Min første graviditet :)

POSITIV EL TEST I DAG! :eek:
a>

a>

Veldig uventet! Var sikker på at el var på mandag (cd 11) pga smertene og slimet. Så er litt sjokkert.. har ingen slim eller noe nå. Nå kommer det litt ekle detaljer, men lurer på om det har noe å si? Urinen var veldig konsentrert nå idag (testen tatt i ettermiddag) og syns selv at urinen var noe grumsete (ikke blank og klår).. Tro om det har noe å si på resultatet? Er det andre ting enn el og graviditet som påvirker resultatet av testen?

Har litt blandede føleler nå.. Er selvsagt glad for å se en helt klar positiv test! Men samtidig så hadde jeg et lite håp om at jeg var 6 dpo idag :angelic:
 
Eller, kjenner jeg har ømme nipler idag.. men ingen slim! Jaja, vi hopper i høyet uansett! :rolleyes:
 
Hurra for positiv EL test :D
 
POSITIV EL TEST I DAG! :eek:
Snapchat-2257296110494677300_zpsnggws978.jpg
" class="bbCodeImage wysiwygImage" alt="" unselectable="on" />
Snapchat-4646288923507158259_zpsgnmzl0et.jpg
" class="bbCodeImage wysiwygImage" alt="" unselectable="on" />
Veldig uventet! Var sikker på at el var på mandag (cd 11) pga smertene og slimet. Så er litt sjokkert.. har ingen slim eller noe nå. Nå kommer det litt ekle detaljer, men lurer på om det har noe å si? Urinen var veldig konsentrert nå idag (testen tatt i ettermiddag) og syns selv at urinen var noe grumsete (ikke blank og klår).. Tro om det har noe å si på resultatet? Er det andre ting enn el og graviditet som påvirker resultatet av testen?

Har litt blandede føleler nå.. Er selvsagt glad for å se en helt klar positiv test! Men samtidig så hadde jeg et lite håp om at jeg var 6 dpo idag :angelic:
Ganske positiv! Happy humping :)
 

Ettermiddagstesten så slik ut idag, så ikke så mye endring. Men ømme pupper og stikninger, så kan jo håpe.

ImageUploadedByBV Forum1457905071.895212.jpg

Får teste de kommende dagene og tempe (om jeg finner den greien man temper med) :p
 
Ettermiddagstesten så slik ut idag, så ikke så mye endring. Men ømme pupper og stikninger, så kan jo håpe.

Vis vedlegget 166463

Får teste de kommende dagene og tempe (om jeg finner den greien man temper med) :p
Håper du får el kjappere enn kjapt!:) jeg testet på nytt ikveld, fikk enda en positiv test. Så får se imorgen om den er blitt negativ til da..:)
 
Testen imorrest var også positiv.. hvor lenge kan man ha positiv test?
 
Negativ test nå i ettermiddag. Det betyr at EL er idag, sant? Og 1 dpo imorgen? :p Skulle ønske man kunne kjenne når/om egget slapp :D:rolleyes:

a>
 
Skal legge inn aksjer idag også - men hvor lenge bør man fortsette å teste (og legge inn aksjer) ?
a>
 
Skal legge inn aksjer idag også - men hvor lenge bør man fortsette å teste (og legge inn aksjer) ?
a>

Tror nok du kan slutte for forplantningens skyld nå ;) Men ha dere for all for gøy :p

Heldige deg som har hatt EL, kjenner jeg er litt småmisunnelig på dere heldige ❤️
 
Tror nok du kan slutte for forplantningens skyld nå ;) Men ha dere for all for gøy :p

Heldige deg som har hatt EL, kjenner jeg er litt småmisunnelig på dere heldige ❤️
Forstår frustrasjonen din! :( Men det er jo ikke sikkert at jeg har hatt el, men kroppen har no ihvertfall prøvd å gjøre seg klar til det. Temper ikke, så får ikke sjekket om egget slapp. Men håpet er no ihvertfall der :angelic: Håååper at din el kommer snart, evt tr - slik at ny syklus kan starte :Heartred
 
4 dpo idag.. har siden el hatt sensitive nipler, men det begynner å gi seg no. Er litt trøtt om dagen og litt støl nederst i magen etter el, men ellers ingen spesielle symptomer.. Håper virkelig det er en spire der inne som finner en plass å feste seg!:rolleyes:
 
6dpo idag. Har noen innbilte symptomer - og må virkelig jobbe med meg selv for å ikke teste for tidlig! :p Tror jeg hvertfall bør vente til onsdag (9dpo)..
 
6dpo idag. Har noen innbilte symptomer - og må virkelig jobbe med meg selv for å ikke teste for tidlig! :p Tror jeg hvertfall bør vente til onsdag (9dpo)..
Har egentlig bestemt meg for å vente med å teste til monitoren vil ha test, men kjenner at det kanskje blir onsdag på meg også :p
 
Har egentlig bestemt meg for å vente med å teste til monitoren vil ha test, men kjenner at det kanskje blir onsdag på meg også :p
Jaa trur eg må holde meg til onsdag :p
 
En uke siden el :D Bare 2 dager igjen til jeg tar første test! Vet ikke om det gikk denne gangen, det varierer veldig hva magefølelsen sier :p Krysser hvertfall alt jeg har :D
 
Back
Topp