Min graviditet

Huff farlig det her med gratis babypakker nettopp vært å hentet gratis bleiebøtte på barnashus til verdi 199 kr. Tenkte meg innom vitus apotek i morgen :) libro sin babybox er det lenge til jeg kan hente, samme med Rimi sin babybox. Mammabox var vist satt på pause så ikke bestilt den.
Mammabox er vanskelig å få tak i. Forsvinner med en gang

Pause faktisk!:( typisk
Ja :( skrev meg på listen deres om at et ønsket Mail når vi kunne bestille nye det var 1 mnd siden. Nå står det at de har pause :( kanskje vi kan bestille etter nyttår :)

Nå må eg si at eg er oppgitt over vitus apotek. Hatt lyst å hente apotekpakken der. Åpningstidene er ekstremt dårlig å skal den bli bedre må man langt av gårde.. Var på lagunen i går pga søndagsåpent. Men vitus apotek var antagelig det eneste som var stengt. Stenge kl 3 på en lørdag og i ukedagene stenge mellom 5-6 før man er ferdig på jobb nesten. Ellers har dagen vært fin. Vært på teater med noen barn i barnehagen.mye å gjøre om dagene. Formen er delvis god siden jeg ofte er trøtt og sliten. På veien hjem har jeg problemer med å komme opp bakken, blir utslitt å beina kollapser med en gang jeg kommer inn. Da vil eg helst ikke reise meg igjen.. Å innimellom når jeg reiser meg litt fort får jeg stikking å litt smerte i siden.

Nå må eg si at eg er oppgitt over vitus apotek. Hatt lyst å hente apotekpakken der. Åpningstidene er ekstremt dårlig å skal den bli bedre må man langt av gårde.. Var på lagunen i går pga søndagsåpent. Men vitus apotek var antagelig det eneste som var stengt. Stenge kl 3 på en lørdag og i ukedagene stenge mellom 5-6 før man er ferdig på jobb nesten. Ellers har dagen vært fin. Vært på teater med noen barn i barnehagen.mye å gjøre om dagene. Formen er delvis god siden jeg ofte er trøtt og sliten. På veien hjem har jeg problemer med å komme opp bakken, blir utslitt å beina kollapser med en gang jeg kommer inn. Da vil eg helst ikke reise meg igjen.. Å innimellom når jeg reiser meg litt fort får jeg stikking å litt smerte i siden.
Jeg har også lyst hente apotek pakkene snart! Men vi stopper stortsett i Arna, og der er jo Boots apotek! Må visst ha eg en tur til Åsane snart :P

Vært å hentet apotekpakken i dag :) image.jpgimage.jpg

Jeg har også lyst hente apotek pakkene snart! Men vi stopper stortsett i Arna, og der er jo Boots apotek! Må visst ha eg en tur til Åsane snart :p
Gullgruven har lang åpningstid :) ellers stenger de 5-6 :(

Har ikke hentet noe pakker.
Hvilke pakker tenker dere og skaffe og hvordan ordner jeg det?:)
Gå inn på babypakker linken finner under viktige tråder registrer deg. På apotek og babybox og barnas hus får mane post med alt man trenger. På libro kommer en lapp i posten rett før termin samme med Rimi sin barnepakke :)

Må ærlig si at apotek pakken ble skuff etter Babybox :) mer fint der. Kjekt med ekstra flasker da og smokk og kluter da :)

Søk på Google: gratis babypakker. Så for du opp mange. Men de vanlige e Rimi, Kiwi(libero) og disse apotek pakkene
Du hadde apotekpakken og sant? Fikk du samme? :)

Uke 28. Har vist gått ned 300 gr :o

Da har jeg vært på kontroll hos lege uke 28+0. Alle prøver var fine, legen sa jeg hadde en fin liten kul og at jeg var heldig. Det fordi alle målene er innenfor normalen, fordi jeg får ekstra oppfølging på kk og fordi jeg har lite plager og at jeg er ung og klarer å være aktiv.Symfysemål innenfor normalen også og babyen sparket når hun hørte på hjerte hans. Men gjorde vondt når hun presset på bekkenet så kan være jeg snart blir plaget av bekkenløsning. Hun fortalte hva jeg kunne gjøre for å hjelpe. Korte skritt, pose for å lettere skli beina sammen og rolig i trapper. Hun var ikke bekymret over vekten min. Jeg glemte å be om termin bekreftelse :( Så må ringe inn i morgen så jeg kan få papirer å kan søke til NAV om foreldrepenger.

Synes magen virket ekstremt liten der, liker ikke. :(image.jpg

Kanskje lettere å se på er bilde fra siden? Min ser og mindre ut frammenifra
Kanskje jeg skal prøve på deg senere :) min føles no like stor ut foran men ikke på bilde tydeligvis :)

Back
Topp