Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
9dpo og blenda test
Huff ja ❤Alt for tidlig ennå frøken, vent til 12-13 dpo du
Huff ja ❤
Joda, dagene går - men tenker kun på om jeg er gravid eller ikke :/ Godfølelsen er borte, og jeg trøstespiser billig påskegodt Men jeg overlever nok dette! Enn med deg?❤Hvordan går det med deg ellers?
Joda, dagene går - men tenker kun på om jeg er gravid eller ikke :/ Godfølelsen er borte, og jeg trøstespiser billig påskegodt Men jeg overlever nok dette! Enn med deg?❤
Ja det hadde jo vært fantastisk! Lykke til!Huff ja, kjenner følelsen Fælt at smågodtet er så billig nå..
Her går det greit. Noen dager til med provera før det blir letrozol og ny kontroll hos gynekologen (privat) 13. april Har bursdag 26. april, så hadde jo vært fantastisk om jeg hadde positiv test på bursdagen min
Ganske lik min 9 dpoBilder av dagens blenda
Har du testet idag?Ganske lik min 9 dpo
Nei, testet jo i går.. Så nå gidder jeg ikke teste før jeg evt er over ikm. Har ikke hatt noen god følelse, så er nok ingenting nå heller..Har du testet idag?
Jeg blir nok å teste pånytt om 2 dager Klarer ikke å la være.. selvom det nok bare blir en skuffelse..Nei, testet jo i går.. Så nå gidder jeg ikke teste før jeg evt er over ikm. Har ikke hatt noen god følelse, så er nok ingenting nå heller..
Takk! Ja kanskje detså dumt at det ikke klaffet denne gangen.
Krysser fingrer og tær for at du sitter med en spire neste gang. Kanskje du får nyttårsbarnet
Vi er bare et par dager fra hverandre i syklus jo Håpe på januarspire på oss begge nå da! Ta el-test ut i fra magefølelsen du. Og ha jevnt med sengekos, så har du i hvert fall lagt til rette for en liten spire <3CD 6 idag Har litt ryggvondt, usikker om det er mensensmerter som henger igjen - eller om det bare er korsryggen som krangler (har hatt vondt i korsrygg i mange mnd nå). Er usikker når jeg skal begynne å teste etter el denne pp.. skal jeg ta utgangspunkt etter forrige pp, eller ta utgangspunkt i slik jeg håper syklusen blir..
Syns det er gøy å følge noen som er sånn ca like langt i syklusen Nå som blødningen har stoppet så begynner sengekosen kanskje allerede i kveld Skal følge litt med på utfloden også, kanskje det dukker opp litt el-slim I forrige pp fikk jeg jo el-slim to ganger med noen dagers mellomrom - men fikk ikke positiv el test før mange dager etter det igjen. Og da hadde jeg ikke el slim når testen var positiv.. Lurer på hva som var greia med det..Vi er bare et par dager fra hverandre i syklus jo Håpe på januarspire på oss begge nå da! Ta el-test ut i fra magefølelsen du. Og ha jevnt med sengekos, så har du i hvert fall lagt til rette for en liten spire <3