? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Hei!
Ville bare ønske deg lykke til!! Krysser fingrene for at tanta ikke kommer, og at testen snart blir positiv!![:D]
 
Hei snuppa!
 
Kanskje vi skal ta følge over i november-forumet i steden??
Negativ test i dag vettu, så selv om det er en liten sjanse, så tror jeg egentlig oktoberflyet har gått for min del...
 
Har du en bra dag?
 
Takk til alle som hadde tro på at tante gamla ikke kom. Men såg til henne igår kveld. [:@] Jeg som meldte henne på tante reiser og alt...?! Hadde de ikke garanti..?! Ti-hi!
 
Jaja, nå har jeg begynt å tempe og skal ta EL-tester denne mnd. Til tross for dette skal vi ikke telle dager, men skal kun gjøre dette for å sjekke om jeg faktisk har EL. Skal leve etter sex hver kveld prinsippet [:D]
 
Hvordan gikk det med deg idag Nitho?
 
Pusiiita, vi skal ta novemberflyet vi.. [:D] Flere som vil være med?
 
Å det var synd at tanta kom [:@], du får ringe tante reiser og klage litt skikkelig.... Makan til dårlig service!!!!

Tror jeg skal melde meg på november flyet jeg også. [;)] Tok test i dag og den var neg [:'(] Spotter litt fortsatt og hatt litt mens smerter i dag. Jeg trodde kanskje jeg så en spøkelses strek, men var nok heller bare noe øynene ville se etter jeg leste om den i går.. hehe. Nesten så jeg måtte finne lupe..[:D]  Hvis ikke tanta kommer i dag på ordentlig så tar jeg enda en test i morgen, men hun lurer nok rundt hjørnet her, bare venter på at hun skal sprette frem hvert øyeblikk. [:@] 

Lykke til neste PP. Så kan vi dele spenningen da også [:)]
 
Ja, vi har jo nesten samme syklus! Blir spennede om en mnd. ogsåm jeg skal ta EL tester denne mnd. jeg.. det blir greit å se at den virkelig er der. Og hoppe i høyet HVER kveld. [:D] 
 
Du kommer til å bli utslitt du [:D][:D][:D]
Men det er jo for en god sak, hehehe
 
Ja blir el tester her også. Hat tatt el test på de andre PP også. Men bare en eller to de dagene jeg regnet med det var el. Fikk positiv el denne PP. Men på neste skal jeg ikke spare på noen og teste i vei. [:D] Også blir det nok  ennenhver til hver dag bare tanta reiser. (Hun har fortsatt ikke ankommet skikkelig, spotter fortsatt og har litt mens kramper i magen i ny og ne)
 
Sikkert masse sengekos som skal til! [:)]
 
Hehe, du skal bli utslitt du Dunn![:)] Tenker du å legge ut tempene dine her eller? Håper du får spire denne mnd da, det er deg vel unt![:)]
 
Slitn? Neida, vant til det jeg. Hi hi [:D] (Løy litt der da)
 
Håper virkelig på en febraur spire nå!
 
Tenkte å legge ut tempene mine ja.. skal se om jeg rekker det før jobb i morgen. [:)]
 
Da skal jeg følge med på tempene dine også![:)] Kjekt at flere temper, så kan vi dele erfaringer og sånt her inne![:)] Fortsatt god kveld til deg![:)]
 
Jaja, da kom den fordømrade gamle tanta på besøk - igjen!!! Rart hun ikke tar imot en ferie, gratis tom. [:@]
 
God natt.
 
Å det var synd Dunn. Det samme skjedde med meg. Først testa jeg positivt så kom tanta samme dagen. Hva er vitsen med det da tro...?
Vi får håpe på en spire neste PP i stedet. [:)]
 
Først positiv, og så tanta?? Merkelig! Kanksje det ikke er ordentlig tante..??
 
Vi satser på november spire 

Dato        Syklus        temp

25.01           1            35,0     Tanta kom på jobb idag [:@] 
26.o1           2            36,0     Tanta er her fortsatt, men hvorfor såå stor forkskjell!? 1 hel grad!   
27.01           3            36,1     Tanta er her fortsatt, nå kan hu dra på den ferien jeg bestilte!!
28.01           4            36.1     Tanta dro idag, NÅ KAN HU HOLDE SÆ BORTE!  
29.01           5            36,4     Tok den 10. min senere enn vanlig. Merkelig, spottet litt idag. Ikke gjort det før..
30.01           6            36,4     Jeg vil si at tempen er ganske lik?? Ingen store hopp!
31.01           7
01.02           8
02.02           9
03.02          10
04.02          11
05.02          12
06.02          13
07.02          14
08.02          15
09.02          16
10.02          17
11.02          18
12.02          19
13.02          20
14.02          21
15.02          22
16.02          23
17.02          24
18.02          25
19.02          26
20.02          27

Da jeg bare har termometer med 1 desimal, skal se om jeg får kjøpt ny! [:D][:D]
 
Løp og kjøp nytt termometer....
Da blir det en thriller vettu [;)]
 
Jeg gleder meg til å følge med da...
 
Skal se hva jeg får gjort! [:)] Skal jo bare se om jeg har EL da, skal ta tester også.
 
Nå er det endelig helg! [:)] [:)] 
 
Kjedelig med jobbe helg da, jobbet ikke du forrige også?
 
Jeg har fri, ikveld skal jeg spille håndballkamp, imorgen skal vi spise middag hos noen venner av oss. [:D][:D] og bare slappe av hjemme, fyre i peisen og kos oss..
 
lykke til med tempinga Dunn.. skal bli spennende å følge med deg.. [:D]
 
Back
Topp