Min første dagbok - drømmen om vår første lille hjerteknuser

Hvordan går det? :)
Hei! Jeg har vært borte en stund, for jeg følte jeg trengte en pause fra fokuset. Har hatt så uregelmessig mens, så tenkte det ville hjelpe om jeg ikke tenkte så mye på det. Men nå er jeg tilbake, og i dag har jeg nok mest sannsynlig hatt EL!:happy:
 
Hei :Heartpink

Jeg har vært borte en liten periode, men nå er jeg tilbake. Har hatt så uregelmessig mens, at jeg ønsket å prøve og ikke fokusere for mye på prøvingen.

Kan oppdatere litt. Jeg tror syklus er på vei til å bli mer «normal» og regelmessig nå. Har hvertfall hatt mensen både i juni og juli, og det er jo en forskjell fra da det gikk både over 40 dager og 90 dager over :dontknow

Jeg har begynt å prøve Eveline eggløsningstester, hvor det medfølger en app og en liten dings man bruker for å lese av resultatet via app!! I dag brukte jeg den for første gang. Resultatet endte opp i veldig mye kos om kvelden, hehe :hug013Legger ved bilde (av resultatet, ikke kosingen).

I morgen er jeg nok 1 DPO. Hei frem den lille, please:sign17


Stor sommerklem fra meg :Heartpink
 
Her er testresultatet på app og selve testen av eggløsningen i dag :notworthy Første gang jeg har fått en sååå positiv test, og virkelig har fått lagt inn aksjer på et perfekt tidspunkt!!!
 

Vedlegg

  • F5776678-BBB5-4916-9A74-790AB55080B0.png
    F5776678-BBB5-4916-9A74-790AB55080B0.png
    47 KB · Visninger: 88
  • F8277379-A92B-46DF-8DAE-55483D8D7481.jpeg
    F8277379-A92B-46DF-8DAE-55483D8D7481.jpeg
    10,6 KB · Visninger: 95
Her er testresultatet på app og selve testen av eggløsningen i dag :notworthy Første gang jeg har fått en sååå positiv test, og virkelig har fått lagt inn aksjer på et perfekt tidspunkt!!!
Så koselig å se deg tilbake! Nå måå jo spiren sitte :D Krysser alt jeg har for deg! ❤️
 
Lykke til med denne pp’en! :D Godt p høre at syklusene har stabilisert seg :happy:
 
Tok en graviditetstest i går, 8DPO. Jeg var forberedt på at den ville være blenda, for det er ikke en tidligtest heller. Og den ble... blenda :p Men jeg skal kjøpe en tidligtest en dag. I morgen er det 10DPO, og jeg ser at flere her inne har fått positive tester da. DPO-land er ikke for pingler ;)

Stor klem fra en som så gjerne vil se to streker :Heartpink
 
Åh tusen takk, er så glad for at du følger med meg!! Hvordan går det med deg nå?
Jeg følger med, og håper virkelig for deg nå! :Heartred

Meg går det fint med, takk :) Jeg er 16+5 idag med lillebror :Heartblue Men merker det er tyngre denne ganga, det er nok fordi jeg har ei lita ei på 1 år som også trenger meg denne ganga :happy090
 
Jeg følger med, og håper virkelig for deg nå! :Heartred

Meg går det fint med, takk :) Jeg er 16+5 idag med lillebror :Heartblue Men merker det er tyngre denne ganga, det er nok fordi jeg har ei lita ei på 1 år som også trenger meg denne ganga :happy090
Tusen takk! Hvor tidlig testet du positiv? Åååh så spennende :happy093Men skjønner at det kan føles tyngre når du også har ei lita :Heartpink:Heartpink Sender deg masse gode tanker og styrke!!:Heartpink
 
Tusen takk! Hvor tidlig testet du positiv? Åååh så spennende :happy093Men skjønner at det kan føles tyngre når du også har ei lita :Heartpink:Heartpink Sender deg masse gode tanker og styrke!!:Heartpink
Jeg tror jeg var rundt 10 dpo når jeg testet svaaaaakt positivt på kvelden :) 9 dpo kveld og 10 dpo morgen var det blenda test, så absolutt ingenting på dem når jeg ser tilbake på bildene av testene mine her :p
Tusen takk, fine deg :Heartred:Heartbigred:Heartred Nå må det være deres tur snart!
 
Da jeg var på do i formiddag, oppdaget jeg at det var antydning til blod på papiret. Helt lyserosa. Sitter på do i skrivende øyeblikk og det samme ser jeg nå. Det ser ut som lyserosa utflod, rett og slett. Beklager for detaljene! Hva kan dette være? Jeg har aldri pleid å ha en slik «blødning» dagene før mensen.

I går hadde jeg forferdelig vondt i korsryggen, og slet med å finne behagelig stilling. Det kan selvfølgelig være noe heeeeelt annet enn relatert til syklus/graviditet da jobben min på sykehjem krever en del av kroppen min. Men det var en rar type smerte, som dekket hele nederste del av ryggen. Har i dag hatt et slags «trykk» høyre side nederst av magen. Høyre eggstokk muligens?

Blir litt tullete å tenke at jeg er gravid kun pga dette, men selvfølgelig er det mitt største ønske :Heartpink
 
Jeg tror jeg var rundt 10 dpo når jeg testet svaaaaakt positivt på kvelden :) 9 dpo kveld og 10 dpo morgen var det blenda test, så absolutt ingenting på dem når jeg ser tilbake på bildene av testene mine her :p
Tusen takk, fine deg :Heartred:Heartbigred:Heartred Nå må det være deres tur snart!
Oi, er det sant!! Så heldig du var :) Jeg har så lett for å tenke at det ikke er noe håp, når jeg ser en helt hvit test. Men da er det kanskje håp for meg likevel! Er 11 DPO i dag, men sååå usikker på om jeg skal ta sjansen på å teste.

Tusen takk for det, det håper jeg virkelig at det snart vil være :Heartred:Heartred Ha en suuuperfin dag :love2
 
Back
Topp