Så herlig! Og du kan nok ta det med ro, det er ikke noe anna i kroppen som dunker så fort
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig! Og du kan nok ta det med ro, det er ikke noe anna i kroppen som dunker så fort
Hei!
Jeg synes du er en tøff jente som tar det valget du føler og synes er riktig
Ikke alltid alle mennesker er enige om valget - når din gamle flammer ikke ønsker å ta kontakt,
er det trist men du taper ikke på det...u har sikkert mange gode venner, familie rundt deg som vil støtte og hjelpe deg
Du kommer til å treffe en riktig kar senere i livet tenker jeg Som vil ta hånd om deg og ditt barn og evnt. felles barn
Bare lytt på dine egne følelser og avgjørelser - det er du som vet best hva som er riktig for deg, ikke hør på hva din gamle flammer synes og mener. Hvis han nekter, ok han vet ikke hva han går glipp av og du høres ut som en smart jente som studerer, får god hjelp og vet hva du gjør
Spennende med svangerskapet - er selv 8 uker på vei og er spent
Så hyggelig å høre!!
Jeg og barnefar er nok ikke enig i det hele tatt på dette punktet. Og jeg har enda ikke hørt noe som helst fra han etter at jeg var på ultralyd i uke 7, og fortalte han at alt var fint. Jaja.. jeg får ikke gjort så innmari mye med det. Vil ha ikke så vil han ikke jeg begynner å venne meg til tanken uansett, og vet at jeg har mange gode venner OG en fantastisk familie som helt sikkert stiller opp for meg!
Og jeg håper jo virkelig at jeg får treffe en flott mann en vakker dag! En mann som kan elske meg selv om jeg har et barn med en annen mann. Det må da finnes noen slike gullfugler der ute også min største frykt er å leve som singel resten av livet.
Det er utrolig spennende å gå gravid mye nytt for meg, i alle fall.. og siden det er såpass hemmelig enda så er det liksom her jeg søker etter råd og hjelp om det er noe jeg lurer på. Gratulerer og lykke til med svangerskapet du også! og igjen - tusen takk for fine ord! Det hjelper utrolig mye å høre slikt fra dere. Det gir meg litt ekstra med guts til å klare dette her! Stor klem!
Jeg vet at du ikke kommer til å leve som singel resten av livet Men du får kose deg med barnet ditt så lenge til du treffer en flott mann - det finnes mange gode gullfugler der ute!
Ja, det er jo godt at vi har forum for råd og hjelp! Har jo tusen spørsmål selv - hvis du lurer på noe så kan du bruke jordmor Siri - hun svarer på spørsmålene ...Tror det er 2 ganger i uken Hvis du ikke visste om det?
http://altformamma.no/ekspertsvar/831/expert_chat_session/messages/null/spør-om-graviditet-fødsel-og-barseltid
Hvis du har spørsmål - ser at hun svarer kl 09 på torsdag
Ha en kjempefin dag! Klem )
Kjempefin babykul!!
Så fin du er nydelig liten mage
hei! Så kjekt og lese om korleis du har hatt det
Om eg må berre sei at eg synst du er ei kjempesterk jente som går igjennom situasjonen din med en barnefar som er litt i mot det! Stå på
Og fine biler av babymagen din ^^
Lykke til vidare og håper barnefaren blir meir interresert med tida