? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: Grimera

Har du nåenlunde regelmessige sykluser Dunn? I så fall er det jo merkelig at du ikke har el![&:] Liker ikke dette jeg, syns el kan komme til deg nå med en gang, så dere kan lage en spire![:)] Krysser fingrene for deg i alle fall! Håper du får positiv el-test og tydelig temphopp snart![:)]

 
Hei Grimera! Koselig du er innom tråden min! Ja, min syklus er på 27 dager (26 - 29), og den har vært sånn i ALLE år. Vi får se da. Kan jo hende jeg har, men at kroppen ikke vil si ifra.. er jo en mulighet det også. Som jeg svarte julian igår.. jeg kan jo ha hatt EL så tidlig som dag 6 - 7 (siden tempen var høyest da), men da er jo lutefasen min på 20-21 dager og iflg. Pernille.info går jo ikke det heller. Så blir liksom helt stressa her. Går nok bedre når jeg får sjekket det ut, og vi bestemte igår at en mnd, til med testing (og da hver dag! )  hvis ingentegn da heller med temp eller tester så skal jeg gå til legen ihvertfall. Men over til deg, hvordan går det?? Kommet over at du skal bli mamma om en ni månders tid??? Såå koselig! Klem 
 
Er jo meget sannsynlig at du har el da ja, siden du har stabil syklus og sånt.. Kanskje den bare tuller denne gangen? Men det er som du sier, en mulighet for at kroppen ikke vil si fra.. Men det er veldig unødvendig i så fall![8D] Ikke bli stressa i alle fall, da blir det nok ikke el på deg! Men skjønner at du blir påvirket av at det ikke skjer noe med kroppen din..
Med meg er alt bra vettu! Har ikke helt forstått at jeg mest sannsynlig sitter med et lite nurk i armene mine om 8 mnd tid.. Men det er så koselig at jeg bare går rundt i fullstendig lykkerus![;)]
 
Ja, sannsynligheten er på min side - heldigvis! Ja, kroppen min har vært merkelig med andre ting før.. så den er litt dum sånn. Prøver å ikke bli stresset, selvom det ikke er så lett. Vi har jo ønsket oss barn lenge, og nå som det "passer" så vil den jo ikke komme. Er så frustrerende. Såå glad på dine vegne. Må virkelig kose deg, og nyte denne tiden. Gleder meg veldig til den! [:)][:)]  
 
Jeg tror det klaffer nå jeg, du har jo jobbet for det!
Blir spennende å se...
 
ORIGINAL: pusita

Jeg tror det klaffer nå jeg, du har jo jobbet for det!
Blir spennende å se...

 
Ja, MÅ jo bare krysse fingrene. Fikk negativ EL test igjen.. noen nervepirrende dager forran oss.
 
Ja, det er nesten altfor spennende [&:]
Jeg skal jo begynne å EL-teste på søndagen... Gruer meg jeg.
Men blir jo morsomt å prøve noe nytt, hehe...
 
Forresten... No more MSN på jobben[:(][:(][:(][:(][:(]
Fikk vite det i dag etter lunsj, så da var det bare å avinstallere da gitt... Surt.
 
Ser du fortsatt jakter på EL. Uff.. stakars deg.  
Håper den dukker opp de nærmeste dagene. Krysser fingrene for deg Dunn. Lykke til!
 
Vil bare innom å ønske deg lykke til!! [;)]
 
ORIGINAL: pusita

Ja, det er nesten altfor spennende [&:]
Jeg skal jo begynne å EL-teste på søndagen... Gruer meg jeg.
Men blir jo morsomt å prøve noe nytt, hehe...

Forresten... No more MSN på jobben[:(][:(][:(][:(][:(]
Fikk vite det i dag etter lunsj, så da var det bare å avinstallere da gitt... Surt.

 
Duste jobb. Kan koble opp via web msn kanskje? [:)] 
 
ORIGINAL: Nitho

Ser du fortsatt jakter på EL. Uff.. stakars deg.  
Håper den dukker opp de nærmeste dagene. Krysser fingrene for deg Dunn. Lykke til!

 
Den må jo ha vært her.. skjønner ikke dette. Men stikker i sidene mine hele tiden om dagen, vet ikke helt hva det er. Men det er jo jaktsesong om dagen. Spennende når du skal teste da Nitho! Håper den er positiv. [:)][:)]
 
ORIGINAL: Ida82

Vil bare innom å ønske deg lykke til!! [;)]

 
Tusen takk Ida82!!  Nå skal det klaffe for oss snart... [:)][:)]
 
Syklus dag 20:
Ja, idag er tempem 36,4, den går veldig opp og ned. Men har bestemt meg for at EL må ha vært, og at spiren sitter sitter denne mnd. Har IKM førstkommende tirsdag, men skal ikke teste (hvis vi klarer), på torsdag drar jeg på ferie hjem til mamma, og skal ikke teste før jeg kommer hjem igjen evnt. hvis ikke tanta har kommet. Håper tempene mine går opp igjen, *håpehåpehåpe* Noen som vil hjelpe meg å krysse fingre??
 
Nå skal jeg gå på høy puls. Gleder meg, det er så kjekt. God kveld til alle sammen!!! 
 
Å ja da jeg vil krysse for deg[;)] Ønsker deg lykke til og håper for harde livet at spiren sitter hos deg[;)]
 
 
Såå masse tusen takk Grimera og Ida82. Så koselig av dere. Må jo si at jeg har "jobbet" for den denne mnd, hatt sex nesten hver kveld under den tiden EL burde ha vært..
 
Grimera? Hadde du noen spesielle gravid tegn?
 
Nei, jeg hadde INGEN tegn på at jeg var gravid, har det ikke ennå heller! Litt kipt egentlig, hadde håpet at jeg skulle merke det kjempegodt![:)] Eneste tegnet jeg hadde var en trifasisk tempkurve og høy temp før IKM! Håper så inderlig at dere har klart det denne mnd! Kipt at du havner i novemberforumet da, men vi følger hverandre tett fordi vel? [:)]
 
Oi, det var kjapt svar [:)] Ja, håper også vi har klaffet denne mnd., jeg er på jakt jeg vettu.. symptomjakt! [:)][:)] Eneste jeg kjenner er litt stikking i siden, men ikke sånn veldig. Håper vi kan følge tett uansett Grimera! Takk for at du er den du er! [:)][:)]
 
[:)][:)]Jeg stemmer for novemberbaby!!![:)][:)]
 
 
ORIGINAL: pusita

[:)][:)]Jeg stemmer for novemberbaby!!![:)][:)]


 
Såå god du er Pusita! [:D][:D] Ja, november baby skal det bli.
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: pusita

[:)][:)]Jeg stemmer for novemberbaby!!![:)][:)]



Såå god du er Pusita! [:D][:D] Ja, november baby skal det bli.

 
Når får evt du termin??
Hvis jeg har vanlig syklus (32) så blir det 18.nov, men hvis jeg har teit og lang syklus (45) så blir det faktisk 1.des[&:]
 
Back
Topp