Min vei mot andremann

Kjedelig med totalfrys :(

Men! :Heartpink

Da rekker du innsett rett før dere drar på ferie? Det tror jeg blir en perfekt tid for innsett! Sol, varme og nytings! Jeg hadde innsett i des. 2019 rett før vi dro på ferie, og ble faktisk gravid for en gang skyld, vi hopper over det at det ikke varte, for poenget her var at det festet seg hvertfall.

Jeg har troen på flere fine blastoer nå.
 
Kjedelig med totalfrys :(

Men! :Heartpink

Da rekker du innsett rett før dere drar på ferie? Det tror jeg blir en perfekt tid for innsett! Sol, varme og nytings! Jeg hadde innsett i des. 2019 rett før vi dro på ferie, og ble faktisk gravid for en gang skyld, vi hopper over det at det ikke varte, for poenget her var at det festet seg hvertfall.

Jeg har troen på flere fine blastoer nå.
Ja, forhåpentligvis :Heartred Men er selvfølgelig livredd for at kroppen skal svikte meg i og med at jeg ikke får pausesyklus.

Flyet vårt ble jo selvfølgelig kansellert, så nå må vi prøve å finne nye. Få som flyr til Bali nå, i og med at de kun tar imot turister fra 19 land. Da blir det vanskelig å fylle opp fly. Ser ut som vi må ta en kronglete flyrute, men det får så være. Vi SKAL på tur, og jeg håper at jeg kan få to fine streker mens vi er der. Min fine samboer snakker allerede om at vi kommer til å huske den positive testen på Bali for alltid og at det blir vår beste ferie noen sinne :hilarious: Jeg for min del holder litt mer igjen kan du si, og er mer innstilt på nytt forsøk i februar. Er så glad han er optimist når jeg absolutt ikke er det!
 
Æsj, ja, da blir det ekstra kjipt når man først får beskjed om en ting, og så kontrabeskjed... :/
Men får håpe det er til det beste!! :D

Syyykt mye venting i dette gamet!! :O Mer enn jeg var klar over!
Vente, vente, vente, så i kveld passer det med en slik en: Wente Morning Fog Chardonnay 2020 | USA | Land | Vinmonopolet ! :)
Jeg vet, helt sinnsykt med venting! Samboer mener jeg er utålmodig (han sier det på en søt måte), men hallo?! Jeg har ventet halvannet år på det her, er det rart? En måned føles ut som en eeeevighet, jeg hadde jo allerede begynt å telle ned dager til jeg kunne teste :hilarious:
 
Det var visst 15 egg de fikk ut i går, 6 av dem var modne. Var jo forberedt på det, men skuffet likevel. Jeg blir så ufattelig sint på kroppen min, og det føles bare ekstra kjipt med totalfrys når vi har fått 6 egg som kan brukes.

Alle 6 var befruktet. Vi har så og si hatt 100% befruktelse hver gang. TENK OM vi hadde hatt 15 egg? Eller i det minste 10? Får bare håpe at gullegget er der denne gangen.

Nå er det bare å vente til mandag og krysse fingrene for at nummeret til Medicus ikke dukker opp på skjermen før det.
 
Det var visst 15 egg de fikk ut i går, 6 av dem var modne. Var jo forberedt på det, men skuffet likevel. Jeg blir så ufattelig sint på kroppen min, og det føles bare ekstra kjipt med totalfrys når vi har fått 6 egg som kan brukes.

Alle 6 var befruktet. Vi har så og si hatt 100% befruktelse hver gang. TENK OM vi hadde hatt 15 egg? Eller i det minste 10? Får bare håpe at gullegget er der denne gangen.

Nå er det bare å vente til mandag og krysse fingrene for at nummeret til Medicus ikke dukker opp på skjermen før det.
Ååå, krysser alt jeg har for deg jeg og! :Heartred
Håper du klarer å slappe av i helga, senke skuldrene og kose deg :happy:
Selv om det selvfølgelig er lettere sagt enn gjort :p

Jeg skal sende masse gode tanker til embryoene dine, så satser vi på at når du snakker med de på mandag så kan de fortelle at du har fått 6 flotte eskimoer som venter på deg når kroppen er klar! :D
Det er jo lov å drømme litt! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Ååå, krysser alt jeg har for deg jeg og! :Heartred
Håper du klarer å slappe av i helga, senke skuldrene og kose deg :happy:
Selv om det selvfølgelig er lettere sagt enn gjort :p

