hissigproppen
Forumet er livet
Sånt må til på en bursdag vettu[;)]
Jeg håper sånn for deg deg denne mnd assa!
Jeg håper sånn for deg deg denne mnd assa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: julian
Ser tempen din er opp 0,2 i dag,da er det nok el i dag da[;)]
Håper dere har fått full klaff,hadde vært en fiiin bursdagsgave det[:)]
Jeg hadde el på min bursdag som var 2 feb,passet jo knallbra[:D]
ORIGINAL: Dunn
Ja, skal ta en EL test litt senere. Er nok denne helgen EL kommer, åjoda.. da må jeg jobbe [:@][:@] Kan ikke jobben ta hensyn til slikt?? [8|][;)]
ORIGINAL: Piiiingu
Ja, skal ta en EL test litt senere. Er nok denne helgen EL kommer, åjoda.. da må jeg jobbe [:@][:@] Kan ikke jobben ta hensyn til slikt?? [8|][;)]
Ja, det burde jobben gjøre! Fri pga EL! hehe [:D]
Hvordan har din dag vært da?
Ja, de burde ta hensyn til slik synes jeg.. [:)] [:)]
Idag våknet jeg, var på BV dro på trening, lagde morsdagskort og på jobb... og her er jeg en snik tur innom BV. Håper såå du tester positivt i morgen. Jeg tok en EL test isted, men den ble error [:@][:@] og da mått jeg vente to timer før jeg tok en ny.. og det hadde jeg ikke tid til. [:@][:@] *grr*
Må vente til jeg kommer hjem i 22 tiden.. håper den er der nå da. Også har jeg kjøpt flere El tester da jeg snart er tom, og El ser ut til å dra seg litt ut.. pga. temp og tester. hi hi
Ble litt langt dette.
Ja, de burde ta hensyn til slik synes jeg.. [:)] [:)]
Idag våknet jeg, var på BV dro på trening, lagde morsdagskort og på jobb... og her er jeg en snik tur innom BV. Håper såå du tester positivt i morgen. Jeg tok en EL test isted, men den ble error [:@][:@] og da mått jeg vente to timer før jeg tok en ny.. og det hadde jeg ikke tid til. [:@][:@] *grr*
Må vente til jeg kommer hjem i 22 tiden.. håper den er der nå da. Også har jeg kjøpt flere El tester da jeg snart er tom, og El ser ut til å dra seg litt ut.. pga. temp og tester. hi hi
Ble litt langt dette.
EL er nok på vei! Dere får kose dere gjennom helga!
Dag 16 i syklusen:
Tempen litt opp igjen, men jeg begynner å bli redd EL ikke kommer [&:], håper virkelig altså. Idag tok jeg to EL tester, en ble error og en ble negativ. Hva skjer hvis jeg ikke har EL? Noen som vet?
Kjøpte flere EL tester da, så jeg kan sjekke neste mnd. også...! God natt alle sammen. Spent på alle som skal teste i morgem, krysse fingre for Piiingu og deg Grimera som skal teste på søndag! De fine tempene da... [:)][:)]
Dag 16 i syklusen:
Tempen litt opp igjen, men jeg begynner å bli redd EL ikke kommer [&:], håper virkelig altså. Idag tok jeg to EL tester, en ble error og en ble negativ. Hva skjer hvis jeg ikke har EL? Noen som vet?
Kjøpte flere EL tester da, så jeg kan sjekke neste mnd. også...! God natt alle sammen. Spent på alle som skal teste i morgem, krysse fingre for Piiingu og deg Grimera som skal teste på søndag! De fine tempene da... [:)][:)]
Jeg hadde EL mye senere enn jeg trodde da, så EL kan fortsatt komme. [:D] Fikk ikke EL før på dag 22 jeg.
ORIGINAL: Marelia
Heihei:)
Hvordan står det til med deg idag da?
Måtte bare fortelle om hva jeg drømte i natt!! Drømte at jeg satt å leste på BV, og plutselig kom det opp en tråd fra Dunn: JEG ER GRAVID!!![:D] husker jeg ble kjempeglad, og det var jo så virkelig at jeg trodde det da jeg våknet i dag tidlig[;)] Satser på at jeg er sanndrømt jeg[:)]
Men da skal jeg stikke på jobb, så du får ha en fin dag! *klem*
ORIGINAL: pusita
Hei du!
Har ikke rukket innom BV eller internett hele helgen...
Hvordan går det?
noe tegn til EL enda?
Men dunn,om tempen din har steget med minst 0,2 og holdt seg der i over tre dager
så har du allerede hatt el,det er ikke alltid el testen fanger det opp om du har brå lh stigning.
Har den det eller??