Min første graviditet :)

CD 23, ingen el :( Tempen er fortsatt lav.. Blir så deppa av det her. Dette er ikke normalt.. nesten en uke forsinket el - og jeg som i utgangspunktet har litt sen el..
 
CD 24.. har jo nesten gått en hel syklus nå - uten eggløsning!

Screenshot_2016-05-12-09-22-39_zps0nudt6vz.png


Dette er skikkelig frustrerende.. og gjør meg nesten litt bekymret..
 
Domme kropp...

Screenshot_2016-05-13-10-18-34_zpsji3mgkjl.png
 
Bare en liten tur innom for å sjekke hvordan det går med deg! Ser du ikke har hatt el denne måneden, utrolig kjipt. Prøvd ulike produkter? Evt tenkt på å snakke med en lege?? Sender deg mange gode tanker❤️
 
Bare en liten tur innom for å sjekke hvordan det går med deg! Ser du ikke har hatt el denne måneden, utrolig kjipt. Prøvd ulike produkter? Evt tenkt på å snakke med en lege?? Sender deg mange gode tanker❤️
Tusen takk for det ❤ "ikm" idag egentlig, men siden el ikke har vært - så vet jeg ikke om mensen kommer idag.. denne syklusen har jeg tatt b12 og b6 vitaminer + vært å tatt påfyll av ei hepatitt B vaksine (i forbindelse med jobb). Ellers har jeg ikke gjort noe spesielt.. finnes det noe å ta for å få el da? Må vel ta kontakt med lege dersom mensen og el lar vente på seg.. skulle jo egentlig bestille meg time hos gyn for kort lutealfase, men nå har jeg jo fått en annen problemstilling :/

Enn me deg da, hvordan går det? ❤
 
Bare en liten tur innom for å sjekke hvordan det går med deg! Ser du ikke har hatt el denne måneden, utrolig kjipt. Prøvd ulike produkter? Evt tenkt på å snakke med en lege?? Sender deg mange gode tanker❤️
Tusen takk for det ❤ "ikm" idag egentlig, men siden el ikke har vært - så vet jeg ikke om mensen kommer idag.. denne syklusen har jeg tatt b12 og b6 vitaminer + vært å tatt påfyll av ei hepatitt B vaksine (i forbindelse med jobb). Ellers har jeg ikke gjort noe spesielt.. finnes det noe å ta for å få el da? Må vel ta kontakt med lege dersom mensen og el lar vente på seg.. skulle jo egentlig bestille meg time hos gyn for kort lutealfase, men nå har jeg jo fått en annen problemstilling :/

Enn me deg da, hvordan går det? ❤
 
Nå har det forhåpentligvis endelig skjedd noe :D Endelig i dpo land :happy:

Screenshot_2016-05-18-08-39-26_zpsuhbd4hca.png
 
Tusen takk for det ❤ "ikm" idag egentlig, men siden el ikke har vært - så vet jeg ikke om mensen kommer idag.. denne syklusen har jeg tatt b12 og b6 vitaminer + vært å tatt påfyll av ei hepatitt B vaksine (i forbindelse med jobb). Ellers har jeg ikke gjort noe spesielt.. finnes det noe å ta for å få el da? Må vel ta kontakt med lege dersom mensen og el lar vente på seg.. skulle jo egentlig bestille meg time hos gyn for kort lutealfase, men nå har jeg jo fått en annen problemstilling :/

Enn me deg da, hvordan går det? ❤
Kan være det blir for mye fokus på det og vet du.
Tusen takk for det ❤ "ikm" idag egentlig, men siden el ikke har vært - så vet jeg ikke om mensen kommer idag.. denne syklusen har jeg tatt b12 og b6 vitaminer + vært å tatt påfyll av ei hepatitt B vaksine (i forbindelse med jobb). Ellers har jeg ikke gjort noe spesielt.. finnes det noe å ta for å få el da? Må vel ta kontakt med lege dersom mensen og el lar vente på seg.. skulle jo egentlig bestille meg time hos gyn for kort lutealfase, men nå har jeg jo fått en annen problemstilling :/

Enn me deg da, hvordan går det? ❤
Så under her at ting kanskje har skjedd likevel?? Det er jo bra da! Hvor i syklusen er du nå da?

