Min første dagbok - drømmen om vår første lille hjerteknuser

Her var det spennende å følge med!
Nå har jeg kun gått på P-piller, men det tok opp til 5 mnd før jeg fikk en regelmessig syklus igjen etter at jeg sluttet. Så det kan ta litt tid før kroppen er ilage igjen :) Håper at syklusen din blir litt mer regelmessig! Det er veldig slitsom når ikke kroppen vil samarbeide:Heartred Håper virkelig at spiren sitter for dere snart! :)
Masse lykke til!
Åh skjønner, godt å høre at det finnes flere som har vært i samme båt.. Er din syklus regelmessig igjen nå eller? Hvor lenge siden er det du sluttet på p-piller? Tusen tusen takk for gode ord :Heartpink
 
Åh skjønner, godt å høre at det finnes flere som har vært i samme båt.. Er din syklus regelmessig igjen nå eller? Hvor lenge siden er det du sluttet på p-piller? Tusen tusen takk for gode ord :Heartpink
Jeg sluttet på p-piller for litt over 5 år siden hvis jeg ikke husker helt feil. Syklusen min var veldig ustabil de første årene etter jeg sluttet, men jeg var ganske så overvektig også da. Så gikk jeg ned 10 kg og da stabiliserte syklusen seg på 35 dager. Sånn holdt den seg veldig stabil inntil for et halvt år siden :rolleyes:
 
Jeg sluttet på p-piller for litt over 5 år siden hvis jeg ikke husker helt feil. Syklusen min var veldig ustabil de første årene etter jeg sluttet, men jeg var ganske så overvektig også da. Så gikk jeg ned 10 kg og da stabiliserte syklusen seg på 35 dager. Sånn holdt den seg veldig stabil inntil for et halvt år siden :rolleyes:
Oi, er det sant! 5 år var ganske lenge... Har jeg tålmodighet til det? Neppe:( Kanskje jeg burde vurdere vektreduksjon selv, er også overvektig..
 
Oi, er det sant! 5 år var ganske lenge... Har jeg tålmodighet til det? Neppe:( Kanskje jeg burde vurdere vektreduksjon selv, er også overvektig..
Det er 5 år siden jeg sluttet på p-pillen, men vi begynte ikke å prøve aktivt før i jan 2017, altså to år siden :) Vi var uten prevensjon i mange år, da jeg ikke tålte det så godt, men vi var enige om at dersom vi ble gravide så var det helt greit.
Vektnedgang skader nok ikke, det hjalp i alle fall meg en god stund.

Uff, kjedelig at TR ikke har dukket opp enda:( Limboland er det værste som er:sorry: Stoor klem til deg❤️
 
CD 47, og Tante Grusom har enda ikke meldt sin ankomst... Jeg ville ikke ønsket mensen om jeg var gravid naturligvis, men irriterende å ikke være gravid og bare måtte vente på neste sjanse :sorry:
Jeg venter enda jeg også :rolleyes: Utrolig frustrerende dette her! Nå har jeg ikke testa siden igår, men den var negativ da... kom en tynn strek etter tidsfristen, men det kan en jo ikke stole på...

Jeg vil bare komme igang med ny pp når jeg ikke er gravid jeg også, så tanta er hjertelig velkommen om ikke jeg er det :wacky:
 
Jeg venter enda jeg også :rolleyes: Utrolig frustrerende dette her! Nå har jeg ikke testa siden igår, men den var negativ da... kom en tynn strek etter tidsfristen, men det kan en jo ikke stole på...

Jeg vil bare komme igang med ny pp når jeg ikke er gravid jeg også, så tanta er hjertelig velkommen om ikke jeg er det :wacky:
Hvordan går det med deg??? :rolleyes: Har du testet noe mer?
 
Hvordan går det med deg??? :rolleyes: Har du testet noe mer?
Så hyggelig at du tenkte på meg! Jeg er på cd 5 idag. Jeg fikk svaaake streker på gravidtester mandag og tirsdag. De var borte på onsdagen og da kom tr... Så det var nok en kjemisk. Pp’en endte på 48 dager, håper jeg slipper flere sånne lange perioder! Leste oppforbi her at du var på cd 53 :oops: Huff, så kjedelig. Ingenting på graviditetstestene heller?
 
Så hyggelig at du tenkte på meg! Jeg er på cd 5 idag. Jeg fikk svaaake streker på gravidtester mandag og tirsdag. De var borte på onsdagen og da kom tr... Så det var nok en kjemisk. Pp’en endte på 48 dager, håper jeg slipper flere sånne lange perioder! Leste oppforbi her at du var på cd 53 :oops: Huff, så kjedelig. Ingenting på graviditetstestene heller?
Okei, skjønner! Jeg håper også at du slipper sånne lange perioder, det er jo så irriterende.. Jeg tok en ny test i går, den var negativ. Og TR har enda ikke kommet :confused:
 
CD 58 og TR har enda ikke kommet. Tok en graviditetstest i går som var negativ. Begynner å bli veldig lei nå :(
Åhh, så kjedelig å vente så lenge!! Håper snart tr kan komme (med mindre det er en liten spire som vil feste seg snart, da :p)
 
CD64 :sorry: Akkurat nå kjenner jeg at jeg er veldig glad for at jeg og samboeren min for et år tilbake snakket om at vi ikke ville bestemme oss for et bestemt år vi ville få barn. Jeg har tenkt at det ville vært dumt, tilfelle vi ikke får det til. Det var også derfor jeg tok ut p-staven etter 3 år uten å sette inn ny. Fordi vi ville ta det som det kommer, men håpe på å få det til. Nå er det vel et halvt år siden jeg tok den ut, og syklusen min har virkelig kjørt sitt eget løp. Venter fremdeles på TR, da jeg ikke er gravid ifølge graviditetstester. Hvorfor kan ikke den jævla tanta bare gi meg en skikkelig mens og la meg begynne på neste pp!! :arghh:

Alle råd tas i mot med takk forresten!!

Stor klem fra en som synes syklusen er litt veeeeel komfortabel med å være lang :p
 
Back
Topp