Min lille prinsesse <3

15 UKER!

Har starta i fast jobb denne uka! Hurra :D men jeg jobber akkurat ikke lenge nok til at jeg sparer meg opp til foreldrepeng.. Jaja..

Ellers har jeg fått MAGE, jo!! En sånn en som ikke kan skjules under gensere lengre. Det er jo egentlig ganske koselig, da <3 lille baby må jo få ta den plassen den trenger! Hihi

Sitter midt i oppgaveskriving for tiden, så det er lite pjatt og prat fra meg på bv, men det kommer seg nok ;)
 
Forresten;

ImageUploadedByBV Forum1391612733.345621.jpg
 
14+5 (søndag) var jeg sikker på at kvalme og spy var borte. Den gang ei!!! Starta den flotte søndagen med oppkast :( det kommer plutselig... Som lyn fra klar himmel..
Uff :( Kjedelig at det skal være sånn!
 
Uff :( Kjedelig at det skal være sånn!

Tror det bare var noe som kom over meg ;) har ikke kjent noe særlig mer til det. Er jo fortsatt kvalm om jeg er veldig sulten osv, men ikke så ille at det ikke går bra!
 
Tenk at du er over 15 uker alt! :) Har du fortsatt klart å holde det hemmelig for venner og sånn? Kjempefin ,mage ja!
 
Tenk at du er over 15 uker alt! :) Har du fortsatt klart å holde det hemmelig for venner og sånn? Kjempefin ,mage ja!

Ja, tenk på det :D plutselig har tiden gått utrolig fort! Faktisk så har jeg klart å holde det skjult for de aller, aller fleste. Det er kun de to bestevenninnene mine som vet det, og det er jo fordi jeg er såpass mye sammen med de at det hadde blitt umulig å skule ;)

Nå begynner det derimot å bli vanskelig. Vet at det er mye snakk om det ute på bygda, men det gjør ingenting. Skal uansett vente til etter oul før jeg offentliggjør det :D når det er sagt aå kommer jeg ikke til å lyve for de som spør meg direkte. ;)
 
Ååååh, se på den søte magen da! Du ser virkelig flott ut om jeg må få si det! Skulle ønske jeg hadde den figuren for å si det sånn :p Men her er det mer... rundt i kantene.

Lykke til med oppgaveskriving. Kjenner følelsen. :D
 
Ååååh, se på den søte magen da! Du ser virkelig flott ut om jeg må få si det! Skulle ønske jeg hadde den figuren for å si det sånn :p Men her er det mer... rundt i kantene.

Lykke til med oppgaveskriving. Kjenner følelsen. :D

Neimen, tusen takk for det :) men for å si det sånn… nå eser jeg ut! Har hatt samme vekta siden jeg var 14 år gammel, og nå går det opp og ned. Føler meg aller mest tjukk, men får jo på meg buksene mine enda. Selv om jeg ikke får de igjen.. Må bruke strikk for å holde de oppe ;) haha

Synes ikke den følelsen er noe særlig okey, altså ;) har heldigvis fått levert inn til veiledning nå da. Men får vel svar snart, og da må jeg bare hive meg igang igjen!
 
Ps. Er det en farris bris med mango og papaya jeg ser i bakgrunnen? (Ha dilla på sitron jeg!!) Å GUD det er digg når man er kvalm! <3
 
Ps. Er det en farris bris med mango og papaya jeg ser i bakgrunnen? (Ha dilla på sitron jeg!!) Å GUD det er digg når man er kvalm! <3

Det er det!! Drakk helt sinnsykt mye av det i begynnelsen :) hjalp utrolig bra på kvalmen, ja! Nå er jeg drittlei smaken, så nå går det i pepsi max på boks ;)
 
Gratulerer med moradagen til alle verdens beste mødre❤️ en spesiell gratulasjon til min snille, gode, fantastiske mamma som jeg er så glad i ❤️❤️

Skal feire morsdagen med kake og kaffe nå i ettermiddag, før turen bærer videre for en uke med studier :)

Må bare dele den lille surrealistiske opplevelsen jeg hadde i dag tidlig!! Hadde akkurat våkna, og lå på ryggen. Tok meg på magen, og der var det en hard kul. Sånn på størrelse med en mango :eek: ble helt imponert, og lurte jo på om det virkelig var den lille løva mi som lå så fint plassert der. Tok frem doppleren, og lytta akkurat på det stedet. Der kom det den sterkeste, fineste hjertelyden ❤️ er skkkkelig forelska i babyen min for tiden. Haha. Neste år er det min tur å feire morsdag :D gleder meg
 
16 UKER!!

På tide med en liten oppdatering igjen!! :) For nå er jeg hele 16 uker og 1 dag fullgått, og har startet på min 17ende uke i gravidverden :D sier som jeg har sagt før, men nå går tiden utrolig fort her!! Nesten så jeg ikke har mulighet til å henge med. Hehe.

