? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Syklusdag 23:
Må bare fortelle, jeg falt ned trappen inatt. Huff... det var vondt. Gul og blå kommer jeg til å bli overalt. Gikk bra da, landet på rompa igjen og sambo kom å hjalp meg.
Idag skal jeg besøke ei venninne, hun har bare tre uker igjen. Ååå gleder meg masse. [:)][:)] 
 
Huff da. Stakar.. Det var nok ikke noe godt nei.. Kommer til å være øm et par dager du da tenker jeg. Godt at det gikk bra og at du ikke skadet deg mer enn å bli skikkelig mørbanket. Selv om det er veldig vondt i seg selv. Kunne gått så mye verre liksom.
Kos deg på venninne besøk da. Koselig med store mager... *drømme, drømme*
Ha en kjempe fin dag da Dunn [:)]
 
Off da, hørtes ikke godt ut.. Du er vel kanskje litt mørbanka i rompa di nå da? Godt du har en så snill sambo som kan komme å trøste deg[;)] Nå er det ikke lenge til testing[:D]
 
ORIGINAL: Nitho

Huff da. Stakar.. Det var nok ikke noe godt nei.. Kommer til å være øm et par dager du da tenker jeg. Godt at det gikk bra og at du ikke skadet deg mer enn å bli skikkelig mørbanket. Selv om det er veldig vondt i seg selv. Kunne gått så mye verre liksom.
Kos deg på venninne besøk da. Koselig med store mager... *drømme, drømme*
Ha en kjempe fin dag da Dunn [:)]

 
Ja, hun hadde den fiiine magen. Såå missunnelig. Har hatt en fin dag da, men litt mørbanka i skinka og armene faktisk. (måtte jo ta meg forr)
 
ORIGINAL: Ida82

Off da, hørtes ikke godt ut.. Du er vel kanskje litt mørbanka i rompa di nå da? Godt du har en så snill sambo som kan komme å trøste deg[;)] Nå er det ikke lenge til testing[:D]

 
Hei Ida82! Testing ja.. veit jo ikke om jeg skal teste. Har jo sagt at jeg ikke skal, men veit ikke om jeg klarer å holde meg. Vil jo dette såå veldig nå, at jeg er redd det ikke går. FF sier jeg har hatt EL da.. så jeg stoler jo på det.
Hvordan går det med nesesprayen?
 
Takk for at du er innom dagboka mi! Koselig.
 
ORIGINAL: Piiiingu

Heia!

Hvordan går det med deg da?

Klem fra pinguen! [:)]

 
Hei Piiingu! Bare bra her, litt mørbanka (les innlegg, syklusdag 23) men ellers bra. Enn der??
 
Klem tilbake Pingvinen!
 
ORIGINAL: Piiiingu

Alt bra her! Klar for at EL skal komme nå! Denne gangen skal spiren sitte ja!![:)]

 
Ja, den har ikke  noe valg! Den skal sitte på oss begge, det har vi fortjent..
 
Heisann snuppa!
Hvordan står det til? Er rompa gul og blå?[&:] Hørtes ikke bra ut å falle ned trappa altså![&:] Håper at alt er bra med deg ellers da! Klem
 
Huffda... Det er så vond å falle ned trappa! Har prøvd det selg en gang! [:-] Autch!
 
Ellers da!? Ser du skal prøve å lavær å teste! Wow, all kred til deg! ;) Men skjønner deg godt! Det er gruuusomt å få negativ test!
Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for...
 
Klems
 
ORIGINAL: Grimera

Heisann snuppa!
Hvordan står det til? Er rompa gul og blå?[&:] Hørtes ikke bra ut å falle ned trappa altså![&:] Håper at alt er bra med deg ellers da! Klem

 
Hei snuppa!! Jada, den er gul og blå. Sambo ler litt.. han var så snill å hjalp meg tilbake i seng [:)] Hi hi
 
Alt står bra til, er på hyttetur i helgen. Går å venter på IKM, men jeg skal jo vente med å teste hvis ikke tempene stiger veldig. Da skal jeg teste. Gleder meg veldig til 12 dager ferie [:)][:)] Skal hjem til mamma og pappa.
 
Takk for gravidsmitte klemen!
Klem fra Hildegunn.
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82

Off da, hørtes ikke godt ut.. Du er vel kanskje litt mørbanka i rompa di nå da? Godt du har en så snill sambo som kan komme å trøste deg[;)] Nå er det ikke lenge til testing[:D]


Hei Ida82! Testing ja.. veit jo ikke om jeg skal teste. Har jo sagt at jeg ikke skal, men veit ikke om jeg klarer å holde meg. Vil jo dette såå veldig nå, at jeg er redd det ikke går. FF sier jeg har hatt EL da.. så jeg stoler jo på det.
Hvordan går det med nesesprayen?

