Min første dagbok - drømmen om vår første lille hjerteknuser

Ååå :(:( Det var utrolig trist å høre.. Ble lei meg jeg også nå :sorry: Det så jo så lovende ut for noen dager siden :( Stor klem tilbake :Heartred :Heartred
Åå, søte deg :( Det så virkelig lovende ut. Kjæresten min har jo vært i lykkerus. Vi prøver å tenke at nå vet vi hvertfall at vi KLARER å bli gravid. Så håper bare blødningen stopper og at vi kan gå gjennom en ny prøveperiode. Men jeg er så lei meg for at det ikke gikk, så jeg håper bare jeg klarer og komme videre :Heartpink
 
Åå, søte deg :( Det så virkelig lovende ut. Kjæresten min har jo vært i lykkerus. Vi prøver å tenke at nå vet vi hvertfall at vi KLARER å bli gravid. Så håper bare blødningen stopper og at vi kan gå gjennom en ny prøveperiode. Men jeg er så lei meg for at det ikke gikk, så jeg håper bare jeg klarer og komme videre :Heartpink

Så koselig at han gleder seg til å bli pappa :Heartred Det blir et heldig barn som etterhvert blir deres :dummy: Det er sant! Det er bra å fokusere på :) Dere er kjempeflinke! Også har du mange her inne som støtter deg :Heartred Fint sted å lufte tankene :) Håper kroppen kommer seg fort og blir klar for ny pp! Håper virkelig at det snart blir deres tur å få terminspire nå :Heartred
 
Så koselig at han gleder seg til å bli pappa :Heartred Det blir et heldig barn som etterhvert blir deres :dummy: Det er sant! Det er bra å fokusere på :) Dere er kjempeflinke! Også har du mange her inne som støtter deg :Heartred Fint sted å lufte tankene :) Håper kroppen kommer seg fort og blir klar for ny pp! Håper virkelig at det snart blir deres tur å få terminspire nå :Heartred
Vi gleder oss så mye, så tror og håper at en baby vil merke all kjærligheten vi har å gi :Heartpink Tusen takk for så gode ord. Jeg er veldig glad for at jeg kan lufte tanker her inne. Da føler man seg ikke så alene:) Hvordan går det med deg? Begynt å teste?:woot:
Stor klem :Heartpink
 
Vi gleder oss så mye, så tror og håper at en baby vil merke all kjærligheten vi har å gi :Heartpink Tusen takk for så gode ord. Jeg er veldig glad for at jeg kan lufte tanker her inne. Da føler man seg ikke så alene:) Hvordan går det med deg? Begynt å teste?:woot:
Stor klem :Heartpink

Ååå det var kjempefint skrevet! Den kommer til å merke det ja! Heldig baby :love7 Håper virkelig det snart blir en liten kjærlighetsbaby på dere :Heartred virkeligvirkelig håper :Heartpink

Bare hyggelig! :Heartred Det er godt å ha en plass å lufte tanker ja :Heartred En plass å dele både vanskelige og gledelige ting :love2

Jeg har tatt noen tester, ja :angelic: Alle negative :sorry: Men er usikker på ikm :rolleyes: Trodde den var i går, men er muligens i morgen eller senere, for ingen tr her :p Kjedelig å bare gå sånn og vente. Aner ikke hva som skjer eller hvor lenge jeg må vente. Tok en test senest i dag tidlig, og den var negativ, så er nok ikke gravid. Så har bare lyst til å starte ny pp :woot::p

Stooor klem tilbake :Heartred
 
Har nevnt det i en kommentar lenger opp her, at jeg har gjennomgått en SA. Var så tidlig som uke 5, men likevel en stor skuffelse og sorg :(

Gir likevel ikke opp, og har tatt en EL-test i dag. Kan man stole på resultatet? Ser nemlig ut som om EL kommer til å komme rundt vanlig tidspunkt, da den viser svak strek nå? Eller kan man få svak strek på EL-test etter SA? Jeg har så mange spørsmål o_O

Stor klem :Heartpink
 

Vedlegg

  • 625C9CB3-0DD3-4BBC-B485-699DD40AC737.jpeg
    625C9CB3-0DD3-4BBC-B485-699DD40AC737.jpeg
    16,9 KB · Visninger: 86
Har nevnt det i en kommentar lenger opp her, at jeg har gjennomgått en SA. Var så tidlig som uke 5, men likevel en stor skuffelse og sorg :(

Gir likevel ikke opp, og har tatt en EL-test i dag. Kan man stole på resultatet? Ser nemlig ut som om EL kommer til å komme rundt vanlig tidspunkt, da den viser svak strek nå? Eller kan man få svak strek på EL-test etter SA? Jeg har så mange spørsmål o_O

Stor klem :Heartpink

Har du fått positiv eltest? :)
 
Har du fått positiv eltest? :)
Unnskyld for at jeg ikke har svart før nå.. Jeg har vært så lei meg og holdt meg borte fra mobilen mesteparten av dagene :( Jeg tok nettopp en ny test da jeg så du spurte! Legger bilde med i neste innlegg. Hvordan går det med deg? :Heartpink
 
Vis vedlegget 307195 Dagens EL-test :hello Den er sterkere enn sist hvertfall. Men det som er litt rart er at EL-test fra Eveline med app er mye svakere. Klarer ikke forstå det. Håper jeg snart får EL!! Selvom jeg har lest litt forskjellig angående det å skulle prøve med en gang etter SA.

Har brukt babyplan sine tester litt, og streken er ofte sånn som din er nå, jeg får så strek strek helt til den blir positiv. Så er ikke sikkert den er sammenlignbar med en annen type :)
Lykke til med prøvingen :happy:
 
Vis vedlegget 307195 Dagens EL-test :hello Den er sterkere enn sist hvertfall. Men det som er litt rart er at EL-test fra Eveline med app er mye svakere. Klarer ikke forstå det. Håper jeg snart får EL!! Selvom jeg har lest litt forskjellig angående det å skulle prøve med en gang etter SA.
Lykke til! Håper el er rett rundt hjørnet ❤️
 
Unnskyld for at jeg ikke har svart før nå.. Jeg har vært så lei meg og holdt meg borte fra mobilen mesteparten av dagene :( Jeg tok nettopp en ny test da jeg så du spurte! Legger bilde med i neste innlegg. Hvordan går det med deg? :Heartpink

Det forstår jeg godt :Heartpink Viktig å ta forumpause når man trenger litt ro :Heartred

Spennende! Så bildet! Håper el nærmer seg :happy:

Jeg har gått og venta og venta på tr og fått flere blendatester, og i dag er jeg endelig CD 1 igjen! Etter lang syklus (39 dager). Så nå er jeg klar for ny pp, og gleder meg :happy: Håper det klaffer for oss begge, og kanskje vi kunne kommet på samme terminforum :Heartred Ser det er mange som sier de ble lett gravide etter SA, så jeg håper for deg :Heartpink
 
Så trist at du gjennomgikk en sa :( Som du sier, får man prøve å se den lille trøsten i at man kan bli gravide, men det er også fullt lov å sørge etter tapet :Heartred
Nå ser jeg el-testene dine øker i styrke og ønsker dere masse lykke til med denne pp'en! Måtte det bli en terminspire :love017
 
SA er så brutalt... Opplevde det selv i juli.

EL-testene dine er flotte! Masse lykke til! :signs003
 
Back
Topp