Min graviditet

30+ 5 vært på ultralyd hos legen. Pål sitt nyrebekken er fremdeles stort, så må på flere kontroller, kanskje bare 1 til eller 2. Pål veide 1963 gr over gjennomsnittet. Vi fikk se ansiktet hans. Han har samboer sin nese og veldig lubben :P han lå å smattet når vi så han. Er litt bekymret for å gå over termin når han alt er så stor. Spent på vekten neste kontroll. Hvis han er gått opp mer enn 1 kg da har jeg tenkt å forhøre meg om mulighet for igangsetting rundt termin for da vil han bli et stort barn om han går over tiden. Er ikke lengre bekymret over vekten min når han er så stor. Har sikkert lagt på meg litt i julen etter all spisingen, så hvis noe av det forsvinner igjen så vet jeg iallfall at det ikke påvirker Pål :)

image.jpg

30+ 5 vært på ultralyd hos legen. Pål sitt nyrebekken er fremdeles stort, så må på flere kontroller, kanskje bare 1 til eller 2. Pål veide 1963 gr over gjennomsnittet. Vi fikk se ansiktet hans. Han har samboer sin nese og veldig lubben :P han lå å smattet når vi så han. Er litt bekymret for å gå over termin når han alt er så stor. Spent på vekten neste kontroll. Hvis han er gått opp mer enn 1 kg da har jeg tenkt å forhøre meg om mulighet for igangsetting rundt termin for da vil han bli et stort barn om han går over tiden. Er ikke lengre bekymret over vekten min når han er så stor. Har sikkert lagt på meg litt i julen etter all spisingen, så hvis noe av det forsvinner igjen så vet jeg iallfall at det ikke påvirker Pål :)
Stor baby da. Men husk at det de sier han veier, så kan du enten legge på eller trekke fra 500 g
Hadde heller ikkje vært bekymret for vekten. Noen går opp, andre ikkje. Anse deg som heldig :)

Stor baby da. Men husk at det de sier han veier, så kan du enten legge på eller trekke fra 500 g
Hadde heller ikkje vært bekymret for vekten. Noen går opp, andre ikkje. Anse deg som heldig :)
Redd han skal bli over 4500 ved fødsel, det kan lage mer komplikasjoner. Føler meg litt heldig :P ingen mage som er i veien enda selv om jeg har fått litt mer mage :P håper vi får alt klart før han melder sin ankomst :P

Redd han skal bli over 4500 ved fødsel, det kan lage mer komplikasjoner. Føler meg litt heldig :P ingen mage som er i veien enda selv om jeg har fått litt mer mage :P håper vi får alt klart før han melder sin ankomst :P
Forstår deg godt. Ikkje noe kjekt å føde store babyer

Jo, men når du sier snart 2 mnd. Så minner du meg på at det bare e 2 mnd til Liana bli 7 mnd :O
Men koselig å se henne vokse
Hun blir den kjempen hun i forhold til min :P

Da har jeg bestilt barnevogn :Heartred Ble Emmaljunga Edge farge black symphonie med understell classic cryptonitt. Ble lufthjul men ikke svinghjul som vi hadde tenkt.

Ble denne fargen, synes den var fin. Emmaljunga Edge har solskjerm foran, den er romslig og stor. Emmaljunga leveres med det meste som er nødvendig, madrass, regntrekk og myggnett, sportsdel. Nede i liggendes går set å sette opp ryggen litt, det går å ventilere bagen og bagen kan brukes som vugge på gulvet. Lett å sette på og av. Vi så på det understellet på bildet. Det understellet er veldig enkelt å styre. Valget ble den i bunnen. Gode lufthjul. Litt tyngre, lett å gynge, bedre på ulent terreng og trappetrinn. Grei å svinge samtidig som det går å oppbevare ting under vognen. Håper vi blir fornøyd når den kommer. Vi skulle få den i uke 4 image.jpg image.jpg

Ble denne fargen, synes den var fin. Emmaljunga Edge har solskjerm foran, den er romslig og stor. Emmaljunga leveres med det meste som er nødvendig, madrass, regntrekk og myggnett, sportsdel. Nede i liggendes går set å sette opp ryggen litt, det går å ventilere bagen og bagen kan brukes som vugge på gulvet. Lett å sette på og av. Vi så på det understellet på bildet. Det understellet er veldig enkelt å styre. Valget ble den i bunnen. Gode lufthjul. Litt tyngre, lett å gynge, bedre på ulent terreng og trappetrinn. Grei å svinge samtidig som det går å oppbevare ting under vognen. Håper vi blir fornøyd når den kommer. Vi skulle få den i uke 4 Vis vedlegget 96585 Vis vedlegget 96586
Fin vogn da :)
Ble ny vogn på meg og. Eg kjøpte city cross. Prøvde vognen på tur i dag. Utrolig fornøyd med den :) var utrolig lett å trille på.

S
Fin vogn da :)
Ble ny vogn på meg og. Eg kjøpte city cross. Prøvde vognen på tur i dag. Utrolig fornøyd med den :) var utrolig lett å trille på.
så kjekt da :) citycross er for lavt for oss men fin vogn :) hva betalte du?

Back
Topp