Jeg skal sende masse gode tanker til embryoene dine, så satser vi på at når du snakker med de på mandag så kan de fortelle at du har fått 6 flotte eskimoer som venter på deg når kroppen er klar! :D
Det er jo lov å drømme litt! :Heartred:Heartred:Heartred
Kommer absolutt ikke til å slappe av, jeg synes de fem dagene etter uttak er grusomme. Takk for gode tanker :Heartred Vi har jo vært igjennom dette noen runder nå, og har alltid fått en tredjedel av befruktede egg til blastostadiet. Jeg tør rett og slett ikke håpe på mer enn to eskimoer. Får jo heller aldri noe særlig god kvalitet på de heller. Fader altså, jeg får liksom ikke blitt noe mer negativ :hilarious:

Har mest lyst til å legge meg i senga og bli der til mandag!
 
Kommer absolutt ikke til å slappe av, jeg synes de fem dagene etter uttak er grusomme. Takk for gode tanker :Heartred Vi har jo vært igjennom dette noen runder nå, og har alltid fått en tredjedel av befruktede egg til blastostadiet. Jeg tør rett og slett ikke håpe på mer enn to eskimoer. Får jo heller aldri noe særlig god kvalitet på de heller. Fader altså, jeg får liksom ikke blitt noe mer negativ :hilarious:

Har mest lyst til å legge meg i senga og bli der til mandag!
Haha, huff!
Gå deg en tur, ta en fridag i morgen, og bli i senga til mandag! Jeg syntes det hørtes ganske digg ut i grunnen :D
Uansett, jeg krysser fingre og tær, og sender drøssevis av håp og babystøv :D:Heartred
 
Det var visst 15 egg de fikk ut i går, 6 av dem var modne. Var jo forberedt på det, men skuffet likevel. Jeg blir så ufattelig sint på kroppen min, og det føles bare ekstra kjipt med totalfrys når vi har fått 6 egg som kan brukes.

Alle 6 var befruktet. Vi har så og si hatt 100% befruktelse hver gang. TENK OM vi hadde hatt 15 egg? Eller i det minste 10? Får bare håpe at gullegget er der denne gangen.

Nå er det bare å vente til mandag og krysse fingrene for at nummeret til Medicus ikke dukker opp på skjermen før det.

Det er så kjedelig å føle på at kroppen aldri spiller på lag :( Det skal jo bare det ene egget til, men jeg skjønner så veldig godt at du veldig gjerne skulle hatt flere gode :Heartred De siste tre uttakene våre har vi bare fått to gode blastoer hver gang - ut av 23, 18 og 12 egg. To av dem har blitt til fine spirer :love2 Håper de neste dagene går rekordfort, og at ingen ringer med dårlige beskjeder!
 
Det var visst 15 egg de fikk ut i går, 6 av dem var modne. Var jo forberedt på det, men skuffet likevel. Jeg blir så ufattelig sint på kroppen min, og det føles bare ekstra kjipt med totalfrys når vi har fått 6 egg som kan brukes.

Alle 6 var befruktet. Vi har så og si hatt 100% befruktelse hver gang. TENK OM vi hadde hatt 15 egg? Eller i det minste 10? Får bare håpe at gullegget er der denne gangen.

Nå er det bare å vente til mandag og krysse fingrene for at nummeret til Medicus ikke dukker opp på skjermen før det.

Timi :Heartred Jeg titter innom for å si at jeg heier på deg, og jeg krysser fingre, tær og alt jeg har for deg :Heartred
 
Krysser fingrene for mange fine egg ❤️❤️
 
Det er så kjedelig å føle på at kroppen aldri spiller på lag :( Det skal jo bare det ene egget til, men jeg skjønner så veldig godt at du veldig gjerne skulle hatt flere gode :Heartred De siste tre uttakene våre har vi bare fått to gode blastoer hver gang - ut av 23, 18 og 12 egg. To av dem har blitt til fine spirer :love2 Håper de neste dagene går rekordfort, og at ingen ringer med dårlige beskjeder!
Fikk jo to blastoer sist av 6 befruktede, så håper litt på det samme nå. Men føler vi alltid får «average» kvalitet, skulle så gjerne ha prøvd å sette inn noe av god kvalitet.

Håper ingen ringer før mandag og at mensen kommer asap :Heartred
 
Fikk jo to blastoer sist av 6 befruktede, så håper litt på det samme nå. Men føler vi alltid får «average» kvalitet, skulle så gjerne ha prøvd å sette inn noe av god kvalitet.

