Min graviditet

Idag 17.11.14 kjente samboer spark for første gang. Han synes det føltes veldig rart xD er 24+ 5. Jeg skal på 24 ukers kontroll i dag. Derfor måtte jeg veie meg 2 dager tidligere denne gangen. Fikk nesten sjokk i dag :P no har vakten vært det samme ca veldig lenge. Forrige uke var jeg gått ned 1 kg. Å var igjen på det laveste på vekten. På 5 dager har jeg gått opp 2,4 kg. Er ca 2,1 kg under startvekt fremdeles. Tror det at mye vil skje med magen min fremover.

Vært på kontroll i dag :) samboer var med, han skulle ikke jobbe før om ettermiddagen. Blodtrykk og urinprøve var bra heldigvis :) puls på baby 140. Symfysemål var normalt og alt var greit. Ny time 10. Desember.

Tror jeg har vann i magen. Legen mente jeg hadde gått opp i vann siden det var over 2 kg på 5 dager. Magen min har vinglet litt frem og tilbake i dag som gele xD

Jeg lurer på hvilken vogn vi skal skaffe oss, men dét er så lenge til vi får flytte. Hvor skal vi gjøre stav alt sammen?

Gruer meg litt til i morgen. Begynner sent, å føler da at jeg ikke har peiling hva som foregår. Er redd jeg skal miste bussen i morgen også, fordi jeg ikke blir ferdig til akkurat 5. Nå har det vært frost i dag. Surt å se bussen kjøre uten å vente, å måtte gå på glatte fortauer hjem mens man har lyst å grave seg ned å gråte.

I dag fikk jeg sms fra kk. Stod husk timen på fredag 21. Jeg hadde fått time 24. Ingen beskjed om endring. Måtte ringe inn. Kom i kontakt med en hyggelig dame som klarte å få meg inn 24. Men en time senere. Fornøyd :)

25 uker :) Gikk på vekten i dag også selv om jeg veide meg 2 dager siden. Gått ned 900 gr vann på 2 dager. Alt vannet var på magen å gjorde meg litt uggen. Det fikk meg til å føle at kroppen min var gele. Nå er jeg 3 kg under startvekt å gått opp 1,6 kg fra det laveste og alt det på en uke.

I dag er jeg litt fornøyd :) ingen møte på jobb og jeg fikk avspasere en halvtime :) tidligere hjem. Var på butikken å kjøpte 2 pakker til julebord ble armbånd og neglelakk.

25 uker image.jpg

Uke 25 image.jpg

I dag er det endelig fredag :) gleder meg til helg nå. I dag skal jeg på julebord og pakkene er klare til å være med. Min mor skal kjøre siden samboer er på jobb :P

Da har jeg vært på julebord :) det var kjempe koselig å treffe dem igjen, vi hadde pakkelek å jeg vant kløpinn, lommebok, telys holder, armbånd og neglelakk :)

I dag har vi vært på besøk til min kusine. Det var kjempe kjekt :) Vi fikk litt klær, valgte litt ull klær og bodyer som var fine i Str 62-68 vi har litt klær liggende i Str allerede. Vi fikk en trille, stellebord, gravidbelte og sterilisator :)

I dag har vi vært på besøk til min kusine. Det var kjempe kjekt :) Vi fikk litt klær, valgte litt ull klær og bodyer som var fine i Str 62-68 vi har litt klær liggende i Str allerede. Vi fikk en trille, stellebord, gravidbelte og sterilisator :)
Utrolig kjekt med alt vi kan få ☺

Vært på treff i dag var kjekt :) vi var ikke så mange da. Gleder meg no til en uke fri :)

No er det ultralyd på kk om 1 t 15 min :)

Vært på ultralyd nå. Skjermen var dårlig, men så en vinkende hånd mot oss :) tvskjermen slo seg av også :( legen sa at det ikke var så stor endring. Ny kontroll om 4 uker rett før jul. Men legen var overasket over vekten. Lille gutt veide akkurat 1000 gram ingen gram mer og ingen mindre. Det var vist ikke så vanlig :)

Er deilig med fri om dagen. Vært å kjøpt julegaver, sett på vogner . Kjekt å gå på butikken når det er lite folk :)

Mine foreldre har bestilt boblebad. Gledet meg til å bruke det. Har lest at gravide ikke skal bade i boblebad, er for varmt. Kan skade babyen :( Yahoo

Back
Topp