Formen er overraskende fin for tiden! Er jo mye trøtt og sånt, men det er vel sånn som hører med. Var jo ikke en energibunt sånn generelt fra før av heller da.. Men det er liksom hakket verre nå. Så har jeg jo ikke tid til å sove annet enn om nettene, så jeg gjesper meg gjennom store deler av dagen! ;)
Om jeg skal klage litt mer, så kan jeg jo klage på at jeg er skikkelig tett i nesen for tiden. Har egentlig vært det helt siden jeg var forkjøla for noen uker siden :( bruker Rhinox nesespray, men synes liksom ikke virkningen varer så lenge. Men bedre enn ingenting - uten tvil. Blør også nesteblod veldig lett, og ei natt våkna jeg faktisk av at jeg blødde neseblod. Hahahaha ;) se for dere reaksjonen min… var oppe i stående stilling på sånn ca 0,1 sekund. Bombesikker på at noen hadde prøvd å drepe meg eller noe. Hjertet banka som bare det, og det tok meg sikker 2 minutter før jeg oppfatta hva det var som egenlig hadde skjedd. Mest sannsynlig har jeg dunka meg selv i nesen i søvne.. Sånn går nå dagene her.. Jeg og min lille paniske verden.

Slenger med en liten statusoppdatering over graviditeten :D

Termin: Har fått termin både 29.juli og 1.august, men holder en knapp på 1.august om man skal regne 40+3

Uker på vei: 16+1

Uker igjen: 24+2

Kjønn: Aner ikke! Men er så spent at jeg holder på å sprekke!

Navn: Jeg har faktisk både jente- og guttenavn klart ;) Men det er hemmelig.

Utålmodig: Utålmodig frem til OUL i mars. Etter det synes jeg tiden kan slakke ned litt ;)

Vektøkning: ca 1-2 kg opp

Hodet ned: Vet ikke

Hodet festet: Nei

Aktivitet innenfra: Er ikke helt sikker, men synes jeg kjenner noe blafring inni der av og til. Tenker det nærmer seg!

Høygravid: Nei

Søvn: Jeg er utrolig trøtt, og hadde nok sovet hele dagen om jeg hadde muligheten

Form: Helt ok!

Plager: Tett nese og trøtthet er det eneste

Barnerom: Løva må nok dele rom med mammaen sin første tiden, gitt

Utstyr: Har kjøpt én eneste liten hvit "pelsdress". Ellers ingenting. Har bestemt meg for hvilken vogn jeg vil ha da, men har ikke bestilt noe enda.

Melk: Nei

Matkikk: Har egentlig lyst på absolutt ALT av mat. Men sure appelsiner, french fries, sjokomelk og lakris er det som står høyest i kurs for tiden.

Kynnere: Nei

Tungt: Nei

Strekkmerker: Nei

Tanker om fødselen: Tenker en del på den, faktisk. Aner ikke hvordan det blir. Har et bittelite håp om at barnefar kanskje vil bli med på det. Ellers må det vel bli mamma som blir med. Selv om hun er pysete som få. Hun skal i allefall få være på sykehuset ;) om hun ikke er i samme rom så er hun vertfall i nærheten. Gruer meg til fødselen, jeg :(

Neste kontroll: Skal til jordmor 6.mars, og ordinær ultralyd to dager etter. Så det blir to kjappe der ;)
 
ImageUploadedByBV Forum1392209645.753010.jpg
 
ImageUploadedByBV Forum1392209690.472653.jpg
 
Kjekt å lese :)
Tida går kjempe fort, og du er no langt på vei også, berre 4 veke til du er halvveis :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Kjekt å lese :)
Tida går kjempe fort, og du er no langt på vei også, berre 4 veke til du er halvveis :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja, det er helt utrolig å tenke på!! :D men da mååå tiden sakke seg ned litt altså. Har ikke tid til at det skal gå så fort ;) når skal jeg få ordna med alt jeg må ordne da da? ;p
 
Back
Topp