Takk for at du er innom dagboka mi! Koselig.

 
Jeg skjønner deg godt det med å ikke gidde å teste. Får en del skuffelser[:'(] Du får vente å se om bitcha kommer. Jeg skal håpe og krysse alt jeg kan for at ho holder seg langt vekk!!!!! Går bra med nesesprayen. Men fy fader å mange kviser jeg har fått av det[:@] Hehe.. men er vel verdt det, går til en god sag[;)]
 
ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82

Off da, hørtes ikke godt ut.. Du er vel kanskje litt mørbanka i rompa di nå da? Godt du har en så snill sambo som kan komme å trøste deg[;)] Nå er det ikke lenge til testing[:D]


Hei Ida82! Testing ja.. veit jo ikke om jeg skal teste. Har jo sagt at jeg ikke skal, men veit ikke om jeg klarer å holde meg. Vil jo dette såå veldig nå, at jeg er redd det ikke går. FF sier jeg har hatt EL da.. så jeg stoler jo på det.
Hvordan går det med nesesprayen?

Takk for at du er innom dagboka mi! Koselig.


Jeg skjønner deg godt det med å ikke gidde å teste. Får en del skuffelser[:'(] Du får vente å se om bitcha kommer. Jeg skal håpe og krysse alt jeg kan for at ho holder seg langt vekk!!!!! Går bra med nesesprayen. Men fy fader å mange kviser jeg har fått av det[:@] Hehe.. men er vel verdt det, går til en god sag[;)]

 
Kviser ja.. noe jeg også er plaget med v/ mensen og EL. [&:] Noen er  vel mer plaget enn andre. Ja,. blir så skuffet hvis den er neg., så da er det greit å vente. Nesesprayen er jo verdt det.. tenk den dagen du får nurket ditt i magen? Og første gang du holder h*n?? *drømmedrømme*
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82

Off da, hørtes ikke godt ut.. Du er vel kanskje litt mørbanka i rompa di nå da? Godt du har en så snill sambo som kan komme å trøste deg[;)] Nå er det ikke lenge til testing[:D]


Hei Ida82! Testing ja.. veit jo ikke om jeg skal teste. Har jo sagt at jeg ikke skal, men veit ikke om jeg klarer å holde meg. Vil jo dette såå veldig nå, at jeg er redd det ikke går. FF sier jeg har hatt EL da.. så jeg stoler jo på det.
Hvordan går det med nesesprayen?

Takk for at du er innom dagboka mi! Koselig.


Jeg skjønner deg godt det med å ikke gidde å teste. Får en del skuffelser[:'(] Du får vente å se om bitcha kommer. Jeg skal håpe og krysse alt jeg kan for at ho holder seg langt vekk!!!!! Går bra med nesesprayen. Men fy fader å mange kviser jeg har fått av det[:@] Hehe.. men er vel verdt det, går til en god sag[;)]


Kviser ja.. noe jeg også er plaget med v/ mensen og EL. [&:] Noen er  vel mer plaget enn andre. Ja,. blir så skuffet hvis den er neg., så da er det greit å vente. Nesesprayen er jo verdt det.. tenk den dagen du får nurket ditt i magen? Og første gang du holder h*n?? *drømmedrømme*

 
Ja hvis jeg blir gravid, så gjør det ingenting at jeg fikke så mange kviser av nesesprayen.
Vi begge skal nok klare å bli gravide, ikke sant??? Jo det skal vi[;)] Skjønner godt du er spent, og jeg skal sende deg mange varme lykkeønskninger!!!
 
Takk Ida82! Ja, vi SKAL! Venter såå spent på tirsdag, og de neste dagene nå... Hvorfor skal de gå så tregt?? Noe du vet som får de til å gå fortere?
 
He he. ja den tida går aldri fort når en vil det. Men jeg scrapper en del, for da går tiden uten at jeg merker det. Og nå har jeg tatt på meg et oppdrag med å lage bord kort til dåpen til sambos søster sin sønn. KJempe gøy. Nesten ferdig. Og det var 31 stk. Men du bør finne deg en hobby du elsekr! Ut å gå tur eller noe.
 
Jeg har noen hobbyer. Jeg elsker å lage kort, har masse utstyr. Ikke kommet så langt inni scrapping enda, prøver å lære.
 
Nå vurderer jeg å male kjøkkenet, men får først se om hva som skjer neste uke. [:)][:)] 
 
spennende tempo du har.. ønsker deg lykke til med testingen  [:D][:)]
 
Back
Topp