Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke like happy for alle begrensningene alltid jeg hellerNoen ganger hater jeg å være gravid. Ikke kunne løfte tung, fortere sliten og trøtt, ikke kunne drikke alkohol og no har mine foreldre fått boblebad jeg ikke kan bruke pga det er farlig. Alle er oppi der utenom meg Yahoo. Samboer skal på konserter neste år mens jeg må være hjemme. Hater begrensningene.
Heldigvis ikke lenge igjenEr ikke like happy for alle begrensningene alltid jeg heller
Nei heldigvisHeldigvis ikke lenge igjen![]()
Så hærligI dag fikk jeg julestrømpe med gave inni. I gaven lå det minnekort slik at jeg kan ta massevis av bilder av småen når han kommer
Jeg fikk et ark også. Der hadde samboer skrevet blant annet : til mamma å skrevet navnet til ungen
Begynte å gråte. Nå har mini fått navn
I tillegg hadde han kjøpt gave til alle besteforeldre med navnet hans på
Helt rørt. Spent på hvordan besteforeldre vil reagere
jeg liker navnet godt, var favoritt navnet mitt
Ikke så mange som heter det
![]()
Ja er veldig deilig å være enige. Vi hadde 2 navn igjen på listen vår og samboer ville ikke bestemme seg for navn enda i tilfelle det ikke passer og hvis det skulle komme nye navn til listen. En månede siden det å vi har ikke snakket om det siden. Ble helt rørt jeg. Han hadde vist tenkt på navn å funnet ut at han likte det ogsåSå hærligKjempe kos da... Og så deilig å ha navnet klart! Her fikk jeg også bekreftet navn fra sambo i går..
For han begynte vise hva han må fikse på tatoveringene sine, og den ene har navnet til barna, og nå må han jo fylle på med det navnet når han skal inn å fikse
Deilig å være enige ...
Den gråe strikkadressen var skikkelig fin
Ja synes jeg ogDen gråe strikkadressen var skikkelig fin![]()