Superappelsin
Forelsket i forumet
PP17 nærmer seg
Tok både koronatest og graviditetstest på fredag før hytteturen - begge negative. Var mest opptatt av koronatesten, og ofret nesten ikke graviditetstesten en tanke
Selv om jeg nærmest daglig får beskjed om at jeg har vært i nærkontakt med noen som har fått påvist korona har jeg fremdeles ikke fått det selv. Kanskje jeg er immun mot positive tester, både koronatest og graviditetstest?
I går kjente jeg plutselig at det stakk veldig i livmor-området, det varte kanskje bare 1-2 minutter før det ga seg. Har ikke kjent det slik før, og noen timer senere kjente jeg at det begynte å klø litt på samme område. Hva dette var aner jeg ikke, kan jo faktisk være EL også for alt jeg vet, eller at jeg hadde hatt på en stram bukse
Noterer det likevel i dagboka slik at jeg kan se tilbake på det om jeg skulle oppleve det samme igjen.
Nå skal jeg nyte resten av helga, og lade opp batteriene til ny arbeidsuke
God søndag!
Tok både koronatest og graviditetstest på fredag før hytteturen - begge negative. Var mest opptatt av koronatesten, og ofret nesten ikke graviditetstesten en tanke
Selv om jeg nærmest daglig får beskjed om at jeg har vært i nærkontakt med noen som har fått påvist korona har jeg fremdeles ikke fått det selv. Kanskje jeg er immun mot positive tester, både koronatest og graviditetstest?
I går kjente jeg plutselig at det stakk veldig i livmor-området, det varte kanskje bare 1-2 minutter før det ga seg. Har ikke kjent det slik før, og noen timer senere kjente jeg at det begynte å klø litt på samme område. Hva dette var aner jeg ikke, kan jo faktisk være EL også for alt jeg vet, eller at jeg hadde hatt på en stram bukse
Noterer det likevel i dagboka slik at jeg kan se tilbake på det om jeg skulle oppleve det samme igjen. Nå skal jeg nyte resten av helga, og lade opp batteriene til ny arbeidsuke
God søndag!
Også så spennende med stikket

Jeg leste kommentarene deres like etter jeg skrev forrige oppdatering, og tok screenshot slik at jeg hadde det lagret på telefonen. På tunge dager har jeg hentet frem kommentarene deres, og det har fylt meg med varme og pågangsmot. Så igjen, tusen takk 

Veldig deilig å kunne sette seg mål og ha fokus på andre ting enn graviditet også, kjenner at det gjør godt for meg også. Håper du koste deg masse på hyttetur og har en fin uke så langt 
Håper det står fint til med deg, vit at du har mange som bryr seg 
Samtidig er det jo ikke så rart at vi tenker mye på det, det er jo noe veldig stort vi prøver på, som vil snu opp ned på livene våre. Og uansett hvor mye man tenker på andre ting, så vil det alltid ligge i bakhodet..