I går, når jeg var 8+4, starta jeg på pencilinkur. Ante fred og ingen fare, og tenkte at NÅ ble det orden i sakene. Tok første kapsel før jeg stod opp, og gikk på badet. Til min store fortvilelse var det lyyys brun utflod i trusa. Samme på papiret. Ble selvfølgelig veldig redd, og tørka og tørka. Gikk opp for å spise frokost, og når jeg kom ned igjen var det rosa/oransje i bindet i trusa uheldigvis måtte jeg på jobb senere på dagen, så kunne ikke legge meg bed å slappe av heller. Hadde litt merkelige menssmerter. Har hatt smerter hele veien, men føler de er annerledes nå.
Uansett så avtok dette utover ettermiddagen, og siden har det ikke vært noe tegn til verken rosa eller brunt. Bare vanlig utflod. Men har smertene enda, så det store spørsmålet er om det er på grunn av at livmoren strekker seg eller om jeg mister.. Får bare vente å se
Uansett så avtok dette utover ettermiddagen, og siden har det ikke vært noe tegn til verken rosa eller brunt. Bare vanlig utflod. Men har smertene enda, så det store spørsmålet er om det er på grunn av at livmoren strekker seg eller om jeg mister.. Får bare vente å se
Last edited: