? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Sånt må til på en bursdag vettu[;)]
Jeg håper sånn for deg deg denne mnd assa!
 
Ja, må jo til på bursdagen min ja... [:)][:)] Noe annet hadde vært helt på jordet... he he
 
Det her blir spennende jah...
Jeg stoler på deg nå, at kulen skal vokse på magen, mammagym på sats, og så fryse medlemskapet...
 
Gratulere så mye med dagen[:D]
 
Tusen takk Bluebabe!! Håper det klaffer for deg snart..
 
ORIGINAL: julian

Ser tempen din er opp 0,2 i dag,da er det nok el i dag da[;)]

Håper dere har fått full klaff,hadde vært en fiiin bursdagsgave det[:)]
Jeg hadde el på min bursdag som var 2 feb,passet jo knallbra[:D]

 
Ja, skal ta en EL test litt senere. Er nok denne helgen EL kommer, åjoda.. da må jeg jobbe [:@][:@] Kan ikke jobben ta hensyn til slikt?? [8|][;)]
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: julian

Ser tempen din er opp 0,2 i dag,da er det nok el i dag da[;)]

Håper dere har fått full klaff,hadde vært en fiiin bursdagsgave det[:)]
Jeg hadde el på min bursdag som var 2 feb,passet jo knallbra[:D]


Ja, skal ta en EL test litt senere. Er nok denne helgen EL kommer, åjoda.. da må jeg jobbe [:@][:@] Kan ikke jobben ta hensyn til slikt?? [8|][;)]

 
Ja, det burde jobben gjøre! Fri pga EL! hehe [:D]
 
Hvordan har din dag vært da?
 
ORIGINAL: Piiiingu

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: julian

Ser tempen din er opp 0,2 i dag,da er det nok el i dag da[;)]

Håper dere har fått full klaff,hadde vært en fiiin bursdagsgave det[:)]
Jeg hadde el på min bursdag som var 2 feb,passet jo knallbra[:D]


Ja, skal ta en EL test litt senere. Er nok denne helgen EL kommer, åjoda.. da må jeg jobbe [:@][:@] Kan ikke jobben ta hensyn til slikt?? [8|][;)]


Ja, det burde jobben gjøre! Fri pga EL! hehe [:D]

Hvordan har din dag vært da?

 
Ja, de burde ta hensyn til slik synes jeg.. [:)] [:)]
 
Idag våknet jeg, var på BV dro på trening, lagde morsdagskort og på jobb... og her er jeg en snik tur innom BV. Håper såå du tester positivt i morgen. Jeg tok en EL test isted, men den ble error [:@][:@] og da mått jeg vente to timer før jeg tok en ny.. og det hadde jeg ikke tid til. [:@][:@] *grr*
Må vente til jeg kommer hjem i 22 tiden.. håper den er der nå da. Også har jeg kjøpt flere El tester da jeg snart er tom, og El ser ut til å dra seg litt ut.. pga. temp og tester. hi hi
 
Ble litt langt dette.
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Piiiingu

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: julian

Ser tempen din er opp 0,2 i dag,da er det nok el i dag da[;)]

Håper dere har fått full klaff,hadde vært en fiiin bursdagsgave det[:)]
Jeg hadde el på min bursdag som var 2 feb,passet jo knallbra[:D]


Ja, skal ta en EL test litt senere. Er nok denne helgen EL kommer, åjoda.. da må jeg jobbe [:@][:@] Kan ikke jobben ta hensyn til slikt?? [8|][;)]


Ja, det burde jobben gjøre! Fri pga EL! hehe [:D]

Hvordan har din dag vært da?


Ja, de burde ta hensyn til slik synes jeg.. [:)] [:)]

Idag våknet jeg, var på BV dro på trening, lagde morsdagskort og på jobb... og her er jeg en snik tur innom BV. Håper såå du tester positivt i morgen. Jeg tok en EL test isted, men den ble error [:@][:@] og da mått jeg vente to timer før jeg tok en ny.. og det hadde jeg ikke tid til. [:@][:@] *grr*
Må vente til jeg kommer hjem i 22 tiden.. håper den er der nå da. Også har jeg kjøpt flere El tester da jeg snart er tom, og El ser ut til å dra seg litt ut.. pga. temp og tester. hi hi

Ble litt langt dette.

 
EL er nok på vei! Dere får kose dere gjennom helga!
 
ORIGINAL: Piiiingu

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Piiiingu

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: julian

Ser tempen din er opp 0,2 i dag,da er det nok el i dag da[;)]

Håper dere har fått full klaff,hadde vært en fiiin bursdagsgave det[:)]
Jeg hadde el på min bursdag som var 2 feb,passet jo knallbra[:D]


Ja, skal ta en EL test litt senere. Er nok denne helgen EL kommer, åjoda.. da må jeg jobbe [:@][:@] Kan ikke jobben ta hensyn til slikt?? [8|][;)]


Ja, det burde jobben gjøre! Fri pga EL! hehe [:D]

Hvordan har din dag vært da?


Ja, de burde ta hensyn til slik synes jeg.. [:)] [:)]

Idag våknet jeg, var på BV dro på trening, lagde morsdagskort og på jobb... og her er jeg en snik tur innom BV. Håper såå du tester positivt i morgen. Jeg tok en EL test isted, men den ble error [:@][:@] og da mått jeg vente to timer før jeg tok en ny.. og det hadde jeg ikke tid til. [:@][:@] *grr*
Må vente til jeg kommer hjem i 22 tiden.. håper den er der nå da. Også har jeg kjøpt flere El tester da jeg snart er tom, og El ser ut til å dra seg litt ut.. pga. temp og tester. hi hi

Ble litt langt dette.


EL er nok på vei! Dere får kose dere gjennom helga!

