Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå, så heldig som nærmer deg oul jeg har og nedtelling! Under 4 uker18+5
Jeg er så overgira. Hihi gleder meg stort til alt som skjer denne uka!! 5 dager til oul, og 4 til jm! Hoooo hvor tiden går <3 nå vil jeg kjenne SPARK! Skikkelig spark!
Snart ferdig med jobbhelg også nå.
Vis vedlegget 52476
Her er magehuset 18+2
Sent from my iPhone using BV Forum
Ååå, så heldig som nærmer deg oul jeg har og nedtelling! Under 4 uker
Sent from my iPhone using BV Forum
Eg skal på OUL neste tirsdag. Sitter å ha nedtelling eg å. Forstår godt at du gleder deg18+6
Kommer innom for å telle ned i dag også henholdsvis 4 dager til ordinær ultralyd og 3 dager til første jordmor time. Heldigvis går tiden utrolig fort, så dagene er nok her før jeg aner ordet av det hipphurra!
I dag har jeg også kjent baby maaange ganger. Dulta med både her og der i løpet av dagen, og det er helt fantastisk. Tenk så heldig jeg er som får lov til å oppleve dette <3
Eg skal på OUL neste tirsdag. Sitter å ha nedtelling eg å. Forstår godt at du gleder deg
Har kl 11 eg å Eg gru gleder meg. Har litt blandet følelser rundt UL. Gleder jo meg til å se den lille. Men man vet jo aldri hva man få vite.Ja, det er så gøy å ha noe å virkelig glede seg til selv om jeg helst skulle sett at jeg hadde fått gjort det allerede. Heldigvis skal jeg så tidlig som 11 på formiddagen. Er et stykke å kjøre også ser at noen har så sent som 18.00. Det hadde jeg takla dårlig
Har kl 11 eg å Eg gru gleder meg. Har litt blandet følelser rundt UL. Gleder jo meg til å se den lille. Men man vet jo aldri hva man få vite.
E ikkje sikker på om eg kjenner babyen enda.. Så der e du heldig.. Eg vet ikkje ka eg skal kjenne etterDen der er jeg helt med deg på. Er selvfølgelig veldig redd for dårlige nyheter. Det blir nok utrolig vanskelig å svelge i tilfelle. Men jeg velger å tro at ting er fint jeg kjenner baby inni her, og jeg hører hjertet med doppler. Så det er i alle fall liv..
E ikkje sikker på om eg kjenner babyen enda.. Så der e du heldig.. Eg vet ikkje ka eg skal kjenne etter
De sier jo det at de første sprakene kjennes ut som bobler. Så kan jo være. Eg tror eg har kjent noe. Men e ikkje sånn på evig jakt.Jeg har vært usikker lenge jeg også. Tenkt at det sikkert bare er luft har derimot hørt at den sparker mens jeg hører med doppler da (tror jeg vertfall )
Men når man kjenner kontinuerlig noe som "bobler" eller dulter rundt inni deg, da blir man bare sikker på at det er baby om ikke så er det noe annet merkelig som foregår inni kroppen min i alle fall.
De sier jo det at de første sprakene kjennes ut som bobler. Så kan jo være. Eg tror eg har kjent noe. Men e ikkje sånn på evig jakt.
Eg vil vite kjønn ja. Tror ikkje eg klarer å vente til august før eg få vite det. Og samboeren min bryr seg ikkje så mye. Vist eg vil vite kjønn, så e det helt greit for han. Men han har vært igjennom dette mange ganger førDu har sikkert kjent du er bare ikke klar over det, på en måte. Jeg har vært skikkelig på jakt de siste dagene. Men det var ikke før jeg slutta å kjenne så innmari mye etter at jeg endelig kjente det skikkelig
Men må bare spørre; skal du vite kjønn på oul?
Eg vil vite kjønn ja. Tror ikkje eg klarer å vente til august før eg få vite det. Og samboeren min bryr seg ikkje så mye. Vist eg vil vite kjønn, så e det helt greit for han. Men han har vært igjennom dette mange ganger før
Kan eg få spørre kor du bor ??Jeg er helt på tuppa etter å få vite kjønn!! helt villt spent på det
Kan eg få spørre kor du bor ??