Min graviditet

28+3 kom vist noe gult ut fra puppen når jeg presset litt på den. Presset ikke hardt engang. Var veldig rart :p Men da vet jeg jo at puppene snart er klar :o

I natt drømte jeg at jeg plutselig fødte utenfor sykehus å at ammingen gikk helt fint.men i drømmen var det vist tungvint å komme til sykehus å registrere fødselen å sjekke om han var frisk og jeg husket heller ikke dato og klokkeslett han kom å var litt forvirret og i min egen verden. Tror kroppen snart er klar for den lille selv om hjernen ikke er det helt enda :P

Om dagene er det mye overtid arbeid i barnehagen grunnet sykdom så begynner å føle meg sliten og trøtt om dagene. Heldigvis er det ikke mange arbeidsdager igjen før jul. Gleder meg til noen dager fri :Heartred Skal jobbe halve dagen 23. Desember. Begynner å glede meg til permisjon nå få avbrekk fra jobb selvom det ikke blir ferie liksom.. Blir rart å våkne til alle hverdens tider å ha ansvaret for en liten baby.

29 uker i dag. Travle dager på jobb rett før jul.foreldrene begynner å snakke med meg om graviditeten ikke fordi det er synlig men fordi alle har fått info på Mail. Er litt rart å snakke om. Føles enda uvirkelig at det kommer en baby om under 3 mnd. På jobb hadde jeg tidlig vakt å vi hadde vikar så hadde litt dårlig samvittighet for å gå hjem. Men var veldig deilig å være tidlig ferdig. Etter jobb har jeg hatt litt vondt bak på rumpa er vell bekkenet kan jeg tenke meg. Ikke hatt det son før. Håper det går over.

image.jpg 29+0

29+0 ikke gått opp noe på en uke fant ut at forrige måling var feil 2,9 å ikke 2,8. Burde jeg bli bekymret?

Noen ganger hater jeg å være gravid. Ikke kunne løfte tung, fortere sliten og trøtt, ikke kunne drikke alkohol og no har mine foreldre fått boblebad jeg ikke kan bruke pga det er farlig. Alle er oppi der utenom meg Yahoo. Samboer skal på konserter neste år mens jeg må være hjemme. Hater begrensningene.

Noen ganger hater jeg å være gravid. Ikke kunne løfte tung, fortere sliten og trøtt, ikke kunne drikke alkohol og no har mine foreldre fått boblebad jeg ikke kan bruke pga det er farlig. Alle er oppi der utenom meg Yahoo. Samboer skal på konserter neste år mens jeg må være hjemme. Hater begrensningene.
Er ikke like happy for alle begrensningene alltid jeg heller

Uke 30+ 0 og selve julaften :) startet dagen med stekte baguetter, eggerøre, og varm sjokolade med krem. Vi våknet tidlig og vi skal senere på gravene til mine besteforeldre. Har ikke vært på graven til morfar han døde i august. Tiden går så fort. Trist han ikke kan feire jul med oss i år. Etterpå skal vi på grøt til mine foreldre og i ettermiddag skal alle til svigers. Mine foreldre og bror var invitert også blir kjekt men rart. Håper vi husker alle gaver og ting som skal med. Har vært på vekten i dag. Likte ikke det jeg så. Gått ned 1 kg på en uke så nå vektøkning på 1,9 kg. Litt lite. Er 2,7 kg under startvekt. Er litt bekymret men skal på ultralyd på mandag. Småen er veldig aktiv om dagen sparker så mye at magen vangler frem og tilbake. Skjønner ikke hvorfor vekten er gått ned spist mye denne uken, men samtidig føler jeg at jeg hele tiden skal på do.. Stort væsketap? Kroppen som jobber mer? Vet ikke..

image.jpg image.jpg Tar bilde av antrekket i kveld senere :)

:sad010I dag fikk jeg julestrømpe med gave inni. I gaven lå det minnekort slik at jeg kan ta massevis av bilder av småen når han kommer:Heartred Jeg fikk et ark også. Der hadde samboer skrevet blant annet : til mamma å skrevet navnet til ungen :crybaby2Begynte å gråte. Nå har mini fått navn:Heartred I tillegg hadde han kjøpt gave til alle besteforeldre med navnet hans på:Heartred Helt rørt. Spent på hvordan besteforeldre vil reagere :) jeg liker navnet godt, var favoritt navnet mitt :Heartred Ikke så mange som heter det :)

:sad010I dag fikk jeg julestrømpe med gave inni. I gaven lå det minnekort slik at jeg kan ta massevis av bilder av småen når han kommer:Heartred Jeg fikk et ark også. Der hadde samboer skrevet blant annet : til mamma å skrevet navnet til ungen :crybaby2Begynte å gråte. Nå har mini fått navn:Heartred I tillegg hadde han kjøpt gave til alle besteforeldre med navnet hans på:Heartred Helt rørt. Spent på hvordan besteforeldre vil reagere :) jeg liker navnet godt, var favoritt navnet mitt :Heartred Ikke så mange som heter det :)
Så hærlig :D Kjempe kos da... Og så deilig å ha navnet klart! Her fikk jeg også bekreftet navn fra sambo i går.. :) For han begynte vise hva han må fikse på tatoveringene sine, og den ene har navnet til barna, og nå må han jo fylle på med det navnet når han skal inn å fikse :p Deilig å være enige ...

Så hærlig :D Kjempe kos da... Og så deilig å ha navnet klart! Her fikk jeg også bekreftet navn fra sambo i går.. :) For han begynte vise hva han må fikse på tatoveringene sine, og den ene har navnet til barna, og nå må han jo fylle på med det navnet når han skal inn å fikse :p Deilig å være enige ...
Ja er veldig deilig å være enige. Vi hadde 2 navn igjen på listen vår og samboer ville ikke bestemme seg for navn enda i tilfelle det ikke passer og hvis det skulle komme nye navn til listen. En månede siden det å vi har ikke snakket om det siden. Ble helt rørt jeg. Han hadde vist tenkt på navn å funnet ut at han likte det også :) kjenner kun et barn med samme navn å det er liksom en kjempe hærlig unge. Er litt greit å assosiere noe positivt til navnet :) Kjekt at ikke alle heter det samme :p

30 +0 julaften :) Ikke særlig stor enda. image.jpgimage.jpg

I går på julaften var vi hos svigers var kjempe kos. Vi hadde ønsket oss penger til vogn og jammen har besteforeldre, oldemor, onkel hadde gitt oss penger til vogn. Vi fikk faktisk nok penger til en helt ny vogn :) vi skal prøve å få bestilt no i romjulen vi skal kjøpe emmaljunga vogn til lille Pål. Vi fikk hentesett, bilstolpose, babyting og mye mer fint. Kjempe kjekt :)

image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg image.jpg

Den gråe strikkadressen var skikkelig fin :D
Ja synes jeg og :Heartred Tanten til samboeren min som har strikket egentlig skulle det være genser men hun fant en oppskrift på jakke :) vi så gjennom hentesett på Google å valgte 2 så fikk hun bestemme hvilken hun ville lage :)

Back
Topp