 
We will!!! [:)][:)]
 
Dag 16 i syklusen:
Tempen litt opp igjen, men jeg begynner å bli redd EL ikke kommer [&:], håper virkelig altså. Idag tok jeg to EL tester, en ble error og en ble negativ. Hva skjer hvis jeg ikke har EL? Noen som vet?
Kjøpte flere EL tester da, så jeg kan sjekke neste mnd. også...! God natt alle sammen. Spent på alle som skal teste i morgem, krysse fingre for Piiingu og deg Grimera som skal teste på søndag! De fine tempene da... [:)][:)]
 
ORIGINAL: Dunn

Dag 16 i syklusen:
Tempen litt opp igjen, men jeg begynner å bli redd EL ikke kommer [&:], håper virkelig altså. Idag tok jeg to EL tester, en ble error og en ble negativ. Hva skjer hvis jeg ikke har EL? Noen som vet?
Kjøpte flere EL tester da, så jeg kan sjekke neste mnd. også...! God natt alle sammen. Spent på alle som skal teste i morgem, krysse fingre for Piiingu og deg Grimera som skal teste på søndag! De fine tempene da... [:)][:)]

 
Jeg hadde EL mye senere enn jeg trodde da, så EL kan fortsatt komme. [:D] Fikk ikke EL før på dag 22 jeg.
 
ORIGINAL: Piiiingu

ORIGINAL: Dunn

Dag 16 i syklusen:
Tempen litt opp igjen, men jeg begynner å bli redd EL ikke kommer [&:], håper virkelig altså. Idag tok jeg to EL tester, en ble error og en ble negativ. Hva skjer hvis jeg ikke har EL? Noen som vet?
Kjøpte flere EL tester da, så jeg kan sjekke neste mnd. også...! God natt alle sammen. Spent på alle som skal teste i morgem, krysse fingre for Piiingu og deg Grimera som skal teste på søndag! De fine tempene da... [:)][:)]


Jeg hadde EL mye senere enn jeg trodde da, så EL kan fortsatt komme. [:D] Fikk ikke EL før på dag 22 jeg.

 
Men du har mye lengre syklus en meg. Begynner å bli litt redd her jeg nå altså.. tenk om jeg ikke har EL da?!? Wææhhh...
 
ORIGINAL: Marelia

Heihei:)
Hvordan står det til med deg idag da?
Måtte bare fortelle om hva jeg drømte i natt!! Drømte at jeg satt å leste på BV, og plutselig kom det opp en tråd fra Dunn: JEG ER GRAVID!!![:D] husker jeg ble kjempeglad, og det var jo så virkelig at jeg trodde det da jeg våknet i dag tidlig[;)] Satser på at jeg er sanndrømt jeg[:)]
Men da skal jeg stikke på jobb, så du får ha en fin dag! *klem*

 
Ååå, nå ble jeg glad! Ja, tenk om du blir sanndrømt.. en dag i fremtiden blir du nok det. Håper det klaffer for oss begge snart, men siden du ikke har mensen enda.. så er det jo fortsatt håp da. [:)][:)] Har enda ikke EL, begynner å bli litt redd her altså.. tenk om den ikke kommer?? Usj..
Idag er jeg på jobb, måtte bare inn BV i pausen min en tur. Og ikveld skal jeg til en venninne å spise kake, feiere bursdagene våre [:)] 
Håper du har hatt en fin dag på jobb vennen?
 
Klem
 
Hei du!
Har ikke rukket innom BV eller internett hele helgen...
Hvordan går det?
noe tegn til EL enda?
 
ORIGINAL: pusita

Hei du!
Har ikke rukket innom BV eller internett hele helgen...
Hvordan går det?
noe tegn til EL enda?

 
Hei Pusita! Nei, ingen tegn til EL. Negativ test idag også. Liker ikke dette. Vi har bestemt at hvis den ikke kommer, eller ikke kommer neste mnd. må vi ta en tur til legen. Selvom det er litt tidlig, men hvis jeg ikke har EL må vi jo finne ut av det. Ellers går det bra, er på jobb og er alene her nå. Vi jobbet som noen gal tilhan skulle gå.. så jeg har jooo goood tid nu! [:)][:)] Men må jo jobbe litt også da... hi hi
 
Hvordan går det me deg da?
 
Hmmm... Merkelig... Kanskje du har en dårlig måned... Selv om jeg ikke håper det.
Jeg er spent jeg også, om jeg har EL.
Skal begynne å teste neste søndag.. Gruer meg litt, tilfelle jeg ikke får positivt resultat.
 
ORIGINAL: julian

Men dunn,om tempen din har steget med minst 0,2 og holdt seg der i over tre dager
så har du allerede hatt el,det er ikke alltid el testen fanger det opp om du har brå lh stigning.

Har den det eller??


 
Men Julian, det vil jo si at jeg hadde EL allerede dag 6 og 7. Og den har vært veldig ujevn.. Kan man ha EL så tidlig? Og den har gått ned igjen isåfall, så da har jo ikke spiren satt seg [:(][:(] Bare meg som er litt pessimist om dagen her altså.
 
Pusita, Ja en dårlig månde eller en merkelig kropp? Vi snakket om hormoner og slik igår da, jeg og samboeren min. Han sa han ville gjøre alt han kunne for å få baby. Og han kom til å bli knust om han ikke kunne gi meg det.. Han er nå søt da!! [:)][:)]
 
Har du nåenlunde regelmessige sykluser Dunn? I så fall er det jo merkelig at du ikke har el![&:] Liker ikke dette jeg, syns el kan komme til deg nå med en gang, så dere kan lage en spire![:)] Krysser fingrene for deg i alle fall! Håper du får positiv el-test og tydelig temphopp snart![:)]
 
Back
Topp