Hei alle dere
Tenk at det snart er 5 måneder siden jeg oppdaterte her sist!! Tiden har jammen gått fort, for jeg trodde snarere det var 2 måneder

Hadde heller ikke fått med meg at forumet har fått en oppdatering, forsto null når jeg logget meg inn haha! Får håpe det går like raskt å bli vant til dette som med alt annet nytt.
Først av alt, tusen takk for all kjærlighet og omtanke dere viser meg, og for at dere har tittet innom og lagt igjen noen ord selv om jeg har vært fraværende. Det betyr mye, og varmer hjertet mitt skikkelig

Jeg gleder meg til jeg får satt meg ordentlig ned for å titte og lese meg opp i deres dagbøker også, jeg har tenkt så mye på dere

Jeg drømte til og med om deg Irrgrønn en natt her, selv om jeg aldri har sett deg før, men det føltes såå ekte i drømmen haha!
Vel, det er alltid vanskelig å vite hvordan man skal starte på et innlegg når det er så lang tid siden forrige oppdatering. Først kan jeg jo si at jeg fremdeles ikke er gravid, og at vi har hatt (og fremdeles har) prøvepause. Jeg har ikke registrert mensen eller tatt noen form for tester siden jeg tok pause, og når jeg nå skal forsøke å regne ut hvor jeg er i syklusen så aner jeg virkelig ikke

For alt jeg vet kan jeg få mensen as we speak eller om 14 dager - jeg har null kontroll og det er ganske godt må jeg ærlig innrømme. Selv om jeg også må innrømme at kontroll- og testetøsa inni meg skriker etter å ta over innimellom, hehe.
Jeg var jo egentlig klar for å starte prøvingen igjen da jeg postet sist innlegg i februar, eller jeg trodde jeg var det. Jeg merket vel egentlig at jeg fremdeles var veldig sårbar, og at jeg var på en så god vei med å jobbe med meg selv som jeg var så redd for å ødelegge med å starte prøvingen igjen. Vi fikk i tillegg vite at en operasjon ikke ville bli før senhøsten, noe jeg tok tungt i starten, men etterhvert har innfunnet meg med. Jeg tror nok kanskje at kjæresten min tar det litt tyngre enn meg, det er jo tross alt han som skal gjennom en operasjon, men samtidig har vi snakket mye sammen om situasjonen vår og hatt fokus på det som faktisk er bra, og det er jo kjærligheten vi har til hverandre. Så, inntil operasjon er gjennomført har vi bestemt oss for at vi lar prøvingen ligge litt på hylla for å mote oss opp til nye prøveperioder mot høsten.
Jeg har kjent at valget om å sette prøvingen har vært veldig riktig for meg og for oss, og det har også gjort det enklere å akseptere når venner har annonsert sine graviditeter (for det har vært en del av det den siste tiden, snakk om babyboom i vennegjengen). Samtidig har jeg virkelig savnet dere her inne, og bare det å skrive fra hjertet helt uten filter om alt og ingenting. Så derfor titter jeg innom igjen, for å gi en kort oppdatering, men også for å si at jeg er på tur tilbake

Med meg vet man aldri, det kan være at jeg poster 5 innlegg i morgen fordi jeg er så gira, eller så kan det gå nye 5 måneder til neste gang, hvem vet. Neida, helt seriøst, jeg skal ikke la det gå 5 måneder igjen, fikk jo helt sjokk når jeg så hvor fort tiden har gått. Jeg har også savnet forumet så mye at jeg ikke har lyst til å være så lenge borte igjen, da det gir meg så mye positivt påfyll - mye takket være alle dere fine folkene her inne.
Jeg tenker jo alltid at jeg ikke skal skrive noen avhandling, men joda - her er vi godt i gang

Gir meg her, og inntil neste oppdatering ønsker jeg alle her inne en fin sommer og ferietid!