Jeg kjenner så godt igjen tankene dine. Veldig godt å lese at du våknet til en bedre dag i dag! Ferieplanlegging og spennende ferier har vært mine dagdrømmer og pauser fra hverdagen. Det er så godt å se frem til noe fint, som ikke har usikkerhet knyttet til seg. Det har virkelig gjort godt. Så bra dere kan unne dere det. KOS dere med planleggingen!
PS: vi bestiller alltid, så lenge det lar seg gjøre, hotell med aldersgrense. Da er det så deilig og rolig, og god plass ved bassenget og ev. tilhørende strand. Selvfølgelig liker jeg barn, men vi som ikke er der helt enda, kan jo få vår tid og bare være i vår lille boble uten å tenke på akkurat det, og heller fokusere på å pleie hverandre og forholdet.
Helt enig med deg - det er fint å ha noe å glede seg til der usikkerheten ikke murrer i bakhodet. Både jeg og samboer er veldig lite glad i mørke og kulde, så vi har egentlig pleid å reise bort en eller to måneder om vinteren. Men så kom jo Covid-19 og da ble det også tatt vekk fra oss. Derfor er det ekstra deilig at grensene åpnes igjen og at vi kan begynne å reise igjen - få fokuset litt over på planlegging. Og tusen takk for tips! Det blir jo forhåpentligvis vår siste "voksenferie" på en stund