Min første dagbok - drømmen om vår første lille hjerteknuser

Åh, det var utrolig betryggende å høre!! Jeg er ganske rask til å tenke at ting ikke går, og blir så redd for at det skal være noe «feil» med meg :wideyed: I følge Flo-appen, er det 4 dager til tante rød skal ankomme (eller forhåpentligvis ikke:happy:). Burde jeg bare droppe testingen, og vente å se?
Om du klarer å la være, så kjør på :) det sikreste tegnet (utenom positivt test såklart) er jo uteblitt mens :)

Så spennende å følge med på tråden din. Jeg er litt i samme situasjon, er altså i gang med pp1, men alt for tidlig til å teste enda. Nervepirrende!! Spent på neste oppdatering fra deg.

Så spennende å følge med på tråden din. Jeg er litt i samme situasjon, er altså i gang med pp1, men alt for tidlig til å teste enda. Nervepirrende!! Spent på neste oppdatering fra deg.
Så koselig! Har du også dagbok, isåfall vil du sende meg link? Er ikke så veldig flink til å finne frem innpå her.. Stor klem :Heartpink

I dag har jeg hatt en sterk følelse av mensensmerter. Skikkelig kramper nederst i magen, nesten som mageknip. Blir så oppgitt om TR dukker opp om 2 dager som forventet. Jeg pleier å blø bittelitt mørkt før TR kommer for fullt, men ikke gjort det i dag. Jeg får bare vente å se hva som skjer. Jeg merker også at humøret mitt er svingende, og jeg gråter for de minste ting. Typisk meg når mensen er på vei!!

Med tanke på at jeg tok ut p-stav i november og syklusen har tullet slik at det i starten tok sååå lang tid å få mensen, er jeg egentlig bare glad om den først kommer. Det betyr jo at jeg kan starte på neste prøveperiode. Aller helst vil jeg selvsagt at det skal klamre seg fast et befruktet egg :smiley-angelic001

Er jeg den eneste som ser en tynn strek????

Vedlegg

• 6AA9B8DE-A2B0-4025-BC90-EE124BE363BE.jpeg
    6AA9B8DE-A2B0-4025-BC90-EE124BE363BE.jpeg
    9,7 KB · Visninger: 172
Jeg tok nettopp en test faktisk, og den så negativ ut :sad010 Jeg tenker å prøve og ta en ny om noen dager. Mensen har ikke dukket opp heller. Jeg skulle ikke fått så mye håp igår da jeg synes jeg så strek..
Åå.. Håper du får sterkere strek de neste dagene :love2 Jeg fikk selv først en positiv veldig svak test den ene dagen, så negativ andre dagen før den ble positiv da jeg var gravid sist! Resultatet er 8 mnd gammel nå :love7

Håper det er samme for deg :love2

Åå.. Håper du får sterkere strek de neste dagene :love2 Jeg fikk selv først en positiv veldig svak test den ene dagen, så negativ andre dagen før den ble positiv da jeg var gravid sist! Resultatet er 8 mnd gammel nå :love7

Håper det er samme for deg :love2
Det håper jeg også at jeg får! Men jeg skjønner ikke hvordan en test kan se positiv ut om den ikke er det?? Blir spennende å se.. Så UTROLIG koselig å høre at du hadde den opplevelsen:love7 Det unner jeg deg!

Her var det spennende å følge med!
Nå har jeg kun gått på P-piller, men det tok opp til 5 mnd før jeg fikk en regelmessig syklus igjen etter at jeg sluttet. Så det kan ta litt tid før kroppen er ilage igjen :) Håper at syklusen din blir litt mer regelmessig! Det er veldig slitsom når ikke kroppen vil samarbeide:Heartred Håper virkelig at spiren sitter for dere snart! :)
Masse lykke til!

Testet på nytt i dag, og den ble negativ.. CD41 nå, så håper bare TR melder ankomst snart. Har så uregelmessig syklus omg :happy3
Da ligger vi likt! Jeg er også på cd41 :rolleyes: Har alltid hatt sykluser på mellom 25-27 dager, så dette er jeg ikke vandt til... Helt negative tester her og :rolleyes:

Da ligger vi likt! Jeg er også på cd41 :rolleyes: Har alltid hatt sykluser på mellom 25-27 dager, så dette er jeg ikke vandt til... Helt negative tester her og :rolleyes:
Oi, er det sant! Hold meg oppdatert på hvordan det går med deg da :p hadde jo vært veldig moro om vi startet ny syklus på likt!

Back
Topp