11+5 i følge mens idag, 11+1 i følge forrige ul.
Jeg er så bekymret. Alle symptomer forsvant for 3-4 uker siden, jeg leter konstant etter tegn til at jeg er gravid. Likevel kjenner jeg ingenting. Vi driver på med full oppussing av stue og kjøkken, og jeg kan arbeide hele dagen med fult kjør - uten å merke noe til graviditeten. Synes det er merkelig. Tanken om MA er der hele tiden.
Har første svangerskapskontroll imorgen hos fastlegen. Skal nevne dette for henne, men tviler for at hun har utstyr (eller lyst) til å lytte etter hjertelyd. Har ul nr 2 på torsdag. Kjenner jeg gruer meg veldig. Føler meg ikke gravid, og føler nesten at jeg lyger når jeg snakker om graviditeten til de som allerede vet.
Det er noen laange dager til torsdag. Har ferie ut denne uken, og før gledet jeg meg til å begynne. Da skulle jeg jo fortelle om den store nyheten til sjefen og kollegaene mine. Men nå gruer jeg meg. Tenk hvis ul bekrefter en MA. Også skal jeg noen dager etter begynne på jobb igjen?
Kjenner jeg trenger noen solskinnshistorier om graviditet uten noen form for symptomer.. og at det gikk bra..