital på torsdag. Fredag får jeg jo forhåpentligvis svar på blodprøve og da føler jeg at det ikke er nødvendig å teste lenger!
Ååååå, altfor spennende!! Men syns utvilsomt dette ser ut som babystreker:D Krysser fingrene videre, satser på at dette er terminspiren din:Heartpink:signs003
 
Back
Topp