Håper ingen ringer før mandag og at mensen kommer asap :Heartred

Skjønner deg veldig godt. Satt med akkurat samme følelsen sist.. Men average ER ofte godt nok :Heartred Jeg har et levende bevis på det! Og jeg tror virkelig de kjemiske dine er et godt tegn. Må bare kaste terningen mange nok ganger…
 
Skjønner deg veldig godt. Satt med akkurat samme følelsen sist.. Men average ER ofte godt nok :Heartred Jeg har et levende bevis på det! Og jeg tror virkelig de kjemiske dine er et godt tegn. Må bare kaste terningen mange nok ganger…
Jeg håper du har rett :smiley-angelic001
 
Er veldig spent på hvor mange blastoer du har i dag :nailbiting::Heartred
 
Jeg skjelver og gråter om hverandre, for vi fikk FIRE BLASTOER PÅ FRYS :sad010:sad010:sad010Jeg var helt sikker på vi ikke kom til å få mer enn to. Og til det aller beste; TRE av dem har bedre grading enn vi noen gang har hatt. Shit altså, dette er liksom den første virkelig gode nyheten vi har fått etter 3 forsøk.

Vi fikk en 4AA, en 5BA, en 4AB og en 4BB. Til info så er 4BB det beste vi har fått tidligere.

Jeg er så utrolig lettet. For dette betyr også at vi kan sjonglere innsett når det evt er pausemåneder offentlig. Til tross for både totalfrys og tidenes forkjølelse, så er dette den beste dagen på veldig, veldig lenge!!!
 
Så fantastisk med hele 4 stykker på frys!!! Gratulerer :Heartred:Heartred
 
Jeg skjelver og gråter om hverandre, for vi fikk FIRE BLASTOER PÅ FRYS :sad010:sad010:sad010Jeg var helt sikker på vi ikke kom til å få mer enn to. Og til det aller beste; TRE av dem har bedre grading enn vi noen gang har hatt. Shit altså, dette er liksom den første virkelig gode nyheten vi har fått etter 3 forsøk.

Vi fikk en 4AA, en 5BA, en 4AB og en 4BB. Til info så er 4BB det beste vi har fått tidligere.

Jeg er så utrolig lettet. For dette betyr også at vi kan sjonglere innsett når det evt er pausemåneder offentlig. Til tross for både totalfrys og tidenes forkjølelse, så er dette den beste dagen på veldig, veldig lenge!!!

Nei, hææææ dette er jo helt utrolig, Timi:talk017 Altså, hvis ikke én av de der blir barn, så skjønner jeg INGENTING! Og sååå digg å kunne veksle med offentlig hvis det trengs!!! Hurraaaaa :Heartred:Heartred:Heartred:joyful:
 
Nei, hææææ dette er jo helt utrolig, Timi:talk017 Altså, hvis ikke én av de der blir barn, så skjønner jeg INGENTING! Og sååå digg å kunne veksle med offentlig hvis det trengs!!! Hurraaaaa :Heartred:Heartred:Heartred:joyful:
Nei, jeg kan jo ikke skjønne noe annet jeg heller. Litt skummelt å være så optimistisk, men nå skal jeg bare nyte følelsen :Heartred:Heartred:Heartred
 
Så utrolig fint å lese! Superglad på deres vegne :Heartred Nå blir det en så mye smidigere vei videre!
 
Jeg skjelver og gråter om hverandre, for vi fikk FIRE BLASTOER PÅ FRYS :sad010:sad010:sad010Jeg var helt sikker på vi ikke kom til å få mer enn to. Og til det aller beste; TRE av dem har bedre grading enn vi noen gang har hatt. Shit altså, dette er liksom den første virkelig gode nyheten vi har fått etter 3 forsøk.

Vi fikk en 4AA, en 5BA, en 4AB og en 4BB. Til info så er 4BB det beste vi har fått tidligere.

Jeg er så utrolig lettet. For dette betyr også at vi kan sjonglere innsett når det evt er pausemåneder offentlig. Til tross for både totalfrys og tidenes forkjølelse, så er dette den beste dagen på veldig, veldig lenge!!!
Åååå, nå ble jeg SÅ glad!!!! :D:D:D:D
Jeg er så optimistisk på dine vegne nå!:Heartred:Heartred:Heartred
Dette må jo bli veldig veldig veldig bra!
Når blir innsett? :happy:
 
Back
Topp