? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Takk blemis! Følger med på din også [:D] 
Spennende! Håper vi får spirer snart alle sammen.. Tanta mi utsatte reisen til neste mnd. håper jeg (ikke lengre) [&:]

ORIGINAL: Dunn

Kjedelig med jobbe helg da, jobbet ikke du forrige også?

Jeg har fri, ikveld skal jeg spille håndballkamp, imorgen skal vi spise middag hos noen venner av oss. [:D][:D] og bare slappe av hjemme, fyre i peisen og kos oss..

Joda, jobbet forige lørdag også jeg.. Har ikke noe liv utenom skole, jobb og babylaging vettu, har ikke tid til annet![&:][:)] Neida.. Skal treffe noen venner i morgen kveld etter jobb da, det blir koselig! Skal vi synge singstar og danse på sånn dansematte som man kobler opp til tv'n![:D] Det blir mildt sagt interessant![:D] Men jeg gleder meg!
Spillt håndball i mange år du eller? Kos deg i helga da! Stikker nok innom her en tur i morgen også jeg![:)]

Tja, spilte fra jeg var 7 til jeg var 17år. Så ble vi lei, når trenerene ikke ville høre på oss at vi sluttet nesten alle sammen. Spilte fotball også, så hadde noe å holde på med! [:D] Nå spiller jeg ganske useriøst, kanskje litt vel userisøt til tider. Vi tapte igår da, men vi spiller bedrift. Trener en gang i uka (og jeg kan kun være med på to av seks trenger pga. jobb) og de vi spilte mot hadde sikkert spilt sammen i mange år!!!

Singstar, har ikke PS vi. Men synes singstar høres gøy ut, sesielt når man kan danse til [:D] Pørver å få med samboeren min på dansekurs.. men han vil ikke. Fortsetter å mase jeg! Kos deg med singstar!  

Hei snuppa!!

Ville bare si i fra at jeg ikke har glemt deg assa... Bare hatt så fryktelig mye å gjøre i dag, og kommer til å ha masse å gjøre i morgen også!
Men ikke tro at jeg ikke har lyst til å sitte her å følge med, fordi det har jeg. Må bare leve litt ved siden av, hihihihi [:D]

Håper du har hatt en kjempefin lørdag da!!

Hei!
Hvordan har lørdagen vært for deg da?
Var hos venninna mi og sang Singstar da, det var kjempemoro! Helt hås nå pga at vi sang så lenge.[:D] Første gangen jeg prøvde det, og det var ikke så skummelt som jeg trodde![:)]

Jeg prøver også å få med meg sambo på dansekurs, men det vil han ikke![:'(] Uansett hva jeg lokker med så får jeg nei til svar.. Men skal kreve av han at han lærer seg å danse til bryllupet vårt (som forhåpentligvis blir en gang i framtiden), for jeg skal danse vals![:D]
Klem

Det var kjempe koselig!  God mat og mye latter! Ble litt sånn deppa på slutten når de begynte med at de snart skulle prøve å lage barn.. de får det sikkert til med en gang! *arrgh*

Hva skal du ikveld da?

Må en tur ut å trene, også slappe av hjemme med min kjære.

ORIGINAL: pusita

Hei snuppa!!

Ville bare si i fra at jeg ikke har glemt deg assa... Bare hatt så fryktelig mye å gjøre i dag, og kommer til å ha masse å gjøre i morgen også!
Men ikke tro at jeg ikke har lyst til å sitte her å følge med, fordi det har jeg. Må bare leve litt ved siden av, hihihihi [:D]

Håper du har hatt en kjempefin lørdag da!!

Sååå koselig snuppa! Vi har hatt en koselig lørdag, men god mat og mye latter! Les svaret til Grimera over!

Håper du hadde en fin lørdag, og får en fin søndag. Og at tanta ikke er kommet enda, skal se at du har en spire i magen! *håpefordeg*

Dag 6 av syklusen. Tempene mine er grei, holder seg stabil, synes jeg! Håper på et hopp om 6 - 8 dager. [:D]

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Synes tempene går litt opp og ned, kanskje som ¤Diddlina¤ sier, at det kun er for at det er første tempe periode. Jaja, får se.. nå skal jeg snart bruke EL testene. Selvom vi ikke stresser noe denne mnd, men bare for å sjekke at jeg faktsik har EL.

Har lett etter termometer med bare en desimal, men fant ikke. Må lete litt til.. [:D] [:D][:D]

Vil ønske alle sammen en riktig god helg! Kose dere!

[:D] hei dunn ! håper alt er bra med deg , og ønsker deg lykke til med temping og el tester

ORIGINAL: tulla 25

[:D] hei dunn ! håper alt er bra med deg , og ønsker deg lykke til med temping og el tester

Takk tulla 25! Koselig du skrev i dagboken min! [:D]  [:D] 

Hei hei snuppa!!!

Har du pakket til novemberflyet da???

Jeg har ikke holdt av plass til deg for ingenting, hi hi[:)]

Mangler bare toalett mappa! Den pakkes neste uke under EL [:D] [:D]

He he...¨
Den er viktig å ha med ja...

Blir spennende det assa

ORIGINAL: ¤Mango¤

Vil bare ønske deg lykke til [:D]

Takk ¤Mango¤. Alltid koselig med besøk i dagboken min.

De selger visst termometer med to desimaler på Lidl, hvis du har det i nærheten av deg...
Grimera sa det, så jeg skal kjøpe på mandag[:)]

ORIGINAL: pusita

De selger visst termometer med to desimaler på Lidl, hvis du har det i nærheten av deg...
Grimera sa det, så jeg skal kjøpe på mandag[:)]

Jeg var på Lidl igår, og jeg spurte tom. om de hadde og det hadde de ikke [:(][:(][:(], kanskje jeg skal gå ne gang til å spørre. På en annen Lidl?

Takk for tipset vennen.

Goooood morning Dunn! Hvordan står det til i dag?
Syns du skal høre på en annen Lidl etter termometer jeg, for de hadde mange igjen her når jeg kjøpte sist i alle fall.. Det er kanskje to uker siden, da hadde de nettopp fått inn nytt parti her! [:)]

Goooood morning Grimera!!

Alt står bra til her, har søstra til sambo på besøk. Så jeg sneik meg en tur på BV før jeg gikk ned. Enn der?

Ja, de har flere Lidl her i byen. Tror kanskje jeg skal prøve de. Litt lenger å kjøre da. MÅ PRØVE! Trenger et slikt... [:D] [:D]  

Alt vel med meg vettu! Bortsett fra at bilen min ble helt most i dag.. Står om det inne på tråden min![:)] Men men, får det vel reparert! Nå sitter sambo å ser Simpsons[:'(] mens jeg sitter her inne. Tror det blir tidlig kveld på oss i kveld, ingen grunn til å sitte oppe når vi kan ha det moro når vi har lagt oss[8D]

Back
Topp