? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Hvor lenge har dere prøvd?
 
Nettopp ferdig med 14pp. altså 1 år og 2måneder
 
 
Det er leeenge! Skjer nok noe snart... Må prøve å slappe av, kanksje ikke tenke på det en stund. Er vel da det klaffer for de fleste... Men det er jo ikke lett da.
 
jeg vet det. denne måneden prøvede vi ikke så hardt. hadde sex en gang rundt el.
 
Hvert veldig sliten den uka som var jobbet mye...
men prøver å ikke tenke så mye på det
 
Næmmen se her har vi dagboka di ja [:)]
 
Skjedd noe spennende i dag eller?
 
Ja! Det beste er å ikke tenke så masse på det...
 
ORIGINAL: pusita

Næmmen se her har vi dagboka di ja [:)]

Skjedd noe spennende i dag eller?

 
Jeg måtte be de legge den opp hit da. He he
 
Nei, idag har ikke skjedd noe spennende. Bare vært hjemme å ryddet. Og ikveld var jeg og min bedre halvdel på kino.
 
Enn der da? Skjedd noe spennende?
 
ORIGINAL: ~Mira~

Hei Dunn [:D]

Vil bare hilse på og ønske deg lykke til [:)] Har du prøvd lenge?

Håper den sitter snart [:D]

Klem fra meg [:)]

 






 
Hey ~Mira~!
 
Takk for hilsen. Vi har prøvd i ca. 4 mnd, men her inne har jeg jo sett at det er ingenting. Har gått til innkjøp av EL-tester så vi får se neste mnd om jeg finner riktig EL dag!
 
Enn du?
 
Klem tilbake.
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

Næmmen se her har vi dagboka di ja [:)]

Skjedd noe spennende i dag eller?


Jeg måtte be de legge den opp hit da. He he

Nei, idag har ikke skjedd noe spennende. Bare vært hjemme å ryddet. Og ikveld var jeg og min bedre halvdel på kino.

Enn der da? Skjedd noe spennende?

 
NEi... Du vet, her skjer det ikke så mye.
Har akkurat sett en film vi lastet ned (ikke råd til kino [:D]), "The Covenant".
Den var helt grei...
Skal ta kvelden tidlig i dag, siden jeg sov altfor lite i natt.
 
ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

Næmmen se her har vi dagboka di ja [:)]

Skjedd noe spennende i dag eller?


Jeg måtte be de legge den opp hit da. He he

Nei, idag har ikke skjedd noe spennende. Bare vært hjemme å ryddet. Og ikveld var jeg og min bedre halvdel på kino.

Enn der da? Skjedd noe spennende?


NEi... Du vet, her skjer det ikke så mye.
Har akkurat sett en film vi lastet ned (ikke råd til kino [:D]), "The Covenant".
Den var helt grei...
Skal ta kvelden tidlig i dag, siden jeg sov altfor lite i natt.

 
Fikk sånne kinogavekort til jul vi! Samboeren min hadde så lyst å se "Borat" så da gjorde vi det.
 
Trist å høre du mistet! Før jeg kom inn her trodde jeg det var mange som mistet.. men ikke såå mange som jeg har sett her inne. Det er trist!
 
DU må ha Lykke til videre! Spiren sitter nok snart!
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

Næmmen se her har vi dagboka di ja [:)]

Skjedd noe spennende i dag eller?


Jeg måtte be de legge den opp hit da. He he

Nei, idag har ikke skjedd noe spennende. Bare vært hjemme å ryddet. Og ikveld var jeg og min bedre halvdel på kino.

Enn der da? Skjedd noe spennende?


NEi... Du vet, her skjer det ikke så mye.
Har akkurat sett en film vi lastet ned (ikke råd til kino [:D]), "The Covenant".
Den var helt grei...
Skal ta kvelden tidlig i dag, siden jeg sov altfor lite i natt.


Fikk sånne kinogavekort til jul vi! Samboeren min hadde så lyst å se "Borat" så da gjorde vi det.

 
Mannen min hadde ikke fått med meg på Borat... han må se sånne filmer alene, eller laste ned[:D]
 
Faktisk så var den ikke så ille! Ikke så morosom, men ok. Han blir me meg på filmer jeg vil se, og jeg blir me på de han vil se! Et lite kompromiss der... he he Koselig da, ikke så flinke til å være kulturelle vi...
 
Da var EL-tester og graviditets tester i hus!
 
Skal ikke ha IKM før neste tirsdag, men er utolmodig! Håper jeg får bruk for graviditestestene ihvertfall [:D]
 
Jaja, that's it for now!
 
Du får bare finne på noe spennende denne uken, så går nok tiden litt fortere!! Håper og du får bruk for graviditets testen, og at den er positiv:)
 
Bare 6 dager til testing! Jippi!
 
Idag har jeg gått til innkjøp av Folat! [:)]
 
 
 
Hei hei Dunn.[:D]
Bare 5 dager til testing nå..[:)] Det er såå spennende...
Håper spiren sitter for oss begge...  
Ha en kjempe fin dag!
 
Takk takk! Samme til deg! Håper den sitter  for begge!
 
Hva tror du om tirsdagen da??
Har du positiv eller negativ følelse??
Jeg har negativ følelse jeg. Er mer innstilt på at det klaffer neste periode istedenfor.
 
Men heier på deg da [:D]
 
Dessverre samme som deg! Liker det ikke, men har en negativ følelse. Har meldt Gamle Tanta på "Tante Reiser" da. Sa hu kunne få dra med en gang.
 
Har såå lyst å teste idag. Men skal være flink å la være... burde jo nesten vente lengre enn tirsdag også. He he.
 
Hvordan står det til med Pusita da?
 
Back
Topp