Med meg går det greit. Er deilig med pause herfra, jeg slapper mer av, selv om tankene er her.. Nå har vi jo fått både gode og dårlige nyheter i dag, så føler meg litt splittet. Men nå hopper vi i hvert fall på IVF karusellen, så sitter vi forhåpentligvis med en liten spire før dette året er omme :Heartred
 
Kan være det blir for mye fokus på det og vet du.

Så under her at ting kanskje har skjedd likevel?? Det er jo bra da! Hvor i syklusen er du nå da?

Med meg går det greit. Er deilig med pause herfra, jeg slapper mer av, selv om tankene er her.. Nå har vi jo fått både gode og dårlige nyheter i dag, så føler meg litt splittet. Men nå hopper vi i hvert fall på IVF karusellen, så sitter vi forhåpentligvis med en liten spire før dette året er omme :Heartred
Er på CD 31 idag.. I følge FF så hadde jeg kanskje el lørdag 14.05. Da er jeg 5 dpo idag i følge FF. Så da er det bare å vente å se om mensen kommer 10 dpo slik den har gjort tidligere, eller om lutealfasen blir lengre (evt 8 mnd lang) :D

Leste nyhetene dere har fått. Supre nyheter om deg da!:D Håper dere får en spire på egenhånd før karusellen får ordentlig fart ❤
 
Jøjje meg..nå har FF endret dato for el..
Vet ikke helt hva jeg skal tro på.. den ombestemmer seg igjen dersom jeg tar bort dagens eller gårdagens temp, eller fjerner Eggwhite på dag 28..

Dagens chart ser slik ut:
Screenshot_2016-05-20-08-12-07_zpseghkfgkc.png


Tar jeg bort dagens eller gårdagens temp (som jeg egentlig burde, fordi jeg låg våken lenge), så endrer charten seg tilbake til det den har vært i noen dager:
Screenshot_2016-05-20-08-12-23_zpsvirppcw0.png


Screenshot_2016-05-20-08-22-29_zpsc33mpjpi.png


Hva tror dere?? Har hatt stikkinger i livmorområdet i et par dager nå, spes i går..
 
Jøjje meg..nå har FF endret dato for el..
Vet ikke helt hva jeg skal tro på.. den ombestemmer seg igjen dersom jeg tar bort dagens eller gårdagens temp, eller fjerner Eggwhite på dag 28..

Dagens chart ser slik ut:
Screenshot_2016-05-20-08-12-07_zpseghkfgkc.png


Tar jeg bort dagens eller gårdagens temp (som jeg egentlig burde, fordi jeg låg våken lenge), så endrer charten seg tilbake til det den har vært i noen dager:
Screenshot_2016-05-20-08-12-23_zpsvirppcw0.png


Screenshot_2016-05-20-08-22-29_zpsc33mpjpi.png


Hva tror dere?? Har hatt stikkinger i livmorområdet i et par dager nå, spes i går..
Er du nøye med å måle på samme tidspunkt og sover du jevnt gjennom natta?.Jeg er nemlig sånn at jeg sover ujevnt og målte på litt forskjellig tid og da blir tempingen unøyaktig.Jeg synes at å teste med eltester i tilleg var en grei måte å dobbelt sjekke i forhold til el.Temping skal være det mest nøyaktige i forhold til el,men man må være supernøye.Både med tidspunkt,få nok og rolig søvn,hvor man legger termometere under tunga osv,osv
 
Er du nøye med å måle på samme tidspunkt og sover du jevnt gjennom natta?.Jeg er nemlig sånn at jeg sover ujevnt og målte på litt forskjellig tid og da blir tempingen unøyaktig.Jeg synes at å teste med eltester i tilleg var en grei måte å dobbelt sjekke i forhold til el.Temping skal være det mest nøyaktige i forhold til el,men man må være supernøye.Både med tidspunkt,få nok og rolig søvn,hvor man legger termometere under tunga osv,osv
Har en unormal lang syklus denne gangen, så brukte opp alle el-testene tidligere i syklusen. Temper kl 05 hver dag (+/- 15min). Igår natt sov jeg dårlig, bikkja var dårlig, så låg våken 30 min før jeg tempet.. derfor tenker jeg at tempen igår kunne vært discardet.. må vel bare vente å se når (om) mensen kommer. Det som er litt skummelt er at jeg startet med Wild Yam så tidlig som 1dpo dersom dagens chart stemmer..
 
