33+0 ♡
Ikke verdens største gravidmage, men vekta fordele seg godt på hoftan, ryggen og låran i tillegg
Har ikke vært så flink å oppdatere i det siste. Jeg har fra 2.januar jobbet 60% pga halebenet/bekkenet. Har ny legetime imorgen, får se om prosenten endrer seg. Merker i allefall at det blir vondere og vondere å ha en sitte-jobb..
Når jeg var 32+2 så var jeg på kontroll på sykehuset pga jeg har en svak bekkenbunn. Fikk ul for å ta mål av lillegutt. Han ligger rett under gjennomsnittet, og ble estimert til ca 1,8 kilo da
Han ligger med hodet ned
Etter samtale med legen så ble det vurdert at bekkenbunnen tåler en vanlig fødsel - og evt normal overtid. Så da får vi bare vente å se når han kommer
Merker det blir tyngre og tyngre nå, selvom han enda ligger ganske høyt oppe. Får av og til stikninger i underlivet, regner med det er fordi han graver seg nedover - og styrer med armene.
Nå begynner ting å komme i hus, blant annet bilstol
Har bestilt kommode fra ikea til å ha som stellebord, den kommer i slutten av januar. Har også bestilt madrass derfra
Nå skal jeg knø meg til å få bestilt et babynest - må bare bestemme meg for hvor jeg skal bestille fra - og hvordan det skal se ut