Nettopp! Har ikke sjekket om det er ok for gravide da, men selv har jeg brukt det hele graviditeten, og ingentinghar skjedd.
Felleakatalogen sier det kan brukes! jippi!! Er det munnskyll eller gele?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nettopp! Har ikke sjekket om det er ok for gravide da, men selv har jeg brukt det hele graviditeten, og ingentinghar skjedd.
Det finnes begge deler, men jeg anbefaler munnskyllet. hvis du har en betent tann kan du også f.eks. ta litt på en bomullsdott og bare ha den liggende på tanna litt. Lindrer og hemmer betennelse.Felleakatalogen sier det kan brukes! jippi!! Er det munnskyll eller gele?
Det finnes begge deler, men jeg anbefaler munnskyllet. hvis du har en betent tann kan du også f.eks. ta litt på en bomullsdott og bare ha den liggende på tanna litt. Lindrer og hemmer betennelse.
Ja, det var det jeg så munnskyll er lettest for min del. Siden det er hele munnen er så vondt..
Ja, det er kjempevondt! Hadde det samme når jeg fikk visdomstann for noen uker siden og MÅTTE spise sitroner hele tiden i tillegg. Det var krise.
Hahah appelsiner her.
Corsodyl er selvfølgelig utsolgt fra produsent!!! Typisk min flaks!!!!
Nooooo! Det var jo superteit da. Skulle gjerne sendt deg i posten Har et par flasker for å si det sånn. Kanskje min feil at det er utsolgt. xD
Shame on you! Men neida.. kjøpte den kremen, så tenkte jeg kunne prøve den. Vet ikke hvordan det funker men..
Klin det utover tannkjøttet bare og la det ligge og kose seg. Husk å pusse først. Har virkelig overbrukt av den før og det var sånn jeg gjorde det
Sikkert! Er en sterk type munnskyll, men det vet de på apoteketOg man kan bruke det under graviditet?? Skal til byen i dag, så kanskje jeg får kjøpe meg sånn da
Du skal sikkert pusse tenner med det, men det fungerer med finger også. I værste fall kan du jo bruke børsten til å skumme det til på håndbaken og så påføre det i munnen de første gangene. Hold det der litt og spytt det ut etter et minutts tid.
Sikkert! Er en sterk type munnskyll, men det vet de på apoteket
Kjedelig å måtte kjøpe seg ny bil, men få jo liksom få plass til både bilsete og barnevogn. Ikke lite som må ordnes før man får en liten bebbis akkurat
Sent from my iPad using BV Forum
Skulle gjerne tipset deg om bil, men har overhodet ikke peiling jeg heller! Skulle forresten slenge innom å si at jeg stjeler oppdateringsskjemaet ditt om det er greit. Så kan jeg forholde meg til det i dagboka! <3
Åååh!! Hvordan får jeg august-babybildet?! Er avstemningen over?! Jaaaa!! vil haaaa!!