Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje det er et godt argument for å få lov å gå dit kjenne dem på forhåndYes, det e det
Alle fostre er vell forskjelligGud så heldig du e. Nyt sparkene godt. Eg hadde nesten ikkje spark
Lurer virkelig på om vi kommer til å bli enig om et navn eller om han blir navnløs Måtte du vente sist gang eller er det forskjellig hver gang hvor morkaken ligger?navn till gutter er vanskelig!!! I know! hærlig å kjenne spark.. Må nok vente litt enda jeg før jeg kjenner d daglig pga morkaken. Men den som venter på noe godt
Ikke helt på,slutten heller?Eg hadde lite spark pga moralen selv. Men hadde ikkje daglig spark igjennom svangerskapet
Nope.
Ikkje en gang på sparketestene når eg var innlagt en gang. Den målte spark, eg kjente dem ikkje.
Men nå hadde eg en liten baby i magen da.
Takk Gjør sykt vondt..Uff, ikkje bra. Håper du blir fort frisk igjen
I går kveld kastet jeg opp 2 ganger, stakkars min samboer som måtte tørke opp, men det var 80% vann klarte ikke å spise mer enn et lite rundstykke og bittelitt pastaplataer fra lassangen. I løpet av natten har jeg vært oppe mange ganger og vært på do. Magen min gjør ikke vondt lengre heldigvis Ryggen er litt vond enda, kom ingen synlig blod nå, håper det har sluttet. Gjorde mindre vondt når det ikke kom blod Men er så surt å være dårlig når vi egentlig hadde planer. Vi skulle hente baby møbler og spise middag hos noen i dagHuff jeg håper medisinen virker!! Hvordan går det med deg??
Godt å høre du er bedre! var blodet pga uvi?I går kveld kastet jeg opp 2 ganger, stakkars min samboer som måtte tørke opp, men det var 80% vann klarte ikke å spise mer enn et lite rundstykke og bittelitt pastaplataer fra lassangen. I løpet av natten har jeg vært oppe mange ganger og vært på do. Magen min gjør ikke vondt lengre heldigvis Ryggen er litt vond enda, kom ingen synlig blod nå, håper det har sluttet. Gjorde mindre vondt når det ikke kom blod Men er så surt å være dårlig når vi egentlig hadde planer. Vi skulle hente baby møbler og spise middag hos noen i dag
Ja, hatt uvi før men aldri så mye blod, så mer ut som mensen blod enn fra uvi siden det kom veldig mye. Håper medisinen fjerner det helt så det ikke blir nyrebekken betennelse. Skummelt å tenke på at det kan starte fødsel. Men lillegutt er jo bare 21+ 4 og langt ifra klar til å møte den store verden.Godt å høre du er bedre! var blodet pga uvi?