Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag kom tanta. PP2 ble på 26 dager, 9 dager lutealfase.
PP3, CD 1... here we go again..
Er redd for at lutealfasen gjør slik at jeg ikke kan bli gravid
Alle gode ting er tre?
Hmm.. Jeg mener å huske at det var en her inne som skrev at hun hadde kort lutealfase og fikk forlenget denne litt med inntak av noe greier kjøpt på helsekosten. Skal se om jeg finner det igjenEr redd for at lutealfasen gjør slik at jeg ikke kan bli gravid
Wild yam. Det kan vist forlenge lutealfasen. Kanskje du skal prøve det??Hmm.. Jeg mener å huske at det var en her inne som skrev at hun hadde kort lutealfase og fikk forlenget denne litt med inntak av noe greier kjøpt på helsekosten. Skal se om jeg finner det igjen
Ja skal kjøpe det inn kanskje sånn progresteron krem funker også? Skal eg kanskje ta noe før eggløsning også? Bidronninggele?Wild yam. Det kan vist forlenge lutealfasen. Kanskje du skal prøve det??
Hmm.. Leste i går at det kan forstyrre syklusen, bidronninggele, men er usikker altså. Opprett en tråd hvor du spør? Er nok mange som kan komme med erfaringer, råd og tipsJa skal kjøpe det inn kanskje sånn progresteron krem funker også? Skal eg kanskje ta noe før eggløsning også? Bidronninggele?
Hva med å kontakte en privat gynekolog å få crinone(progesteron ) for å forlenge lutealfasen ?Er redd for at lutealfasen gjør slik at jeg ikke kan bli gravid
Tror det blir neste skritt dersom det ikke skjer noe denne pp.. tror jeg må reise 17 mil pr vei til nærmeste privat gyn, det var faktisk vanskelig å finne ut om det er i nærheten.. dessuten kan jeg kun "bevise" defekt lutelfasr ut i fra en mnd med temping..Hva med å kontakte en privat gynekolog å få crinone(progesteron ) for å forlenge lutealfasen ?
Mulig, men de to siste (første) syklusene var på 26 og 27 dager, med stabil lutealfase på 9 dager. Nå er jeg jo på dag 21 og enda ikke hatt el.. er vel ikke normalt å ha så sen eggløsning..?Det er mulig syklusene har ikke stabilisert seg etter du sluttet med prevensjon?