Min første graviditet :)

9dpo og blenda test :(
 
Hvordan går det med deg ellers?
Joda, dagene går - men tenker kun på om jeg er gravid eller ikke :/ Godfølelsen er borte, og jeg trøstespiser billig påskegodt :eek: Men jeg overlever nok dette!:D Enn med deg?❤
 
Joda, dagene går - men tenker kun på om jeg er gravid eller ikke :/ Godfølelsen er borte, og jeg trøstespiser billig påskegodt :eek: Men jeg overlever nok dette!:D Enn med deg?❤

Huff ja, kjenner følelsen :p Fælt at smågodtet er så billig nå..

Her går det greit. Noen dager til med provera før det blir letrozol og ny kontroll hos gynekologen (privat) 13. april :) Har bursdag 26. april, så hadde jo vært fantastisk om jeg hadde positiv test på bursdagen min :D
 
Huff ja, kjenner følelsen :p Fælt at smågodtet er så billig nå..

Her går det greit. Noen dager til med provera før det blir letrozol og ny kontroll hos gynekologen (privat) 13. april :) Har bursdag 26. april, så hadde jo vært fantastisk om jeg hadde positiv test på bursdagen min :D
Ja det hadde jo vært fantastisk!:D Lykke til!
 
Bilder av dagens blenda :p
pic20160323113120_zps67eiibqj.jpg
 
Har du testet idag? :)
Nei, testet jo i går.. Så nå gidder jeg ikke teste før jeg evt er over ikm. Har ikke hatt noen god følelse, så er nok ingenting nå heller.. :(
 
Nei, testet jo i går.. Så nå gidder jeg ikke teste før jeg evt er over ikm. Har ikke hatt noen god følelse, så er nok ingenting nå heller.. :(
Jeg blir nok å teste pånytt om 2 dager :p Klarer ikke å la være.. selvom det nok bare blir en skuffelse..
 
Ååh!:( Etter dobesøk imorrest, ble mye av dopapiret rosa.. vannet i doskålen var rødt + mensensmertene er i gang :( Det er kun 10 dager siden el - men er på CD 28... da har jeg en veldig kort lutealfase (eller hvordan det skrives) :( Tror ikke dette er noe festeblødning, hadde noe blod oppover i sjeden og smertene er typiske og vonde :(
 
Pp2 er i gang.. Håper virkelig at lutealfasen blir lengre i denne neste pp'en - og at det er pga p-pillene at den var så kort på første pp.. litt skummelt å tenke på at dersom det klaffer på denne pp'en - så blir termin enten 31.des eller 1.jan! Nyttårsbarn.... da håper jeg virkelig at barnet blir født på januarsiden.. men jeg vil bli gravid, så nekter å hoppe over en pp!
 
så dumt at det ikke klaffet denne gangen.
Krysser fingrer og tær for at du sitter med en spire neste gang. Kanskje du får nyttårsbarnet :woot:
xsmile4
 
så dumt at det ikke klaffet denne gangen.
Krysser fingrer og tær for at du sitter med en spire neste gang. Kanskje du får nyttårsbarnet :woot:
xsmile4
Takk! Ja kanskje det :p
 
CD 6 idag :) Har litt ryggvondt, usikker om det er mensensmerter som henger igjen - eller om det bare er korsryggen som krangler (har hatt vondt i korsrygg i mange mnd nå). Er usikker når jeg skal begynne å teste etter el denne pp.. skal jeg ta utgangspunkt etter forrige pp, eller ta utgangspunkt i slik jeg håper syklusen blir..
 
CD 6 idag :) Har litt ryggvondt, usikker om det er mensensmerter som henger igjen - eller om det bare er korsryggen som krangler (har hatt vondt i korsrygg i mange mnd nå). Er usikker når jeg skal begynne å teste etter el denne pp.. skal jeg ta utgangspunkt etter forrige pp, eller ta utgangspunkt i slik jeg håper syklusen blir..
Vi er bare et par dager fra hverandre i syklus jo :) Håpe på januarspire på oss begge nå da! Ta el-test ut i fra magefølelsen du. Og ha jevnt med sengekos, så har du i hvert fall lagt til rette for en liten spire <3
 
Vi er bare et par dager fra hverandre i syklus jo :) Håpe på januarspire på oss begge nå da! Ta el-test ut i fra magefølelsen du. Og ha jevnt med sengekos, så har du i hvert fall lagt til rette for en liten spire <3
Syns det er gøy å følge noen som er sånn ca like langt i syklusen :D Nå som blødningen har stoppet så begynner sengekosen kanskje allerede i kveld :p Skal følge litt med på utfloden også, kanskje det dukker opp litt el-slim :) I forrige pp fikk jeg jo el-slim to ganger med noen dagers mellomrom - men fikk ikke positiv el test før mange dager etter det igjen. Og da hadde jeg ikke el slim når testen var positiv.. Lurer på hva som var greia med det..
 
Back
Topp