Jeg håper det Det blir innsett neste syklus, så nå går jeg bare rundt og ventet på at mensen skal melde sin ankomst!Åååå, nå ble jeg SÅ glad!!!!
Jeg er så optimistisk på dine vegne nå!
Dette må jo bli veldig veldig veldig bra!
Når blir innsett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper det Det blir innsett neste syklus, så nå går jeg bare rundt og ventet på at mensen skal melde sin ankomst!Åååå, nå ble jeg SÅ glad!!!!
Jeg er så optimistisk på dine vegne nå!
Dette må jo bli veldig veldig veldig bra!
Når blir innsett?
Det håper jeg virkelig det blir! Vet jo at dette ikke er noen babygaranti, men litt deilig å kjenne på glede og optimisme for en gangs skyld!Så utrolig fint å lese! Superglad på deres vegne Nå blir det en så mye smidigere vei videre!
Åååå, jeg gleder meg til å følge reisen din videre herfra!Jeg håper det Det blir innsett neste syklus, så nå går jeg bare rundt og ventet på at mensen skal melde sin ankomst!
Potensielt tidenes beste jul, men fallhøyden er jo såå stor nå men fuck it, jeg er optimistisk og så KLAR for å bli ordentlig gravid!Åååå, jeg gleder meg til å følge reisen din videre herfra!
Krysser alt jeg har for at det blir en megabra jul og romjul i år!!
Jeg har trua!!Potensielt tidenes beste jul, men fallhøyden er jo såå stor nå men fuck it, jeg er optimistisk og så KLAR for å bli ordentlig gravid!
Tusen takkSå fantastisk med hele 4 stykker på frys!!! Gratulerer
I løpet av de nærmeste dagene håper jeg Sist jeg hadde totalfrys fikk jeg mens 5 dager etter uttak, men da satte jeg Gonapeptyl. Har skjønt det kan ta litt lenger tid med Ovitrelle, men regner med den kommer i løpet av uken i hvert fall. Husker du hvor mange dager etter uttak du fikk mens?Håper det går bra! Når ca blir oppstart? Husker jeg fikk mensen veldig raskt etter egguttaket med totalfrys.
I løpet av de nærmeste dagene håper jeg Sist jeg hadde totalfrys fikk jeg mens 5 dager etter uttak, men da satte jeg Gonapeptyl. Har skjønt det kan ta litt lenger tid med Ovitrelle, men regner med den kommer i løpet av uken i hvert fall. Husker du hvor mange dager etter uttak du fikk mens?
OK! Jeg får vanligvis mens dag 12, så da kommer den sikkert snart!Jeg hadde også ovitrelle før mitt uttak. Sjekket nå, og fikk den på dag 11, og jeg får den vanligvis dag 15.
Håper du slipper å vente lenge
Det er veldig sant, bedre å være forberedt på bivirkningene som kan kommeHurra for plan og snart oppstart!
Stemmer at progynova kan være fælt, men tenker mye er gjort ved å være bevist på bivirkningene (spesielt nedstemthet). Men ikke dumt å ta det litt rolig mht jobb og private ærend
Da har jeg fått plan fra Medicus om kommende fryseforsøk. Skal ha styrt syklus denne gangen og jeg gruer meg litt til de tablettene jeg har hørt så mye om. I tillegg er jeg livredd for follikkelvekst og avbrutt forsøk. Mye man skal bekymre seg for gitt
Får krysse fingrene for at alt går som det skal!
Får håpe jeg er like heldig med bivirkningene som degFøler jeg har levd på Progynova de siste fire årene Det har vært helt uproblematisk for meg, i hvert fall. Skal innrømme at jeg gleder meg vilt til å slutte i morgen (uke 10), men det er bare fordi jeg er drittlei piller Jeg tipper dette går veldig fint, jeg
Nei, og nå er jeg så. sykt. utålmodig Vil bare komme i gang!!Har mensen kommet ennå?
Nei, og nå er jeg så. sykt. utålmodig Vil bare komme i gang!!