tenkte bare siden vi var på samme alder, så hadde det vært kjekt med noen andre som e gravid som hadde bod i nærheten. trenger ikkje å vite noe merDet er i Møre og Romsdal noe mer vil jeg ikke si her ute i det offentlige.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
tenkte bare siden vi var på samme alder, så hadde det vært kjekt med noen andre som e gravid som hadde bod i nærheten. trenger ikkje å vite noe merDet er i Møre og Romsdal noe mer vil jeg ikke si her ute i det offentlige.
tenkte bare siden vi var på samme alder, så hadde det vært kjekt med noen andre som e gravid som hadde bod i nærheten. trenger ikkje å vite noe mer
Nei. Eg bor i bergenBor du også her, da?
Nei. Eg bor i bergen
yes. det e det.Det var dumt da langt til Bergen gitt
Så koselig Bra barnefar ble med. Greit å ikke være alene om noe skulle være galt! Kjipt å bli satt tilbake... Ble satt tilbake 2 dager selv..
I dag har vært en så fantastisk dag!! For vi har nemlig vært på ordinær ultralyd i dag. Ja, både jeg og pappaen har vært der faktisk! Det tror jeg faktisk ikke han angrer på heller!
Var et mareritt å vente, for jeg var så nervøs at jeg holdt på å kvele meg selv der jeg satt. Men vips så var det vår tur til å kikke på den lille babyen vår. Lille sparket som bare det mens vi satt å venta, så jeg var egentlig ikke så veldig bekymra!! og det trengte jeg heller ikke å være.. for inni magen min lå det ei lita prinsesse å viste seg frem!! Sprika med beina slik at vi fikk sett kjønnet, og jordmor mente nesten helt sikkert at det var ei lita jente. Hun sjekka mange ganger, og var like sikker hver gang. Åååå så stolt jeg er fine lille prinsessa vår!
Vis vedlegget 53053
SE SÅ FIN!! Så i dag er jeg så glad og lykkelig atte ææææ!!
Men ble satt tilbake 6 dager da, og det er jeg ikke enig i. Men men, sånn får det bare bli. 18+4 i dag
Så koselig Bra barnefar ble med. Greit å ikke være alene om noe skulle være galt! Kjipt å bli satt tilbake... Ble satt tilbake 2 dager selv..
Sent from my iPad using BV Forum
Må vel kjøre den her på nytt, da
♥Termin: Plutselig er termin på 07.august
♥ Uker på vei: 19+2
♥ Uker igjen: 21+1
♥ Kjønn: Ei lita prinsesse
♥ Navn: Jeg har nok bestemt meg. Ikke lufta det for barnefar enda, da
♥Utålmodig: Både ja og nei. Sprekker snart etter å få se jenta mi, men likevel er det greit at vi venter litt med det, slik at vi får ordnen på ting og tang.
♥ Vektøkning: 2,5 kg opp i uke 18.
♥ Hodet ned: Hun ligger på tvers
♥ Hodet festet: Nei
♥ Aktivitet innenfra: Ja, ingen tvil om at hun er her inne
♥ Høygravid: Nei
♥ Søvn: Jeg er utrolig trøtt, og hadde nok sovet hele dagen om jeg hadde muligheten
♥ Form: Helt ok! Blitt forkjølet da, men det har jo ikke noe med graviditeten å gjøre
♥ Plager: Tett nese og trøtthet. Litt vondt i ryggen.
♥ Barnerom: Dele rom med meg første tiden
♥ Utstyr: Har kjøpt litt klær til henne, ja både jeg og mamma. Så har vi kjøpt bilstol
♥ Melk: Råmelk
♥ Matkikk: SJOKOLADE og epler
♥Kynnere: Ja, jeg trooor det. Hele magen strammer skikkelig av og til vet ikke om det er kynnere jeg, men jeg tror det.
