? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Endelig lørdag! Bare 4 dager til testing!
 
Ikveld skal vi ut, og jeg skal kjøre.. kommer til å bli en laaang kveld.
 
Ønsker alle en riktig fin kveld.
 
Dunn
 
ORIGINAL: Dunn

Dessverre samme som deg! Liker det ikke, men har en negativ følelse. Har meldt Gamle Tanta på "Tante Reiser" da. Sa hu kunne få dra med en gang.

Har såå lyst å teste idag. Men skal være flink å la være... burde jo nesten vente lengre enn tirsdag også. He he.

Hvordan står det til med Pusita da?

 

 
Joda i dag står det vel til liv... Er heeelt utslitt etter jobb, så jeg venter på middag. Min kjære lager overraskelses middag til meg, så jeg får ikke lov å komme inn på kjøkkenet en gang.
Snill han er jah.
 
Håper du får en kjempeflott kveld, og håper du kjører forsiktig[:)]
 
[:D] hei duun ser at det ikke er lenge til testing .. ønsker deg lykke til og håper kommer hit med glad nyheter om ikke lenge
 
ORIGINAL: tulla 25

[:D] hei duun ser at det ikke er lenge til testing .. ønsker deg lykke til og håper kommer hit med glad nyheter om ikke lenge

 
Takk tulla25!
 
Kan nesten ikke vente, men har jo en følelse av at den bli neg. denne mnd., men vi får se!
 
 
 
heisann!
hvilke GT har du da? med noen kan du teste 3 dager før ikm vettu![:)][:D]
 
Jeg har ClearBlue. Jeg veit man kan teste 3 dager før, men jeg MÅ være flink å ikke gjør det. Har såå lyst egentlig...
 
Dette høres spennende ut ja! Jeg hadde kommet til å tatt 1 test hver dag fram til IKM og masse tester hvis jeg går over IKM... hehehe [:)] Er veeeeldig utålmodig og nysgjerrig ja!!
 
Lykke til da! Håper du står med en + test i hånda snart! [:)]
 
ORIGINAL: Piiiingu

Dette høres spennende ut ja! Jeg hadde kommet til å tatt 1 test hver dag fram til IKM og masse tester hvis jeg går over IKM... hehehe [:)] Er veeeeldig utålmodig og nysgjerrig ja!!

Lykke til da! Håper du står med en + test i hånda snart! [:)]

 
Har såå lyst å teste, så føler meg flink! De ligger i skapet på badet. Sååå lyst! Men er redd de bare er negativ.. og jeg liker ikke det. [:@]
 
Har du teste mange ganger Piiiingu?
 
ORIGINAL: Grimera

Lykke til Dunnvennen! Krysser fingrene for at du får positiv test!! [:)]

 
Takk Grimera! Håper jeg også.. kanksje jeg skal bryte mine prinsipper og ta en i morgen f.m.?
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Piiiingu

Dette høres spennende ut ja! Jeg hadde kommet til å tatt 1 test hver dag fram til IKM og masse tester hvis jeg går over IKM... hehehe [:)] Er veeeeldig utålmodig og nysgjerrig ja!!

Lykke til da! Håper du står med en + test i hånda snart! [:)]


Har såå lyst å teste, så føler meg flink! De ligger i skapet på badet. Sååå lyst! Men er redd de bare er negativ.. og jeg liker ikke det. [:@]

Har du teste mange ganger Piiiingu?

 
Nå går jeg å venter på EL så nå tester jeg som en gaaaal med EL tester. hehehe [:)] 
Sist skulle jeg ha mensen den 1 januar og fikk den ikke før den 9. Og da testet jeg som en GAL med GT tester! Kjøpte 4 stk på apoteket. Tok med meg noen hjem fra jobb.. gjor ikke annet enn å teste![:)] huff
 
Hvis mensen er sein forstår jeg, men venter jo ikke mens før tirsdag. Både dyrt og deprimerende! He he
 
Må jo uansett vente til i morgen tidlig, for skal jo gjøre det med morgenurin? Stemmer ikke de.
 
Morgenurin er best hvis man tar testen tidlig ja! Avhenger litt av hvor raskt man produserer Hcg. [:)] Derfor er det like greit å ta testen om morgenen!
 
Alt dette snakket om testing gjør at jeg tror jeg må gå å ta en EL test! hehe [:)]
 
ORIGINAL: Piiiingu

Alt dette snakket om testing gjør at jeg tror jeg må gå å ta en EL test! hehe [:)]

 
Hvordan gikk det me EL testen?
 
ORIGINAL: Grimera

Hehehe! Får lyst til å teste jeg også! [:D] Hva ble resultatet da?[:)]

 
Snakket du til meg eller Piiiingu?
 
Hei! Dag 26 i syklusen min. Måtte jo teste igår kveld *slåmegselvpåhånden*, men den ble negativ. Hadde jo ikke trodde noe annet med ble et slag i tryne for det.
 
Med nytt mot prøvde jeg på nytt i morges, uten noe bedre hell. Den ble igså negativ, men det var jo mer forventet etter igår.. så det var greit.
 
Enda en sjanse, siden jeg ikke kjenner noe til tante rød enda, men kommer nok i natt som vanlig! [:@] 
 
Har kontaktet en slektning ang. alternativ medisin. Hun hadde gått til en "Iris Avleser" - homøpat når de slet med å bli gravid så nå skal vi prøve det. Kan ta tid da han hører til i Førde og er i Bergen to ganger i året, men vi får se. Alltid hatt lyst å kjøre til Førde. [:D]
 
Håper alle får en fin dag!
 
Dunn 
 
Alternativ medisin er bra det!
Jeg har i hvert fall tro på det.
 
Kanskje du kan prøve på akupunktur? Hvis det er flere akupunktører der du bor da [;)]
 
Venninna mi fikk ikke positiv test før to uker etter IKM, så alt er mulig... Vi får bare krysse fingrene assa!
 
Håpet er ikke ute enda [:)] Blir spennende utover, håper du tester positivt om noen dager.  
Jeg skal ta en test i morgen igjen, men tror hun derre tanta kommer gitt.. føles sånn ut på kroppen. [:'(] 
 
Back
Topp