Dunn
Forumet er livet
ORIGINAL: Grimera
Har du nåenlunde regelmessige sykluser Dunn? I så fall er det jo merkelig at du ikke har el![&:] Liker ikke dette jeg, syns el kan komme til deg nå med en gang, så dere kan lage en spire![:)] Krysser fingrene for deg i alle fall! Håper du får positiv el-test og tydelig temphopp snart![:)]
Hei Grimera! Koselig du er innom tråden min! Ja, min syklus er på 27 dager (26 - 29), og den har vært sånn i ALLE år. Vi får se da. Kan jo hende jeg har, men at kroppen ikke vil si ifra.. er jo en mulighet det også. Som jeg svarte julian igår.. jeg kan jo ha hatt EL så tidlig som dag 6 - 7 (siden tempen var høyest da), men da er jo lutefasen min på 20-21 dager og iflg. Pernille.info går jo ikke det heller. Så blir liksom helt stressa her. Går nok bedre når jeg får sjekket det ut, og vi bestemte igår at en mnd, til med testing (og da hver dag! ) hvis ingentegn da heller med temp eller tester så skal jeg gå til legen ihvertfall. Men over til deg, hvordan går det?? Kommet over at du skal bli mamma om en ni månders tid??? Såå koselig! Klem