♥ Tungt: Nei
♥ Strekkmerker: Nei
♥ Tanker om fødselen: Har på en måte roa meg ned på det stresset der. Jeg tenker som så at barnefar skal få være der. Han trenger ikke være inne sammen med meg om han ikke vil det. Men jeg vil at han skal være der, og at han skal være en av de første som får se henne. Det er viktig for meg at han får være til stede når hun er helt,helt fersk på en måte. Jeg tror han har lyst til dette, men vi har jo ikke helt bestemt oss for hvordan det vil bli om han eventuelt blir med meg på en fødsel. Jeg må jo velge hvilket sykehus jeg vil føde på, og da kommer jeg faktisk til å ta hans ønske til betraktning
♥ Neste kontroll: Skal til jordmor torsdag 27.mars
Låner den her Tenkte jeg skulle lage meg en dagbok jeg også
Skal du ta hans navnønsker i betraktning, tror du? Vet ikke om jeg hadde gjort det, hehe
Stjeler den eg å. Litt lettere å skrive noe daMå vel kjøre den her på nytt, da
♥Termin: Plutselig er termin på 07.august
♥ Uker på vei: 19+2
♥ Uker igjen: 21+1
♥ Kjønn: Ei lita prinsesse
♥ Navn: Jeg har nok bestemt meg. Ikke lufta det for barnefar enda, da
♥Utålmodig: Både ja og nei. Sprekker snart etter å få se jenta mi, men likevel er det greit at vi venter litt med det, slik at vi får ordnen på ting og tang.
♥ Vektøkning: 2,5 kg opp i uke 18.
♥ Hodet ned: Hun ligger på tvers
♥ Hodet festet: Nei
♥ Aktivitet innenfra: Ja, ingen tvil om at hun er her inne
♥ Høygravid: Nei
♥ Søvn: Jeg er utrolig trøtt, og hadde nok sovet hele dagen om jeg hadde muligheten
♥ Form: Helt ok! Blitt forkjølet da, men det har jo ikke noe med graviditeten å gjøre
♥ Plager: Tett nese og trøtthet. Litt vondt i ryggen.
♥ Barnerom: Dele rom med meg første tiden
♥ Utstyr: Har kjøpt litt klær til henne, ja både jeg og mamma. Så har vi kjøpt bilstol
♥ Melk: Råmelk
♥ Matkikk: SJOKOLADE og epler
♥Kynnere: Ja, jeg trooor det. Hele magen strammer skikkelig av og til vet ikke om det er kynnere jeg, men jeg tror det.
♥ Tungt: Nei
♥ Strekkmerker: Nei
♥ Tanker om fødselen: Har på en måte roa meg ned på det stresset der. Jeg tenker som så at barnefar skal få være der. Han trenger ikke være inne sammen med meg om han ikke vil det. Men jeg vil at han skal være der, og at han skal være en av de første som får se henne. Det er viktig for meg at han får være til stede når hun er helt,helt fersk på en måte. Jeg tror han har lyst til dette, men vi har jo ikke helt bestemt oss for hvordan det vil bli om han eventuelt blir med meg på en fødsel. Jeg må jo velge hvilket sykehus jeg vil føde på, og da kommer jeg faktisk til å ta hans ønske til betraktning
♥ Neste kontroll: Skal til jordmor torsdag 27.mars
Sov dårlig i natt selv. Så eg tenkte eg skulle sove litt midt på dagen. Så holder eg ut litt lengre i kveld. Om eg sovner daI dag er jeg 19+4, og har endelig tatt igjen det jeg ble satt tilbake på oul det er deilig det!
Jeg går på NULL søvn i dag. For natten har vært slitsom så det blir spennende å se hvor lenge jeg holder ut i dag. Hehe!
I helgen skal jeg jobbe også, så jeg lurer på når jeg skal få tid til å puste.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sov dårlig i natt selv. Så eg tenkte eg skulle sove litt midt på dagen. Så holder eg ut litt lengre i kveld. Om eg sovner da
Så bra da. Eg fikk meg 2 t søvn. Så nå e eg mye mer opplagt. Har over hatt meg en liten tur på ca 2 t med hunden.Uff... Jeg er seriøst helt SKUTT nå. Har skikkelig forkjøla nese... så det renner fra øyne og nese hele tiden. Blir jo sliten bare av det men jeg har komt meg gjennom 6(!!) undervisningstimer i dag også, så i kveld skal jeg sove/slappe av med god samvittighet!!
Har vært på butikken å kjøpt sjokolade, jordbær og potetgull!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Så bra da. Eg fikk meg 2 t søvn. Så nå e eg mye mer opplagt. Har over hatt meg en liten tur på ca 2 t med hunden.