Min første dagbok - drømmen om vår første lille hjerteknuser

Oi, er det sant!! Så heldig du var :) Jeg har så lett for å tenke at det ikke er noe håp, når jeg ser en helt hvit test. Men da er det kanskje håp for meg likevel! Er 11 DPO i dag, men sååå usikker på om jeg skal ta sjansen på å teste.

Tusen takk for det, det håper jeg virkelig at det snart vil være :Heartred:Heartred Ha en suuuperfin dag :love2
Du får legge ut bilde hvis du bestemmer deg for å teste, vi er mange som heier på deg :love2 Ha en kjempefin dag du også :Heartred

Du får legge ut bilde hvis du bestemmer deg for å teste, vi er mange som heier på deg :love2 Ha en kjempefin dag du også :Heartred
Tusen takk, du er alltid så god :Heartpink Jeg tok en test, helt hvit... Bare lysebrun utflod i dag, er vel et tegn på TR... Men pleier alltid ha mensensmerter, men ingen nå. Og ikke begynt å blø i dag heller, så jeg synes det er veldig rart. Men men, dukker vel opp. Med mindre jeg bare blir lurt og det faktisk er en spire :sign17

Tusen takk, du er alltid så god :Heartpink Jeg tok en test, helt hvit... Bare lysebrun utflod i dag, er vel et tegn på TR... Men pleier alltid ha mensensmerter, men ingen nå. Og ikke begynt å blø i dag heller, så jeg synes det er veldig rart. Men men, dukker vel opp. Med mindre jeg bare blir lurt og det faktisk er en spire :sign17
Jeg håååper det er en lurespire ❤️

I dag er jeg 12DPO. Det har vært noen rare dager.

DPO10 hadde jeg lyserosa utflod og smerter i korsrygg. Negativ g-test.

DPO11 litt brunlig på morgenen. Da tenkte jeg «nå kommer mensen iløpet av dagen», for det er veldig typisk for meg at den gjør etter å ha hatt litt brunt. Men neida, bare litt friskt blod på ettermiddagen. Negativ g-test denne morgenen.

DPO12 I dag er det ingenting????:confused: Jeg har heller ikke hatt mensensmerter som jeg vanligvis har dagen før. Jeg blir så forvirret :oops:

En annen ting, en bekjent sendte meg en snap i dag hvor hun fortalte at hun er gravid. Jeg blir selvfølgelig såå glad på hennes vegne, men klarer ikke la være og kjenne litt på misunnelse og tristhet over at det ikke er meg. Håper ikke det bare er meg som kan føle det på den måten :(

Føler meg generelt veldig håpløs for tiden. Jeg er 100% sikker på at vi traff på EL-tidspunktet. Kanskje jeg må snakke med legen..

Bare noen hjertesukk en ellers fin tirsdag morgen :Heartpink

I dag er jeg 12DPO. Det har vært noen rare dager.

DPO10 hadde jeg lyserosa utflod og smerter i korsrygg. Negativ g-test.

DPO11 litt brunlig på morgenen. Da tenkte jeg «nå kommer mensen iløpet av dagen», for det er veldig typisk for meg at den gjør etter å ha hatt litt brunt. Men neida, bare litt friskt blod på ettermiddagen. Negativ g-test denne morgenen.

DPO12 I dag er det ingenting????:confused: Jeg har heller ikke hatt mensensmerter som jeg vanligvis har dagen før. Jeg blir så forvirret :oops:

En annen ting, en bekjent sendte meg en snap i dag hvor hun fortalte at hun er gravid. Jeg blir selvfølgelig såå glad på hennes vegne, men klarer ikke la være og kjenne litt på misunnelse og tristhet over at det ikke er meg. Håper ikke det bare er meg som kan føle det på den måten :(

Føler meg generelt veldig håpløs for tiden. Jeg er 100% sikker på at vi traff på EL-tidspunktet. Kanskje jeg må snakke med legen..
Bare noen hjertesukk en ellers fin tirsdag morgen :Heartpink

Det kan jo hende at det var festeblødning og at det tar noen dager før det slår ut på testen? :)

