Min første graviditet :)

CD 22

Screenshot_2016-04-14-10-28-55_zpsaydcp6fw.png
 
Da går jeg mot slutten av CD 25.. temp grafen min ser ikke så lovende ut i mine øyne - men jeg håper enda.. er 8dpo idag, men merker ingen symptomer.. :/ Usikker på når ikm er, men ut i fra forrige rare syklus, så skal tr komme på tirsdag eller onsdag..
 
Er vel over og ut nå :(
Screenshot_2016-04-18-06-43-09_zpsjppn2rbz.png
 
Idag kom tanta. PP2 ble på 26 dager, 9 dager lutealfase.

PP3, CD 1... here we go again..
 
Er redd for at lutealfasen gjør slik at jeg ikke kan bli gravid :(
Hmm.. Jeg mener å huske at det var en her inne som skrev at hun hadde kort lutealfase og fikk forlenget denne litt med inntak av noe greier kjøpt på helsekosten. Skal se om jeg finner det igjen :)
 
Hmm.. Jeg mener å huske at det var en her inne som skrev at hun hadde kort lutealfase og fikk forlenget denne litt med inntak av noe greier kjøpt på helsekosten. Skal se om jeg finner det igjen :)
Wild yam. Det kan vist forlenge lutealfasen. Kanskje du skal prøve det??
 
Wild yam. Det kan vist forlenge lutealfasen. Kanskje du skal prøve det??
Ja skal kjøpe det inn :) kanskje sånn progresteron krem funker også? Skal eg kanskje ta noe før eggløsning også? Bidronninggele?
 
Ja skal kjøpe det inn :) kanskje sånn progresteron krem funker også? Skal eg kanskje ta noe før eggløsning også? Bidronninggele?
Hmm.. Leste i går at det kan forstyrre syklusen, bidronninggele, men er usikker altså. Opprett en tråd hvor du spør? Er nok mange som kan komme med erfaringer, råd og tips:happy:
 
CD 4.. har kjøpt B6 vitamin (pyridoksin) og planlegger å ta 2 stk hver dag denne syklusen, fra og med idag. Har bestilt Wild Yam og B12 vitamin - de kommer nok om noen dager. Hååper virkelig det klaffer denne gangen.. alle gode ting er 3? ❤
 
Hva med å kontakte en privat gynekolog å få crinone(progesteron ) for å forlenge lutealfasen ? :)
Tror det blir neste skritt dersom det ikke skjer noe denne pp.. tror jeg må reise 17 mil pr vei til nærmeste privat gyn, det var faktisk vanskelig å finne ut om det er i nærheten.. dessuten kan jeg kun "bevise" defekt lutelfasr ut i fra en mnd med temping..
 
CD 10.. tikk takk.. har kjent noe stikkninger ned mot lysken igår og idag, men forventer ikke el før om 1 uke. Skal begynne å teste til helga hvertfall :)
 
CD 14. Tiden går sakte, er i følge appen nettopp kommet inn i den fruktbare fasen. Forventet el er om 3 dager (torsdag 5.mai). Usikker på hvor mye sex vi skal ha - mulig vi har en hviledag imorgen for å få mye krutt dagen før forventet el. Jeg tar ekstra vitaminer nesten hver dag (d-vit, vit B6, folat og har nettopp startet på B12). Så blir det wild yam etter eggløsning.. håååper det klaffer denne gang ❤
 
Da er torsdagen her, og ingen el i sikte.. æsj!! Skal denne syklusen bli lengre enn forrige da.. jeg som tenkte å kose MASSE imorgen..
 
El, el, hvor eeeeeer du?
 
CD 21..Begynner å lure på om noe er galt med meg.. ingen el enda, ingen slim (kunne såvidt ane en slimtråd for to dager siden og igår), men det var så lite at det kan være hva som helst. El testene er negative, tempen er lav. Har litt stikkinger i brystene, og av og til litt stivhet i lysken. Ellers ingenting av symptomer.. bruker å ha stikkinger på den siden egget slipper. Har ikke brukt å hatt så mye el slim heller - men bruker å ha såppass at det legger seg på dopapiret hvertfall..

Hva er det som forsinker el? Er det vitaminene jeg tar denne syklusen? B6 og B12? Skulle hatt el for 4 dager siden. Skulle hatt positiv el test for 5 dager siden.

Kjenner jeg er redd for at jeg ikke blir å ha eggløsning denne syklusen.. egentlig så skal ikm være om 6 dager..
 
Det er mulig syklusene har ikke stabilisert seg etter du sluttet med prevensjon?
 
Det er mulig syklusene har ikke stabilisert seg etter du sluttet med prevensjon?
Mulig, men de to siste (første) syklusene var på 26 og 27 dager, med stabil lutealfase på 9 dager. Nå er jeg jo på dag 21 og enda ikke hatt el.. er vel ikke normalt å ha så sen eggløsning..?
 
Back
Topp