lillehjerteknuser
Betatt av forumet
Blør akkurat som ved mensen. Er så lei meg, vet ikke hva det betyr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blør akkurat som ved mensen. Er så lei meg, vet ikke hva det betyr
Sender deg masse klemmerBlør akkurat som ved mensen. Er så lei meg, vet ikke hva det betyr
Tusen takkSender deg masse klemmer
Jeg var hos legen i dag. Hun synes det virket som SA Jeg er kjempelei meg og sliten. Sender deg en stor klem, takk for at du spurteÅnei Hvordan går det?
Jeg var hos legen i dag. Hun synes det virket som SA Jeg er kjempelei meg og sliten. Sender deg en stor klem, takk for at du spurte
Åå, søte deg Det så virkelig lovende ut. Kjæresten min har jo vært i lykkerus. Vi prøver å tenke at nå vet vi hvertfall at vi KLARER å bli gravid. Så håper bare blødningen stopper og at vi kan gå gjennom en ny prøveperiode. Men jeg er så lei meg for at det ikke gikk, så jeg håper bare jeg klarer og komme videreÅåå Det var utrolig trist å høre.. Ble lei meg jeg også nå Det så jo så lovende ut for noen dager siden Stor klem tilbake
Åå, søte deg Det så virkelig lovende ut. Kjæresten min har jo vært i lykkerus. Vi prøver å tenke at nå vet vi hvertfall at vi KLARER å bli gravid. Så håper bare blødningen stopper og at vi kan gå gjennom en ny prøveperiode. Men jeg er så lei meg for at det ikke gikk, så jeg håper bare jeg klarer og komme videre
Vi gleder oss så mye, så tror og håper at en baby vil merke all kjærligheten vi har å gi Tusen takk for så gode ord. Jeg er veldig glad for at jeg kan lufte tanker her inne. Da føler man seg ikke så alene Hvordan går det med deg? Begynt å teste?Så koselig at han gleder seg til å bli pappa Det blir et heldig barn som etterhvert blir deres Det er sant! Det er bra å fokusere på Dere er kjempeflinke! Også har du mange her inne som støtter deg Fint sted å lufte tankene Håper kroppen kommer seg fort og blir klar for ny pp! Håper virkelig at det snart blir deres tur å få terminspire nå
Vi gleder oss så mye, så tror og håper at en baby vil merke all kjærligheten vi har å gi Tusen takk for så gode ord. Jeg er veldig glad for at jeg kan lufte tanker her inne. Da føler man seg ikke så alene Hvordan går det med deg? Begynt å teste?
Stor klem
Har nevnt det i en kommentar lenger opp her, at jeg har gjennomgått en SA. Var så tidlig som uke 5, men likevel en stor skuffelse og sorg
Gir likevel ikke opp, og har tatt en EL-test i dag. Kan man stole på resultatet? Ser nemlig ut som om EL kommer til å komme rundt vanlig tidspunkt, da den viser svak strek nå? Eller kan man få svak strek på EL-test etter SA? Jeg har så mange spørsmål
Stor klem
Unnskyld for at jeg ikke har svart før nå.. Jeg har vært så lei meg og holdt meg borte fra mobilen mesteparten av dagene Jeg tok nettopp en ny test da jeg så du spurte! Legger bilde med i neste innlegg. Hvordan går det med deg?Har du fått positiv eltest?
Vis vedlegget 307195 Dagens EL-test Den er sterkere enn sist hvertfall. Men det som er litt rart er at EL-test fra Eveline med app er mye svakere. Klarer ikke forstå det. Håper jeg snart får EL!! Selvom jeg har lest litt forskjellig angående det å skulle prøve med en gang etter SA.
Lykke til! Håper el er rett rundt hjørnetVis vedlegget 307195 Dagens EL-test Den er sterkere enn sist hvertfall. Men det som er litt rart er at EL-test fra Eveline med app er mye svakere. Klarer ikke forstå det. Håper jeg snart får EL!! Selvom jeg har lest litt forskjellig angående det å skulle prøve med en gang etter SA.
Unnskyld for at jeg ikke har svart før nå.. Jeg har vært så lei meg og holdt meg borte fra mobilen mesteparten av dagene Jeg tok nettopp en ny test da jeg så du spurte! Legger bilde med i neste innlegg. Hvordan går det med deg?