22 UKER
♥Termin: 07.august
♥ Uker på vei: 22+1
♥ Uker igjen: 18+2
♥ Kjønn: Ei lita prinsesse
♥ Navn: Tja, vi har snakka litt om det. Vi er ikke enige.
♥Utålmodig: Ja og nei. Egentlig har jeg det ganske fint nå.
♥ Vektøkning: Opp 3 kg
♥ Hodet ned: Hun ligger på tvers
♥ Hodet festet: Nei
♥ Aktivitet innenfra: Ja, ingen tvil om at hun er der inne. Nå ser jeg det godt utenpå også.
♥ Høygravid: Nei
♥ Søvn: Helt ok
♥ Form: Liiiitt bittelitt vondt i rygg og bekken når jeg har vært i aktivitet lenge. Ellers er jeg veldig sliten til tider.
♥ Plager: Tett nese og trøtthet. Litt vondt i ryggen.
♥ Barnerom: Dele rom med meg
♥ Utstyr: Ja'a snuppa har fått seg bittelitt klær + bilstol. Så har vi bestilt vogn
♥ Melk: Ja, jeg lekker faktisk melk om nettene. Synes det er litt tidlig, men men.
♥ Matkikk: SJOKOLADE. Er hekta på en ny type sjokolade for hver uke liksom. HALLO…. noen må stoppe meg.
♥Kynnere: Når jeg er sliten.
♥ Tungt: Nei
♥ Strekkmerker: Nei
♥ Tanker om fødselen: Vi har fått snakka ut om det. Bf blir med på fødselen, og det er jeg veldig glad for.
♥ Neste kontroll: Skal til jordmor onsdag 30.mars. Men før det skal jeg på 3D-ultralyd
♥Termin: 07.august
♥ Uker på vei: 22+1
♥ Uker igjen: 18+2
♥ Kjønn: Ei lita prinsesse
♥ Navn: Tja, vi har snakka litt om det. Vi er ikke enige.
♥Utålmodig: Ja og nei. Egentlig har jeg det ganske fint nå.
♥ Vektøkning: Opp 3 kg
♥ Hodet ned: Hun ligger på tvers
♥ Hodet festet: Nei
♥ Aktivitet innenfra: Ja, ingen tvil om at hun er der inne. Nå ser jeg det godt utenpå også.
♥ Høygravid: Nei
♥ Søvn: Helt ok
♥ Form: Liiiitt bittelitt vondt i rygg og bekken når jeg har vært i aktivitet lenge. Ellers er jeg veldig sliten til tider.
♥ Plager: Tett nese og trøtthet. Litt vondt i ryggen.
♥ Barnerom: Dele rom med meg
♥ Utstyr: Ja'a snuppa har fått seg bittelitt klær + bilstol. Så har vi bestilt vogn
♥ Melk: Ja, jeg lekker faktisk melk om nettene. Synes det er litt tidlig, men men.
♥ Matkikk: SJOKOLADE. Er hekta på en ny type sjokolade for hver uke liksom. HALLO…. noen må stoppe meg.
♥Kynnere: Når jeg er sliten.
♥ Tungt: Nei
♥ Strekkmerker: Nei
♥ Tanker om fødselen: Vi har fått snakka ut om det. Bf blir med på fødselen, og det er jeg veldig glad for.
♥ Neste kontroll: Skal til jordmor onsdag 30.mars. Men før det skal jeg på 3D-ultralyd