Er enten 6dpo eller 9dpo idag. Har kjent stikninger i både lysk/eggstokk området og i brystene de siste dagene - så tok en test i ettermiddag. Den var helt klart negativ. Og temp charten ser ikke lovende ut. Kjenner jeg blir veldig negativ nå, ingen god følelse :(
 
Screenshot_2016-05-24-16-39-56_zpstwt48znp.png

7 dpo.. (eller 10dpo). Charten skjønner jeg ikke så mye av, tempen ser ut til å gå sakte nedover. Tempene er i tillegg kun rett over coverline.. ser ikke så bra ut. Har hatt litt stikninger i bryst og livmor i noen dager nå + hvit utflod. Hååååper at vi lykkes denne gangen ❤
 
Når planlegger du å ta graviditetstest ut i fra denne syklusen? :)
Tok en for to dager siden, i tilfelle FF hadde tatt feil av el. Men den var negativ. Og idag sank tempen til langt under coverline, så mensen kommer vel idag eller imorgen :( Jeg kommer liksom aldri så langt at jeg kan ta en g-test - og samtidig ha håp om å se to streker..
 
... og da var tr her - nok en gang :(
PP3 ble hele 36 dager lang, med 7 dagers lutealfase (evt 10 dersom el var tidligere).
Har hatt rare temperaturer, ømme bryster og stikninger i livmor i mange dager. Men med tempdropp i natt, så måtte jo tr seff komme..
Har prøvd Wild Yam denne perioden, men det hjalp tydeligvis ikke.. jeg er så skuffa nå :( Var helt utenkelig i starten at jeg skulle ha problemer med å bli gravid...
Screenshot_2016-05-25-11-33-35_zpssbnkay9n.png


Hei PP4.... CD 1....
 
... og da var tr her - nok en gang :(
PP3 ble hele 36 dager lang, med 7 dagers lutealfase (evt 10 dersom el var tidligere).
Har hatt rare temperaturer, ømme bryster og stikninger i livmor i mange dager. Men med tempdropp i natt, så måtte jo tr seff komme..
Har prøvd Wild Yam denne perioden, men det hjalp tydeligvis ikke.. jeg er så skuffa nå :( Var helt utenkelig i starten at jeg skulle ha problemer med å bli gravid...
Screenshot_2016-05-25-11-33-35_zpssbnkay9n.png


Hei PP4.... CD 1....
Håper du slipper å gå igjennom mange måneder med skuffelser! Hvordan har syklusene dine sett ut nå etter pilleslutt? Har du en oversikt på det??
 
Dersom det er noe trøst, så var mine sykluser også veldig ustabile i begynnelsen. Alt fra 20-36 dager, kort lutealfase på bare 8 dager eller ingen EL. Nå ser det endelig ut til å ha stabilisert seg på 28 dager, EL CD16, og lutealfase på 12 dager :) selv om det tok mye lenger tid enn jeg hadde trodd, så trenger kroppn litt tid til å ordne opp etter mange år med prevansjon. Jeg så en periode veldig mørkt på å bli gravid, men nå som ting endelig har stabilisert seg er jeg mye mer optimistisk :) håper det ordner seg for deg snart, lykke til <3
 
Takk for det :)
Første pp var på 27 dager, el på cd 18 og 9 dager lutealfase. Andre pp var på 26 dager, el på cd 17 og 9 dager lutealfase. Tredje pp var på 36 dager, el på cd 29 og 7 dager lutealfase...

Skulle gjerne hatt spire i magen nå.. håper virkelig ikke at vi må gjennom flere skuffelser.. :/
 
Back
Topp