lillehjerteknuser
Betatt av forumet
Eller at spiren satt (helst det selvfølgelig)Oi, er det sant! Hold meg oppdatert på hvordan det går med deg da hadde jo vært veldig moro om vi startet ny syklus på likt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller at spiren satt (helst det selvfølgelig)Oi, er det sant! Hold meg oppdatert på hvordan det går med deg da hadde jo vært veldig moro om vi startet ny syklus på likt!
Åh skjønner, godt å høre at det finnes flere som har vært i samme båt.. Er din syklus regelmessig igjen nå eller? Hvor lenge siden er det du sluttet på p-piller? Tusen tusen takk for gode ordHer var det spennende å følge med!
Nå har jeg kun gått på P-piller, men det tok opp til 5 mnd før jeg fikk en regelmessig syklus igjen etter at jeg sluttet. Så det kan ta litt tid før kroppen er ilage igjen Håper at syklusen din blir litt mer regelmessig! Det er veldig slitsom når ikke kroppen vil samarbeide Håper virkelig at spiren sitter for dere snart!
Masse lykke til!
Skal holde deg oppdatert, så følger jeg med på deg her Satser jo på at det er to påskeegg som graver seg ned hos ossEller at spiren satt (helst det selvfølgelig)
Jeg sluttet på p-piller for litt over 5 år siden hvis jeg ikke husker helt feil. Syklusen min var veldig ustabil de første årene etter jeg sluttet, men jeg var ganske så overvektig også da. Så gikk jeg ned 10 kg og da stabiliserte syklusen seg på 35 dager. Sånn holdt den seg veldig stabil inntil for et halvt år sidenÅh skjønner, godt å høre at det finnes flere som har vært i samme båt.. Er din syklus regelmessig igjen nå eller? Hvor lenge siden er det du sluttet på p-piller? Tusen tusen takk for gode ord
Det ville vært fantastisk!Skal holde deg oppdatert, så følger jeg med på deg her Satser jo på at det er to påskeegg som graver seg ned hos oss
Oi, er det sant! 5 år var ganske lenge... Har jeg tålmodighet til det? Neppe Kanskje jeg burde vurdere vektreduksjon selv, er også overvektig..Jeg sluttet på p-piller for litt over 5 år siden hvis jeg ikke husker helt feil. Syklusen min var veldig ustabil de første årene etter jeg sluttet, men jeg var ganske så overvektig også da. Så gikk jeg ned 10 kg og da stabiliserte syklusen seg på 35 dager. Sånn holdt den seg veldig stabil inntil for et halvt år siden
Det er 5 år siden jeg sluttet på p-pillen, men vi begynte ikke å prøve aktivt før i jan 2017, altså to år siden Vi var uten prevensjon i mange år, da jeg ikke tålte det så godt, men vi var enige om at dersom vi ble gravide så var det helt greit.Oi, er det sant! 5 år var ganske lenge... Har jeg tålmodighet til det? Neppe Kanskje jeg burde vurdere vektreduksjon selv, er også overvektig..
Jeg venter enda jeg også Utrolig frustrerende dette her! Nå har jeg ikke testa siden igår, men den var negativ da... kom en tynn strek etter tidsfristen, men det kan en jo ikke stole på...CD 47, og Tante Grusom har enda ikke meldt sin ankomst... Jeg ville ikke ønsket mensen om jeg var gravid naturligvis, men irriterende å ikke være gravid og bare måtte vente på neste sjanse
Hvordan går det med deg??? Har du testet noe mer?Jeg venter enda jeg også Utrolig frustrerende dette her! Nå har jeg ikke testa siden igår, men den var negativ da... kom en tynn strek etter tidsfristen, men det kan en jo ikke stole på...
Jeg vil bare komme igang med ny pp når jeg ikke er gravid jeg også, så tanta er hjertelig velkommen om ikke jeg er det
Så hyggelig at du tenkte på meg! Jeg er på cd 5 idag. Jeg fikk svaaake streker på gravidtester mandag og tirsdag. De var borte på onsdagen og da kom tr... Så det var nok en kjemisk. Pp’en endte på 48 dager, håper jeg slipper flere sånne lange perioder! Leste oppforbi her at du var på cd 53 Huff, så kjedelig. Ingenting på graviditetstestene heller?Hvordan går det med deg??? Har du testet noe mer?
Sender en stor klem til deg! Håper TR kommer snart!CD 53
Tusen takkSender en stor klem til deg! Håper TR kommer snart!
Okei, skjønner! Jeg håper også at du slipper sånne lange perioder, det er jo så irriterende.. Jeg tok en ny test i går, den var negativ. Og TR har enda ikke kommetSå hyggelig at du tenkte på meg! Jeg er på cd 5 idag. Jeg fikk svaaake streker på gravidtester mandag og tirsdag. De var borte på onsdagen og da kom tr... Så det var nok en kjemisk. Pp’en endte på 48 dager, håper jeg slipper flere sånne lange perioder! Leste oppforbi her at du var på cd 53 Huff, så kjedelig. Ingenting på graviditetstestene heller?
Åhh, så kjedelig å vente så lenge!! Håper snart tr kan komme (med mindre det er en liten spire som vil feste seg snart, da )CD 58 og TR har enda ikke kommet. Tok en graviditetstest i går som var negativ. Begynner å bli veldig lei nå
Ååå, har du enda ikke fått tr?! Så utrolig kjedelig Og enda er graviditetstestene blenda?CD 70.. føler meg rådvill og håpløs