Min graviditet

Kjenner meg igjen i det du skriver... Er veldig tungt når kroppen ikke vil samarbeide!
ja.. redd at det skal bli verre og jeg må sykemeldes. Forlebi går det greit, bekkenet har mest plaget meg hjemme når jeg reiser meg og av og til når jeg går hjem fra jobb. I min jobb må jeg stå ca hele tiden :(

Synes du e uheldig altså. Eneste plagene som gjorde at eg ikkje kom meg på jobb, var fordi eg var trøtt og sliten. Og bekkenløsning så tidlig, uff. Du kommer til å slite i vinter.
Veldig trøtt på jobb og etter for tiden.. Bekkenet er ikke så gale ennå men hender jeg halter her :p Ja jeg gjør kanskje det i vinter...

Da har jeg hatt min første synlige vektøkning. Gått opp i vekt 1 kg på 2 uker, er det mye? Ligger fremdeles under vektstart med 3,6 kg. Skal være mellom 17-18 uker etter hva jordmor trodde. Ny ultralyd tirsdag da vil eg vite hvor langt jeg er... De siste ukene har jeg vært mindre aktiv og spist mer enn tidligere, så var på tide at vekten gikk i + i stedet for minus. Alle gangene tidligere har jeg blitt mer og mer minus. Greit at det har stoppet opp litt.. :)

Frustrert blir vet bare verre å skifte bleier på jobb. Blir dårlig å brekker meg. Spydde i vasken i dag og fredag, uten at noen barn så det. Må nesten informere jobb nå som det er vanskelig for meg å skifte bæsjebleier i barnehagen. Håper det går fint :) forteller etter oul i morgen :)

Frustrert blir vet bare verre å skifte bleier på jobb. Blir dårlig å brekker meg. Spydde i vasken i dag og fredag, uten at noen barn så det. Må nesten informere jobb nå som det er vanskelig for meg å skifte bæsjebleier i barnehagen. Håper det går fint :) forteller etter oul i morgen :)
det kan ikke være lett! heldigvis har ikke jeg probemet med lukten når jeg bytter bleie på jobb , men måten vi står på og løfter osv tar knekken på meg.. Her sover alle i vogn også, så mye løfting. Vanskelig å klare fungere som normalt , men gjør så godt jeg kan :) Satser på du får en form for tilrettelegging så du kanskje slipper å ta de bleiene når du har fortalt nyheten da ;)

det kan ikke være lett! heldigvis har ikke jeg probemet med lukten når jeg bytter bleie på jobb , men måten vi står på og løfter osv tar knekken på meg.. Her sover alle i vogn også, så mye løfting. Vanskelig å klare fungere som normalt , men gjør så godt jeg kan :) Satser på du får en form for tilrettelegging så du kanskje slipper å ta de bleiene når du har fortalt nyheten da ;)
Takk nå er formen stort sett bra. Skulle fortelle i dag men fikk ikke snakke med styrer så må vente til i morgen. :)

Da har jeg vært på enda en ultralyd. Lillegutt vokser fint 18+6 men lite fotogen.fikk 2 bilder ene ser ut som han piller ser i nesen men det er navlen som er bak nesen. Siden det er gutt så har de tendens til å ha større nyeebekken. Jordmor kunne ikke se om han hadde en for mye nyre eller om det var nyrebekkenet. Må tilbake på kontroll neste fredag..

Gratulerer så mye med å få bekreftet at deg var gutt. Liana gleder seg til å møte han :P

Da hat vi kjøpt leilighet :) Men dessverre kan vi ikke overta før midten av januar, start feb. Litt dumt med termin 6. Mars, men hva kan man gjøre? Vi blir avhengige av hjelp men håper på at det vil gå greit :)

Gratis så mye med leilighet. Kor har dere kjøpt.
Så lenge dere for hjelp så du slipper å bære så mye, så går det bra :)

Øvstun rett over nesttun :)

Da hat vi kjøpt leilighet :) Men dessverre kan vi ikke overta før midten av januar, start feb. Litt dumt med termin 6. Mars, men hva kan man gjøre? Vi blir avhengige av hjelp men håper på at det vil gå greit :)
Men så deilig å vite dere har no nytt når babyen kommer :D Vi blir huseiere om en mnd. (huset vi alerede bor i), så da blir d oppussing og enda mer oppussing.. skrekkblandet fryd :P

Men så deilig å vite dere har no nytt når babyen kommer :D Vi blir huseiere om en mnd. (huset vi alerede bor i), så da blir d oppussing og enda mer oppussing.. skrekkblandet fryd :p
Kjekt når man kan gjøre som man vil med det da :) blir nok fint og bra :) greit å vite vi har et sted å bo men litt kjedelig at jeg er så langt på vei og ikke kan hjelpe særlig når det gjelder flyttingen, men vi er fornøyd :)

Fortalt om graviditeten på jobb i dag, var litt engstelig for å fortelle. Gikk veldig bra å fortelle. Styrer var glad og de andre på jobb også :)

Fortalt om graviditeten på jobb i dag, var litt engstelig for å fortelle. Gikk veldig bra å fortelle. Styrer var glad og de andre på jobb også :)
Selvfølgelig gikk det bra. Alle blir glade når de hører at det skal komme en baby til verden :)

Selvfølgelig gikk det bra. Alle blir glade når de hører at det skal komme en baby til verden :)
Mange ja men absolutt ikke alle :pBle veldig lettet :)

Da hat vi vært på første babyshopping :) Uke 19+ 4. Kjøpt brukte klær Str 50-72 for 1000 kr. Masse fint. Hadde tenkt å holde meg borte fra 50-56 siden vi kommer til å få litt, men så var de inkludert, så da gjøre det ikke noe med litt ekstra. Har nå en flyttekasse full i babyklær :) føler vi er kommet litt lengre da, :pHar vogn også om vi velger å bruke den :) å jeg kan få stellebord fra kusinen min :)

I dag ville katten være med oss på gåtur. Ville ikke stoppe å følge etter oss. Han gikk ganske langt helt til en liten dacks kom. Da stoppet han opp. Når hunden nærmet seg løpet han å gjemte seg. Stakkar pus :p Ville bare være med oss. Lurer på hvordan det blir for han når vi flytter i januar/ februar. Vi vet egentlig ikke om naboene synes det er greit med dyr. Katt bråker ikke like mye som en hund, dessuten er han mye ute...

I dag ville katten være med oss på gåtur. Ville ikke stoppe å følge etter oss. Han gikk ganske langt helt til en liten dacks kom. Da stoppet han opp. Når hunden nærmet seg løpet han å gjemte seg. Stakkar pus :p Ville bare være med oss. Lurer på hvordan det blir for han når vi flytter i januar/ februar. Vi vet egentlig ikke om naboene synes det er greit med dyr. Katt bråker ikke like mye som en hund, dessuten er han mye ute...
Hvilken type bolig skal du flytte til?:)

Hvilken type bolig skal du flytte til?:)
Leilighet, er 2 leiligheter over. Vi kjøpte den på bakkeplan. Var tidligere en enebolig som ble seksjonert i 3 leiligheter.

Back
Topp