? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Hei på deg Dunn!
Ja da er det snart EL da, endelig... så nå er det bare å stå på. [:D] Dette blir sikkert like spennende som forrige PP.. Heier på deg og krysser fingrene..
 
ORIGINAL: Nitho

Hei på deg Dunn!
Ja da er det snart EL da, endelig... så nå er det bare å stå på. [:D] Dette blir sikkert like spennende som forrige PP.. Heier på deg og krysser fingrene..

 
Tusen takk Nitho! Ingen tegn til EL enda, men kun dag 12 da.. fortsatt håp og muligheter! Håper på et temp hopp jeg nå! Heier på deg jeg også, denne måneden skal den sitte for oss alle!!!!!! Den bare MÅ! Klem
 
ja el rett rundt hjørnet så da er bare å
du får ha lykke til og håpe det er ivrig spire som setter seg fast.
 
ja denne gangen skal vi alle på november flyet
 
Vil bare ønske deg lykke til med prøvingen og håper du lykkes snart[;)]
 
Koselig du var innom dagboken min hegemw! Ja, EL i disse dager... vi skal kose oss masse!! Jeg har snart bursdag også, så da blir det kanksje litt ekstra.. hi hi
 
ORIGINAL: Bluebabe

Vil bare ønske deg lykke til med prøvingen og håper du lykkes snart[;)]

 
Takk bluebabe! Lykke til til deg også!
 
ORIGINAL: Marelia

Hei hei!:)
Hvordan står det til med deg idag da?[:)]
Gratulerer som "overhode" i slanke-tråden:) hehe. Dette er så god motivasjon!![:D]

 
Hei hei Marelia! Idag er det greit, mindre støl og deilig med en fri dag midt i uka. Var slitsomt på jobb igår..
 
Jo, takk! Er kjempe motivasjon. Jeg skal vel trene ikveld også tenker jeg...
 
Da var jeg blitt junior medlem!! Tre stjerner!!
 
Gratulerer så mye igjen [:)] 
EL i morgen ifølge bv så nå er det ikke annet å gjøre enn å 
 
ORIGINAL: Nitho

Gratulerer så mye igjen [:)] 
EL i morgen ifølge bv så nå er det ikke annet å gjøre enn å 

 
Iflg. BV ja.. men tempen var jo sååå lav idag.. at jeg begynner jo å tro at EL ikke kommer.. [:(][:(] 
 
Bruker du EL test også eller bare temper du?
 
Titta på tempinga di nå. Har ikke så veldig greie på sånn temping men har forstått at tempen skal gå opp når det er EL? Da var det litt rart at den var gått ned ja... hmm. Håper den skyter i været i morgen..
 
ORIGINAL: Nitho

Titta på tempinga di nå. Har ikke så veldig greie på sånn temping men har forstått at tempen skal gå opp når det er EL? Da var det litt rart at den var gått ned ja... hmm. Håper den skyter i været i morgen..

 
Bare for å toppe det bruker jeg begge deler! Men leste litt på pernille info, så at hu også hadde slik på en kurve. Så nå skal jeg legge inn tempene mine på fertiltyfriend. Så får vi se utover uken.. kanskje jeg har EL på bursdagen min. Det hadde jo vært kjekt å lage bebis da... [:)][:)]
 
Åh får håpe det da. Når har du bursdag?
 
ORIGINAL: Nitho

Åh får håpe det da. Når har du bursdag?

 
I løpet av denne uken! [:D][:D]
 
[:D] Da får jeg følge med på " dagens fødselsdager" denne uka. [:D] 
 
Æsj, den tenkte jeg ikke på! [:)][:)] Sendte deg pm jeg.
 
Hehehe..[:D] 
 
ORIGINAL: Grimera

ORIGINAL: Dunn

Da var jeg blitt junior medlem!! Tre stjerner!!

Grattis![:)]

 
Takk Grimera!!
 
Back
Topp