Jeg er veldig glad for at jeg fant dagboka di Vi venter på at samboeren skal ta en sædtest, og jeg mistenker kanskje at den kan påvise nedsatt sædkvalitet. Sett bort i fra at vi er i PP12 uten at det har klaffet enda, så er det ingenting som tilsier at det skal være noe galt, men jeg har en så sterk følelse på det.. Jeg vet svært lite om assistert befruktning, men ser kanskje for meg at jeg må lese meg litt opp i tiden fremover
Jeg sier meg enig i det @Noelle_ skriver Håper og krysser fingrene for deg at de ikke har ringt enda, og at de ikke ringer før i morgen!
Vet du, jeg hadde akkurat samme mistanke selv. Jeg har alltid hatt stabile sykluser og ingenting som tilsier at jeg ikke skal kunne bli gravid. Da vi hadde prøvd i 9 måneder insisterte jeg på at vi måtte ta en fertilitetssjekk - jeg orket rett og slett ikke å ikke vite lenger! Da vi fikk beskjed om sædkvaliteten ble jeg nesten litt lettet. Selvfølgelig var det ikke det jeg ønsket, men det var deilig å få et svar på hvorfor det ikke gikk, samtidig som jeg visste at vi kunne få hjelp. Nå gir jo ikke assistert befruktning garanti for graviditet, men jeg har fortsatt troen på at det skal gå På første ICSI-forsøk fikk vi bevis på at hans sædceller kan befrukte mine egg - og det er jo det viktigste!
Når det er sagt håper jeg selvfølgelig at alt er fint med samboeren din sin sædkvalitet og at det klaffer for dere Skal følge med på dagboken din og er spent på deres vegne.
Jeg har ikke hørt noe fra klinikken enda, heldigvis! Så det lover godt Ikke at jeg klarer å roe meg før i morgen, jeg sitter her med konstant høy puls!