Min første dagbok - drømmen om vår første lille hjerteknuser

Uff, håper tr kommer snart! Har du vært hos legen eller en gynekolog? Selv om de ikke kan gjøre noe, kan de vel kanskje undersøke litt?
Jeg har ikke vært hos lege eller gynekolog, men tenker å bestille time nå. Må bare komme meg hjem fra ferie først, så gjør jeg det :love2
 
CD 82... Tok en test for 5 dager siden, og den var blenda. Ingen spire her altså. Skal bestille time hos gynekolog når jeg kommer hjem fra ferie. Synes dette er så merkelig, at syklusen blir så laaaaang.


Stor klem :Heartpink
Det høres ut som en god ide, for nå har virkelig syklusen din dratt ut altså❤️ Så kanskje du får litt svar og muligens litt hjelp til å få ting litt igang slik at dere kan starte prøvingen på ordentlig :) ❤️
 
CD 82... Tok en test for 5 dager siden, og den var blenda. Ingen spire her altså. Skal bestille time hos gynekolog når jeg kommer hjem fra ferie. Synes dette er så merkelig, at syklusen blir så laaaaang.


Stor klem :Heartpink
Ånei, har du enda ikke fått tr? Nå har det dratt ut grusomt lenge! Håper du kan få time hos gyn kjapt og at de kan få gang på syklusen din!
 
Ånei, har du enda ikke fått tr? Nå har det dratt ut grusomt lenge! Håper du kan få time hos gyn kjapt og at de kan få gang på syklusen din!
Nei, ikke fått tr enda.. Jeg har heldigvis fått time allerede i morgen :rolleyes: Håper de kan hjelpe meg på en eller annen måte. Jeg gruer meg veldig.
 
Nei, ikke fått tr enda.. Jeg har heldigvis fått time allerede i morgen :rolleyes: Håper de kan hjelpe meg på en eller annen måte. Jeg gruer meg veldig.
Så flott at du har fått time så raskt! Håper de kan finne ut av hvorfor syklusen har blitt så lang og at de kan gjøre noe for å få ordentlig gang på det :)
 
Jeg har vært hos gynekolog forrige uke. Tok ultralyd og fikk se livmor og eggstokker. Gynekologen sa jeg hadde folikker på den ene eggstokken. Tok flere ulike blodprøver og venter nå på svar. Hun nevnte også pco og pcos, men fastslo ingen av dem foreløpig. Har lest meg opp en del på det, og vil si jeg ikke ville blitt overrasket om jeg hadde noe slikt. Jeg er jo litt overvektig og har lenge vært redd for at det skal kunne påvirke muligheten til å få barn. Nå har det kanskje blitt som jeg fryktet. Jeg synes dette er veldig sårt..

Stor klem fra en som trenger en stor klem :Heartpink
 
Jeg har vært hos gynekolog forrige uke. Tok ultralyd og fikk se livmor og eggstokker. Gynekologen sa jeg hadde folikker på den ene eggstokken. Tok flere ulike blodprøver og venter nå på svar. Hun nevnte også pco og pcos, men fastslo ingen av dem foreløpig. Har lest meg opp en del på det, og vil si jeg ikke ville blitt overrasket om jeg hadde noe slikt. Jeg er jo litt overvektig og har lenge vært redd for at det skal kunne påvirke muligheten til å få barn. Nå har det kanskje blitt som jeg fryktet. Jeg synes dette er veldig sårt..

Stor klem fra en som trenger en stor klem :Heartpink

Sender deg en stor klem jeg ❤️
Det viktigste er at du nå er under utredning og skl få hjelp. Lang syklus betyr som regel at kroppen sliter med å gi deg eggløsning, men det finnes det medisiner for. :)
Pco/pcos henger jo også ofte sammen med at man har ekstra lett for å få litt overvekt, men vet flere med litt nedgang får mer stabile sykluser, samtidig som medisiner for å få EL også hjelper. Husk at det viktigste er at du skal få hjelp. Jeg er sikker på at dere vil lykkes til slutt ❤️❤️❤️
 
Jeg har vært hos gynekolog forrige uke. Tok ultralyd og fikk se livmor og eggstokker. Gynekologen sa jeg hadde folikker på den ene eggstokken. Tok flere ulike blodprøver og venter nå på svar. Hun nevnte også pco og pcos, men fastslo ingen av dem foreløpig. Har lest meg opp en del på det, og vil si jeg ikke ville blitt overrasket om jeg hadde noe slikt. Jeg er jo litt overvektig og har lenge vært redd for at det skal kunne påvirke muligheten til å få barn. Nå har det kanskje blitt som jeg fryktet. Jeg synes dette er veldig sårt..

Stor klem fra en som trenger en stor klem :Heartpink
Jeg vil også sende deg en stor klem :Heartred Skjønner veldig godt at det er sårt, og svært frustrerende når det går så lang tid i en prosess man allerede er utålmodig i. Som veivalsa skriver så er du ihvertfall under utredning nå, og det er bra! Det er heldigvis hjelp å få :):Heartred
 
Sender deg masse klemmer ❤️
 
Tusen takk for de gode meldingene dere har lagt inn her. Jeg måtte felle noen tårer når jeg lest, for jeg ble så rørt over at dere forsto meg så godt. Tusen hjertelig takk :Heartpink

Liten oppdatering: I går fortalte jeg om dette til mine tre nærmeste venner som jeg lenge har hatt lyst til å lufte frustrasjonen og nyheten (om at vi vil ha barn) til. Spørsmålet om vi vil ha barn dukker til stadighet opp når vi møtes, og jeg begynte å gråte da jeg ble spurt nok en gang.... Men hva skjedde da jeg kom hjem? MENSEN!!!!!!

Kan det være at jeg fikk mensen pga jeg har tatt steget med å dra til gynekolog, og samtidig snakket ut med vennene mine om hvor vondt jeg synes det er, gjorde at kroppen slappet mer av og satt i gang tanta?? Jeg skjønner ingenting. Syklus på 97 dager er ganske lenge... Jeg er uansett spent på å høre resultatene fra blodprøvene og om jeg har PCO eller PCOS.

Jeg holder dere oppdatert :love7
 
HURRA for mensen! :D Det var på tia! Nå alså, nå skal kroppen være klar for en ny pp og nå skal spiren sitte! ❤️
 
HURRA for mensen! :D Det var på tia! Nå alså, nå skal kroppen være klar for en ny pp og nå skal spiren sitte! ❤️
Jeg tror aldri jeg har blitt så glad for å få mensen før!! Skal virkelig bare nyte å gå med bind og tamponger noen dager fremover :hilarious: Vi satser på at du har rett!!! Heia ny pp og spire :Heartpink
 
Så bra!! Endelig :happy: Godt at du slipper å være ventende lenger :Heartred
 
Back
Topp