Skjønner deg veldig godt. Det er ikke noe lett når syklusen blir så lange. Håper virkelig at det dukker opp snart!CD 70.. føler meg rådvill og håpløs
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner deg veldig godt. Det er ikke noe lett når syklusen blir så lange. Håper virkelig at det dukker opp snart!CD 70.. føler meg rådvill og håpløs
Uff, håper tr kommer snart! Har du vært hos legen eller en gynekolog? Selv om de ikke kan gjøre noe, kan de vel kanskje undersøke litt?CD 70.. føler meg rådvill og håpløs
Tok en test for 5 dager siden som var blendaÅåå, har du enda ikke fått tr?! Så utrolig kjedelig Og enda er graviditetstestene blenda?
Jeg har ikke vært hos lege eller gynekolog, men tenker å bestille time nå. Må bare komme meg hjem fra ferie først, så gjør jeg detUff, håper tr kommer snart! Har du vært hos legen eller en gynekolog? Selv om de ikke kan gjøre noe, kan de vel kanskje undersøke litt?
Takk for godhetenSkjønner deg veldig godt. Det er ikke noe lett når syklusen blir så lange. Håper virkelig at det dukker opp snart!
Det høres ut som en god ide, for nå har virkelig syklusen din dratt ut altså Så kanskje du får litt svar og muligens litt hjelp til å få ting litt igang slik at dere kan starte prøvingen på ordentligCD 82... Tok en test for 5 dager siden, og den var blenda. Ingen spire her altså. Skal bestille time hos gynekolog når jeg kommer hjem fra ferie. Synes dette er så merkelig, at syklusen blir så laaaaang.
Stor klem
Ånei, har du enda ikke fått tr? Nå har det dratt ut grusomt lenge! Håper du kan få time hos gyn kjapt og at de kan få gang på syklusen din!CD 82... Tok en test for 5 dager siden, og den var blenda. Ingen spire her altså. Skal bestille time hos gynekolog når jeg kommer hjem fra ferie. Synes dette er så merkelig, at syklusen blir så laaaaang.
Stor klem
Nei, ikke fått tr enda.. Jeg har heldigvis fått time allerede i morgen Håper de kan hjelpe meg på en eller annen måte. Jeg gruer meg veldig.Ånei, har du enda ikke fått tr? Nå har det dratt ut grusomt lenge! Håper du kan få time hos gyn kjapt og at de kan få gang på syklusen din!
Så flott at du har fått time så raskt! Håper de kan finne ut av hvorfor syklusen har blitt så lang og at de kan gjøre noe for å få ordentlig gang på detNei, ikke fått tr enda.. Jeg har heldigvis fått time allerede i morgen Håper de kan hjelpe meg på en eller annen måte. Jeg gruer meg veldig.
Jeg har vært hos gynekolog forrige uke. Tok ultralyd og fikk se livmor og eggstokker. Gynekologen sa jeg hadde folikker på den ene eggstokken. Tok flere ulike blodprøver og venter nå på svar. Hun nevnte også pco og pcos, men fastslo ingen av dem foreløpig. Har lest meg opp en del på det, og vil si jeg ikke ville blitt overrasket om jeg hadde noe slikt. Jeg er jo litt overvektig og har lenge vært redd for at det skal kunne påvirke muligheten til å få barn. Nå har det kanskje blitt som jeg fryktet. Jeg synes dette er veldig sårt..
Stor klem fra en som trenger en stor klem
Jeg vil også sende deg en stor klem Skjønner veldig godt at det er sårt, og svært frustrerende når det går så lang tid i en prosess man allerede er utålmodig i. Som veivalsa skriver så er du ihvertfall under utredning nå, og det er bra! Det er heldigvis hjelp å fåJeg har vært hos gynekolog forrige uke. Tok ultralyd og fikk se livmor og eggstokker. Gynekologen sa jeg hadde folikker på den ene eggstokken. Tok flere ulike blodprøver og venter nå på svar. Hun nevnte også pco og pcos, men fastslo ingen av dem foreløpig. Har lest meg opp en del på det, og vil si jeg ikke ville blitt overrasket om jeg hadde noe slikt. Jeg er jo litt overvektig og har lenge vært redd for at det skal kunne påvirke muligheten til å få barn. Nå har det kanskje blitt som jeg fryktet. Jeg synes dette er veldig sårt..
Stor klem fra en som trenger en stor klem
Jeg tror aldri jeg har blitt så glad for å få mensen før!! Skal virkelig bare nyte å gå med bind og tamponger noen dager fremover Vi satser på at du har rett!!! Heia ny pp og spireHURRA for mensen! Det var på tia! Nå alså, nå skal kroppen være klar for en ny pp og nå skal spiren sitte!