17 uker!!
Ta-daa
nå er jeg hele 17 uker på vei, og jeg må bare si som jeg har sagt så mange gangar før - tiden raaser fra meg
Men det er egentlig greit. Gleder meg stort til ultralyd og jordmortime, så det kan bare rase en liten stund til!
Formen er ok! Mye trøtt, så det blir noen power-napper i løpet av dagen. De hjelper bittelitt, men er fortsatt trøtt som fy. I tillegg er tannkjøttet mitt blitt skikkelig VONDT. Det gjør vondt å pusse tenner
får sånne små kjøttsår inni munnen, og det er grusomt. Spesielt når man har alvorlige lyster på appelsin og kiwi
det gjør vondt å spise - men det er så verdt det.
♥
Termin: Har fått termin både 29.juli og 1.august, men holder en knapp på 1.august om man skal regne 40+3
♥
Uker på vei: 17+0
♥
Uker igjen: 23+3
♥
Kjønn: Aner ikke! Men er så spent at jeg holder på å sprekke!
♥
Navn: Jeg har faktisk både jente- og guttenavn klart
Men det er hemmelig.
♥
Utålmodig: Utålmodig frem til OUL i mars. Etter det synes jeg tiden kan slakke ned litt
♥
Vektøkning: 2,8 kg opp
♥
Hodet ned: Vet ikke
♥
Hodet festet: Nei
♥
Aktivitet innenfra: Nå kjenner jeg definitivt bevegelser inni her. Ikke sånn skikkelig sprak - enda, men det er en slags stryking innvendig
akkurat som noe snur seg inni der. Hihi
♥
Høygravid: Nei
♥
Søvn: Jeg er utrolig trøtt, og hadde nok sovet hele dagen om jeg hadde muligheten
♥
Form: Helt ok!
♥
Plager: Tett nese og trøtthet er det eneste + ømt tannkjøtt
♥
Barnerom: Løva må nok dele rom med mammaen sin første tiden, gitt
♥
Utstyr: Har kjøpt en pelsdress, eller isbjørndress som jeg liker å kalle det
så har jeg kjøpt to biiittesmå hvite bodyer samt et par musetøfler. Nå SKAL jeg vente til etter ultralyd.
♥
Melk: Nei
♥
Matkikk: Har egentlig lyst på absolutt ALT av mat. Men sure appelsiner, french fries, sjokomelk og lakris er det som står høyest i kurs for tiden.
♥
Kynnere: Nei
♥
Tungt: Nei
♥
Strekkmerker: Nei
♥
Tanker om fødselen: Tenker en del på den, faktisk. Aner ikke hvordan det blir. Har et bittelite håp om at barnefar kanskje vil bli med på det. Ellers må det vel bli mamma som blir med. Selv om hun er pysete som få. Hun skal i allefall få være på sykehuset
om hun ikke er i samme rom så er hun vertfall i nærheten. Gruer meg til fødselen, jeg
♥
Neste kontroll: Skal til jordmor 6.mars, og ordinær ultralyd to dager etter. Så det blir to kjappe der