lillehjerteknuser
Betatt av forumet
Alt normalt med blodprøvene jeg tok hos gynekologen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det?Alt normalt med blodprøvene jeg tok hos gynekologen
Hei! Jeg har vært borte en stund, for jeg følte jeg trengte en pause fra fokuset. Har hatt så uregelmessig mens, så tenkte det ville hjelpe om jeg ikke tenkte så mye på det. Men nå er jeg tilbake, og i dag har jeg nok mest sannsynlig hatt EL!Hvordan går det?
Så koselig å se deg tilbake! Nå måå jo spiren sitte Krysser alt jeg har for deg!Her er testresultatet på app og selve testen av eggløsningen i dag Første gang jeg har fått en sååå positiv test, og virkelig har fått lagt inn aksjer på et perfekt tidspunkt!!!
Åå tusen takk! Det håper jeg ogsåFølger med litt her jeg
Lykke til! Håper den sitter denne pp
Tusen takk søte degLykke til med denne pp’en! Godt p høre at syklusene har stabilisert seg
Tusen takk!! Krysser fingrene for det stor klem!Så godt å se at du er tilbake Måtte spiren sitte nå
Åh tusen takk, er så glad for at du følger med meg!! Hvordan går det med deg nå?Så koselig å se deg tilbake! Nå måå jo spiren sitte Krysser alt jeg har for deg!
Jeg følger med, og håper virkelig for deg nå!Åh tusen takk, er så glad for at du følger med meg!! Hvordan går det med deg nå?
Tusen takk! Hvor tidlig testet du positiv? Åååh så spennende Men skjønner at det kan føles tyngre når du også har ei lita Sender deg masse gode tanker og styrke!!Jeg følger med, og håper virkelig for deg nå!
Meg går det fint med, takk Jeg er 16+5 idag med lillebror Men merker det er tyngre denne ganga, det er nok fordi jeg har ei lita ei på 1 år som også trenger meg denne ganga
Jeg tror jeg var rundt 10 dpo når jeg testet svaaaaakt positivt på kvelden 9 dpo kveld og 10 dpo morgen var det blenda test, så absolutt ingenting på dem når jeg ser tilbake på bildene av testene mine herTusen takk! Hvor tidlig testet du positiv? Åååh så spennende Men skjønner at det kan føles tyngre når du også har ei lita Sender deg masse gode tanker og styrke!!
Oi, er det sant!! Så heldig du var Jeg har så lett for å tenke at det ikke er noe håp, når jeg ser en helt hvit test. Men da er det kanskje håp for meg likevel! Er 11 DPO i dag, men sååå usikker på om jeg skal ta sjansen på å teste.Jeg tror jeg var rundt 10 dpo når jeg testet svaaaaakt positivt på kvelden 9 dpo kveld og 10 dpo morgen var det blenda test, så absolutt ingenting på dem når jeg ser tilbake på bildene av testene mine her
Tusen takk, fine deg Nå må det være deres tur snart!