Skjønner deg veldig godt ang venner og bekjente som blir gravide... En kollega av meg fant plutselig ut at hun var gravid, nesten 3 mnd på vei... :wideyed: man blir litt bitter over at "alle andre" får det til :oops:

Sender deg en klem, hilsen en annen som også har en litt kjedelig tirsdag :Heartred

:Heartred Hjelp meg å tyde!!!!!!!! :happy093.:lurk:notworthy

Vedlegg

• B3A63AF8-C1E1-49BE-BD72-2EF34D6EF20F.jpeg
    B3A63AF8-C1E1-49BE-BD72-2EF34D6EF20F.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 177
Tydelig strek her ♡ Ta en ny test om en dag eller to,å de om du får sterkere strek

Tydelig strek her ♡ Ta en ny test om en dag eller to,å de om du får sterkere strek
Jeg synes også jeg ser den tydelig (selvom den er svak). Er bare så redd for at det er skyggestrek??? Men skal prøve om noen dager. Er tross alt bare 13DPO i dag :Heartpink Og testen jeg tok er ikke på morgenurin. Stor klem!

I går tok jeg en clearblue tidligtest som hadde en svært tydelig strek. I dag tok jeg en vanlig test fra babyplan og fikk svakere strek. Dette er sikkert et dumt spørsmål, men er det slik at en tidligtest får sterkere strek enn en vanlig test, fordi den er mer sensitiv? Vil ikke at streken skal forsvinne igjen :(

13 DPO i dag. Jeg spotter fremdeles. Håper ikke det er et dårlig tegn. Herregud, jeg føler meg som et nervevrak om dagen :wtf:

Vedlegg

• 32584F3E-26B8-4853-98D6-B7A28EC66AD7.jpeg
    32584F3E-26B8-4853-98D6-B7A28EC66AD7.jpeg
    13,1 KB · Visninger: 127
I går tok jeg en clearblue tidligtest som hadde en svært tydelig strek. I dag tok jeg en vanlig test fra babyplan og fikk svakere strek. Dette er sikkert et dumt spørsmål, men er det slik at en tidligtest får sterkere strek enn en vanlig test, fordi den er mer sensitiv? Vil ikke at streken skal forsvinne igjen :(

13 DPO i dag. Jeg spotter fremdeles. Håper ikke det er et dårlig tegn. Herregud, jeg føler meg som et nervevrak om dagen :wtf:
Mine tester har alltid vært svakere om morgenen begge mine svangerskap! Ikke mist håpet ❤️ Ta heller ny ikveld og se! ❤️ Håper såå for deg :signs003
Tidligtester gir mye sterkere strek så tidlig, ja :)

Signerer fra toffifee sier, mine var også sterkere på ettermiddagen og kvelden :happy:
Og var en dag den varlike sterk som gårsdagen! Mange faktorer som spiller inn; konsentrasjon av urin og fargestoff på testen blant annet!
Ta en ny ikveld ❤ ville også tro at en digital slår ut nå forresten;)

Mine tester har alltid vært svakere om morgenen begge mine svangerskap! Ikke mist håpet ❤️ Ta heller ny ikveld og se! ❤️ Håper såå for deg :signs003
Tidligtester gir mye sterkere strek så tidlig, ja :)
Åå tusen takk!!! Godt å høre at du har opplevd det :shy: Dessverre nå hadde jeg en frisk blødning, ser nesten ut som mensen.. Må bruke bind.. Har en veldig dårlig følelse og er kjemperedd for at det ikke gikk likevel. Vet ikke hva jeg skal gjøre :( Stor klem og takk for kjempegod støtte :Heartpink

Åå tusen takk!!! Godt å høre at du har opplevd det :shy: Dessverre nå hadde jeg en frisk blødning, ser nesten ut som mensen.. Må bruke bind.. Har en veldig dårlig følelse og er kjemperedd for at det ikke gikk likevel. Vet ikke hva jeg skal gjøre :( Stor klem og takk for kjempegod støtte :Heartpink
Ånei, så kjedelig! Håper det er uskyldig blødning ❤️❤️

Back
Topp