Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til lege 17.11 og ultralyd 24.11Går sikkert bra med han. Nå har du også vært mye "syk" dette svangerskapet.
Men ikkje tenk på det at du går så mye med i vekt.
E du bekymret for at han ikkje e stor nok, så gi beskjed til jordmor neste gang du e der. Eller vist du har flere ultralyd undersøkelser, så be dem om å "veie" barnet. Men om de gjør det, så må du regne med +/- 500 g.
Kanskje på tide og ta det med ro og slappe mer av. Ikkje stress deg gjennom dagen med jobbing osv.Begynner å bli bekymret nå. Tror ikke uvi er borte. Hatt det over 2 uker i kroppen. Har prøvd 3 forskjellige antibiotika. Ene reagerte jeg på, så gått ut en kur. Så ble jeg verre rett etterpå. Fikk ny kur. Siste medisin i kveld. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Begynner å gi opp snart.redd jeg ikke blir kvitt dette og at det blir prmatur fødsel..er 24 uker på onsdag. Om noen uker ville han antagelig klart seg ok ved en prematur fødsel.har jo ikke lyst til det. Sprer uvi seg så blir det jo større mulighet for noe skal skje. Er nok kanskje medisiner jeg ikke kan ta. Huff begynner å bli nedfor
Kanskje det ja. I løpet av dagen morgendagen vil jeg vite sikkert om den er borte eller om den enda er her..Kanskje på tide og ta det med ro og slappe mer av. Ikkje stress deg gjennom dagen med jobbing osv.
Ja gleder megFint at du skal ha ferie. Du har godt av å slappe av litt.