? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: Dunn

Der var håpet ute, tempen sank og jeg spottet i morges når jeg våknet. Hvorfor får vi ikke til dette? [:@][:@] Mange tanker i hode igår og idag.

 
NEI, idiotiske tante altså. Kommer alltid når man ikke ønsker ho, og aldri når en ønsker ho... Men da skal jeg krysse fingra ekstra godt for deg denne pp[;)]
 
ORIGINAL: Ida82

NEI, idiotiske tante altså. Kommer alltid når man ikke ønsker ho, og aldri når en ønsker ho... Men da skal jeg krysse fingra ekstra godt for deg denne pp[;)]

Samme her![:)]
 
Tuuuusen takk Ida82 og Grimera! Koselig dere er såå oppmuntrene.
 
Nå må jeg løpe, mye jeg skal gjøre før sambo henter meg kl. 11 for å kjøre meg til flyplassen (tenk, han bruker lunsjen sin for å kjøre meg.. er han ikke snill) Jeg kommer nok ikke så mye inn på en uke, mamma har ikke internett, men jeg skal prøve. Må jo se hvordan det går med dere folkens. Ida, jeg satser på at spiren sitter snart? Og Pusita må stå på EL kommer nå vettu.. og alle dere andre. Må ha mye senge kos i EL tider (er visst det som lager barn [8D][8D][8D])
 
Kos dere jenter. Klem
 
God tur!!! Du har jo reist nå da, men håper hvertfall turen blir bra!!! [;)]
 
ORIGINAL: Grimera

Hei hei!
Håper du koser deg masse hos mamman din, prøv å slapp av og bare nyt fridagene![:)] Klem til deg!

 
Sendte deg en pm jeg.
 
Til dere andre, tusen takk for ord i dagboken.
 
Endelig tilbake snuppa!!!
Har savnet deg![:)]
 
Klem
 
Tilbake, og tilbake! Er på søss sin pc, mens hun er på skolen. Her er ååå tregt nett, blir helt gal. [&:] Ikke så kjekt hjemme, men det kan vi ta på msn en kveld. [:)] Leste i dagboken din at du ikke fikk pos. EL tester, du har sikkert bare LH stigning som synker med en gang. Har gitt opp tempingen her hjemme, vet ikke om jeg skal gidde denne mnd. heller.. tror bare jeg skal teste med tester.
 
Blir spennende med visning på leiligheten, skal dere være med? Da må du være forbredt på masse negative sp. mål, var litt ekkelt.. ukjente folk kommer for å se på ditt hjem liksom. Men kjempe deilig når det er over.. og dere kommer til å få masse penger. [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: monica

hei!!
ønsker deg masse lykke til denne pp!!
det kommer nok til å klaffe skal du se:)
en gang må det jo bli oss også, ikke sant....
stå på og ikke mist motet[:)]
klem


 
Tusen takk monica!! En dag må det jo bli vår tur også...
 
ORIGINAL: monica

jepp...det går jo for nesten alle andre så hvorfor ikke oss??!!

 
Akkurat det har jeg tenkt også, men monica..  7 mnd. er ikke lenge da (vi har jo prøvd like leeenge/kort). Kommer nok snart... kanskje vi får en bebis julegave i år???
 
ORIGINAL: monica

håper jeg får bebisen litt før jul da...tenk så koselig da...............

 
Har tenkt at hvis bebisen kommer litt før jul, så vil jeg at vi tre skal feire den alene. Som en familie for aller første gang [:)][:)] Har ikke tro på at den sitter da.. hi hi
 
ORIGINAL: monica

joda den sitter nå snart tenker jeg... det må den...
hjelp jeg skal teste til fredagen... gruer meg..men skal på ferie neste tirsdag og da er det greit å vite om jeg kan drikke eller ikke[:)]

 
Ååå... ferie!!!
 
Nå er jeg hjemme fra ferie. Endelig, er jeg hjemme med sambo igjen og prøvinger er igang igjen for fullt ikveld. (Når venninna mi drar.) [:)][:)][:)]
 
Hei og hå!
 
Legger igjen en liten hilsen hos deg. Håper du får en fin helg! [:)]
 
 
ORIGINAL: Nathalie22

Hei og hå!

Legger igjen en liten hilsen hos deg. Håper du får en fin helg! [:)]


 
Tusen takk Nathalie22! Koselig du stakk innom..
 
Håper du slipper å være her så lenge.
 
Ja nå er tiden for sengevals hos deg[;)] Gjør det skikkelig romantisk nå og kos dere masse! Om 2 uker holder du en positiv test i hånden[;)]
 
ORIGINAL: Ida82

Ja nå er tiden for sengevals hos deg[;)] Gjør det skikkelig romantisk nå og kos dere masse! Om 2 uker holder du en positiv test i hånden[;)]

 
Ååå! Tusen takk Ida82! Sengevalsen er allerede begynt [:)][:)] Håper på en pos test, og en tidlig julegave [:)][:)]
 
ORIGINAL: Dunn

Nå er jeg hjemme fra ferie. Endelig, er jeg hjemme med sambo igjen og prøvinger er igang igjen for fullt ikveld. (Når venninna mi drar.) [:)][:)][:)]

 
Godt å ha deg tilbake for fullt...
Vi trenger å få våre daglige oppdateringer vettu, he he...
 
Hvordan er formen i dag?
 
ORIGINAL: Majavennen

Kos deg masse og lykke til med babylaging.
Så hyggelig og være en liten familie til jul, smilte når jeg så det for meg!

 
Ja, sant? *drømmedrømmedrømme*
 
Takk for at du stakk innom dagboka mi!
 
Back
Topp