? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: blemis

spennende tempo du har.. ønsker deg lykke til med testingen  [:D][:)]

 
Usj, jeg synes de er litt lave.. men nå MÅ de ikke synke da.
 
ORIGINAL: ¤Mango¤

Hei [:)] 

Bare innom for å hilse på [;)] 

Håper du har det bra [:D]

Klem fra meg [:)]

 
Koselig du var innom. [:)][:)] 
 
Klem tilbake.
 
Hei snuppa!
Er så dårlig til å skrive i trådene når jeg er så lite på BV... Men jeg tenker på deg da...
Hvordan har kroppen det? Noen følelse for spire på gang?
 
Syklusdag 25:
Bare to dager til IKM, forløpig tegn er:
    - litt ondt i korsryggen, (kan jo komme av fallet i trappa?)
    - Ingen TR (enda)
    - "Ondt" i magen, ikke murring mest luft...
    - Prikker på puppen (kan ikke huske å ha hatt dette før)
    - MYE do gåing..

Jaja. Nå skal jeg snart legge meg, natta jenter!
 
Syklusdag 25:
Bare to dager til IKM, forløpig tegn er:
   - litt ondt i korsryggen, (kan jo komme av fallet i trappa?) Nei, det er baby!!!
   - Ingen TR (enda) Den skal ikke komme heller!!!!!!
   - "Ondt" i magen, ikke murring mest luft...  Luft er bra! [;)]
   - Prikker på puppen (kan ikke huske å ha hatt dette før)  Tar det som et godt tegn ja!
   - MYE do gåing..  Definitivt bra!!!

You go girl...
 
Takk Pusita! Jeg har et bredt smil nå! Nå skal jeg logge av, vi snakkes snart håper jeg! Klem
 
Vi snakkes sikkert snart igjen...
Noe nytt så send PM eller mail!!!!
Må vite hvordan det går med deg vettu, selv om jeg tror jeg vet det allerede[;)][;)]
 
Masse lykke til Dunn. Blir spennende å følge med hvordan det går med deg i siste innspurt av denne PP. Håper det blir din siste. [:)] 
 
En spennende tid du er inne i nå!!
 
Krysser fingrene for at TR holder seg laaaangt unna og at du får en positiv test snart
 
Heia! Nå nærmer dagen seg med stormskritt! Når har du planer om å teste da? Gleder meg til å høre hva resultatet blir! Det bør bli positiv test![;)][:D]
 
Har en smule følelse av graviditet her
 
Hei Nitho, Rosamunde, Grimera, Ida82 og Marelia!!
Tusen takk for at dere har tro på meg, og spiren. Her i huset er vi blitt pessimist. Var såå glad i morges når jeg så at tempen steg, helt til jeg sjekket at forrige syklus var den like høy på denne tiden [:(][:(] Så jeg tror enda ikke jeg har spire. Tenkte til og med å kaste bort en test, på noe som garantert er neg. Sorry jeg er negativ, men ikke mye tro på denne pp. [:(] 
 
Får prøver bedre neste mnd.
 
Glad jeg har dere her inne! [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Marelia

Uff, ikke noe morro med slike negative dager! Men du har ennå ikke fått utelukket noe, så stå på![:)] Må nå være en grunn til de symptomene dine...![;)] 

 
Kjenner ikke så mye til de idag. [:(][:(]
 
Håpet er ikke ute før tanta kommer Dunn, så ikke gi opp! Jeg krysser fortsatt fingrene for at det er en liten spire i magen din![:)]
 
ORIGINAL: Grimera

Håpet er ikke ute før tanta kommer Dunn, så ikke gi opp! Jeg krysser fortsatt fingrene for at det er en liten spire i magen din![:)]

 
Tusen takk Grimera!
Koselig du krysser  fingrene. Jeg håper jo, men vanskelig for å tro det!
Har spiren det bra?
 
Hei på deg snuppa!!!
Ser du ikke er så positiv i dag, :(
Men jeg krysser fingrene mine og håper på det beste. Du skal se at kanskje den lille lurer deg litt vet du.
 
Klem
 
ORIGINAL: Grimera

Håpet er ikke ute før tanta kommer Dunn, så ikke gi opp! Jeg krysser fortsatt fingrene for at det er en liten spire i magen din![:)]

 
Uff det er ikke noe kjekkt med slike negative dager.  
Men jeg sier som Grimera at håpet er ikke ute før tanta kommer. Ikke gi opp.  Krysser også fingrene for at du har en liten spire i magen din.
 
Der var håpet ute, tempen sank og jeg spottet i morges når jeg våknet. Hvorfor får vi ikke til dette? [:@][:@] Mange tanker i hode igår og idag.
 
Uff da Dunn. Det var leit.. [:(] [:(]
Ønsker deg masse lykke til i neste PP. Håper du finner EL og at det blir en spire på deg da. Krysser alt jeg kan.
 
Stor trøsteklem fra meg.
 
ORIGINAL: Nitho

Uff da Dunn. Det var leit.. [:(] [:(]
Ønsker deg masse lykke til i neste PP. Håper du finner EL og at det blir en spire på deg da. Krysser alt jeg kan.

Stor trøsteklem fra meg.

 
jeg også snuppa!!
 
Back
Topp