Min første graviditet :)

Syns det er gøy å følge noen som er sånn ca like langt i syklusen :D Nå som blødningen har stoppet så begynner sengekosen kanskje allerede i kveld :p Skal følge litt med på utfloden også, kanskje det dukker opp litt el-slim :) I forrige pp fikk jeg jo el-slim to ganger med noen dagers mellomrom - men fikk ikke positiv el test før mange dager etter det igjen. Og da hadde jeg ikke el slim når testen var positiv.. Lurer på hva som var greia med det..
Enig! Da kan man glede seg og være utålmodige sammen:hilarious: Håper vi går over i terminforum sammen altså! Hadde vært så kos❤️
Jeg har også opplevd det du har opplevd der, men aldri sjekket det opp. Gikk fort i glemmeboka når tr kom, for da gikk det jo ikke likevel. Men humpet i vei gjorde vi for det:p
 
Enig! Da kan man glede seg og være utålmodige sammen:hilarious: Håper vi går over i terminforum sammen altså! Hadde vært så kos❤️
Jeg har også opplevd det du har opplevd der, men aldri sjekket det opp. Gikk fort i glemmeboka når tr kom, for da gikk det jo ikke likevel. Men humpet i vei gjorde vi for det:p
Håper også det :D
Hmm.. hadde du kort lutealfase også da? Har den blitt noe lengre?
 
Håper også det :D
Hmm.. hadde du kort lutealfase også da? Har den blitt noe lengre?
Ja, jeg fikk mensen 5 dager senere mener jeg å huske.. Men det ble med den ene gangen da. Har ikke vært sånn etterpå :) Så det var nok bare et engangstilfelle. Satser på at det er det for deg også :)
 
Jeg joiner dere gjerne om jeg får lov. Skal inn i PP 14 nå :) Med godt mot!
CD 2 i morgen, bruker monitor å sjekker EL.
 
Jeg joiner dere gjerne om jeg får lov. Skal inn i PP 14 nå :) Med godt mot!
CD 2 i morgen, bruker monitor å sjekker EL.
Lykke til! Meld deg gjerne inn i en ikm gruppe :)
 
Cd 10 :) Startet å teste etter el igår, hittil er det negative tester. Veldig spent når el kommer, håper dette blir en normal syklus :) Hadde plan om å tempe denne pp, men det var vanskeligere å gjennomføre enn hva jeg trodde. Men, jeg får no målt av og til - så vi får se om det blir noe mønster av det :)
 
Hvordan går det, nærmer det seg EL? Er jo så spennende å følge med :p
Har nettopp fjernet p-stav, så må nok vente litt før jeg kan begynne å teste. Men hva betyr CD 10 f.eks? Og hvor kjøper dere testene, siden dere tester så mange dager?
 
Hvordan går det, nærmer det seg EL? Er jo så spennende å følge med :p
Har nettopp fjernet p-stav, så må nok vente litt før jeg kan begynne å teste. Men hva betyr CD 10 f.eks? Og hvor kjøper dere testene, siden dere tester så mange dager?
Kjenner ingen tegn til at el nærmer seg, og heller ingen positive el-tester.. el kom på cd 17 sist, jeg er på cd 13 idag. CD står for Cycle day, altså syklusdag. Den dagen mensen starter er CD1. :) Hadde egentlig håpet på at el kom litt tidligere denne gangen, men.. ser dårlig ut :p

Jeg har kjøpt el tester fra www.billig-tester.no :) er også der jeg handler folsyre og g-tester :)
 
Kjenner ingen tegn til at el nærmer seg, og heller ingen positive el-tester.. el kom på cd 17 sist, jeg er på cd 13 idag. CD står for Cycle day, altså syklusdag. Den dagen mensen starter er CD1. :) Hadde egentlig håpet på at el kom litt tidligere denne gangen, men.. ser dårlig ut :p

Jeg har kjøpt el tester fra www.billig-tester.no :) er også der jeg handler folsyre og g-tester :)
Åja det var jo egentlig ganske åpenlyst, det burde jeg skjønt :p men takk for forklaringen :)
Menmen, da er det bare å vente og se :)
 
CD 14, negativ el test. Ingen tegn til den heller. Kjenner jeg er litt skuffa, håpte jo at den kom rundt denne tiden.. ingen tegn til el slim heller.
 
CD 16, positiv EL test ! :D
Testen på morgenen var ikke helt positiv, men strekene var ca like sterke når testen tørket. Tok ny test kl 12.30, og den ble positiv med en gang :)

Var irritert imorrest, fikk ikke en ordentlig temp måling. Våknet inatt og tok tempen, trudde d var morgen. Deretter sovnet jeg igjen, og våknet flere ganger. Måtte ut av sengen to ganger pga bikkja, så ble mye ut og inn av søvn. Tok tempen pånytt igjen på morgenen likevel. Så nå er jeg usikker hvilken temp jeg skal loggføre på ff. Var veldig stor forskjell på tempene også. Første var 35.77 og den andre 36.27..
 
CD 16, positiv EL test ! :D
Testen på morgenen var ikke helt positiv, men strekene var ca like sterke når testen tørket. Tok ny test kl 12.30, og den ble positiv med en gang :)

Var irritert imorrest, fikk ikke en ordentlig temp måling. Våknet inatt og tok tempen, trudde d var morgen. Deretter sovnet jeg igjen, og våknet flere ganger. Måtte ut av sengen to ganger pga bikkja, så ble mye ut og inn av søvn. Tok tempen pånytt igjen på morgenen likevel. Så nå er jeg usikker hvilken temp jeg skal loggføre på ff. Var veldig stor forskjell på tempene også. Første var 35.77 og den andre 36.27..
Så bra! :) Da er det bare å hoppe i høyet da ;) Fortsatt høy på monitoren her, men har hatt noen greie krampetak i dag, så det skjer noe der nede nå :)
 
Så bra! :) Da er det bare å hoppe i høyet da ;) Fortsatt høy på monitoren her, men har hatt noen greie krampetak i dag, så det skjer noe der nede nå :)
Ja hopper i høyet så ofte vi kan, håper det ikke resulterer i blanke skudd da :p Ikke noe sparing her :p
 
Cd 17, fikk negativ el test imorges. Eller, teststreken var kraftig, men hakket svakere enn kontrollstrek. Dermed negativ. MEN, imorges fikk jeg ikke forhøyet temperatur.. fikk vanlig temp slik den har vært i gjennomsnitt frem til nå.. burde det ikke være et temphopp idag, siden el testen ble negativ? Kjenner jeg ble litt engstelig for at jeg ikke har eggløsning..
 
Cd 19 idag. Tempen har steget litt i de siste to dagene, men ikke særlig mye. Kjempedomt at jeg ikke fikk til en ordentlig måling fredagsmorgen - for den hadde vært viktig å få med. Måtte discarde den, da jeg hadde sovet veldig urolig. Om jeg plotter inn tempen jeg hadde kl 5 om natta - så får jeg opp kryss på skjemaet. Men, jeg må bare la den dagen stå uten temp.. tempen steg bare med 0.20 natt til igår, og med ytterligere 0.04 grader inatt.. jaja vi får se, i følge el testene er jeg 2 dpo idag :)
 
CD 20, og 3 dpo :D
Screenshot_2016-04-12-08-14-07_zpsd9uuuzj0.png
 
Cd 21 :)
Gikk litt ned i temp idag, men det er vel normalt..?

Screenshot_2016-04-13-11-18-01_zpsdpbpraam.png
 
Spennende å følge. Hadde selv første dag i sist mens 7. April. Blir første prøveperioden nå. Veldig spent.
 
Back
Topp