? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

ORIGINAL: ønsker.oss.en.spire

Heisann vennen!
Gratulerer så mye med vel overstått 7 årsdag. Høres ut som om dere hadde det koselig[:D] Håper det blir en fin julegave i år da[:)][:D] Lykke til[:)]

 
Ja, det håper jeg også. Hvis vi er en liten familie, så sa jeg til sambo at jeg ville vi tre skulle være her sammen.. bare vi tre! [:)][:)] Gleder meg nesten allerede.. hvis ikke det går denne. Så det må det vel gå neste!
 
ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Nathalie22

Hørtes koselig ut på 7 årsdagen. [:)]
I full gang med å lage julegave nå ja?  Så spennende, håper det klaffer for dere!


Ja, har hatt en del sex i det siste [:)][:)] Sambo er såå skjønn, han vil ha sex hele tiden og en liten en i magen!! [:)][:)] Sier det hele tiden.. Håper det klaffer for deg snart også!


Så herlig han er! Er så koselig når mannfolka også mykner til når det gjelder å bli gravide[:)]

 
Ja, igår da vi var ferdig med sex.. tok han meg på magen og sa "håper vi har fått en liten en inni her"! [:)][:)] Gråt en lite skvett jeg!
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Nathalie22

Hørtes koselig ut på 7 årsdagen. [:)]
I full gang med å lage julegave nå ja?  Så spennende, håper det klaffer for dere!


Ja, har hatt en del sex i det siste [:)][:)] Sambo er såå skjønn, han vil ha sex hele tiden og en liten en i magen!! [:)][:)] Sier det hele tiden.. Håper det klaffer for deg snart også!


Så herlig han er! Er så koselig når mannfolka også mykner til når det gjelder å bli gravide[:)]


Ja, igår da vi var ferdig med sex.. tok han meg på magen og sa "håper vi har fått en liten en inni her"! [:)][:)] Gråt en lite skvett jeg!

 
Ja kjenner til det[:)] De er virkelige gode da[:)]
 
Ingen tegn til EL denne mnd heller. Negative tester, og jeg temper ikke da jeg ble så stresset av det. Fikk ikke sove, ødela nattesøvnen min. 
 
Jaja, får vente til IKM å se. Har lyst på en november bebis [:)][:)][:)]
 
Igår hadde jeg såå ondt i beina, sånn "sprellende" bein. Fikk jo F*** ikke sove jo.. *gjesp*  
 
Gratulerer så mye med vel overstått 7 års dag. [:)] 
Vil ønske deg masse lykke til denne PP. Håper spiren sitter denne gangen. Krysser alt jeg kan for deg.
 
Hei Dunn vennen!!! Hvordan går det?? Heier på deg! Mulig jeg logger meg på msn ikveld. Er for det meste sambo sin som står på[:D] Da kan vi jo kanskje snakkes[;)]
 
ORIGINAL: Ida82

Hei Dunn vennen!!! Hvordan går det?? Heier på deg! Mulig jeg logger meg på msn ikveld. Er for det meste sambo sin som står på[:D] Da kan vi jo kanskje snakkes[;)]

 
Hei Ida mor! [:)] Det hadde vært koselig. Skal se etter deg. [:)] Jeg er jo så negativ om dagen, tror ikke vi kommer til å klare dette selv.. men bare sånn jeg tenker. Jeg har kløende pupper da.. hi hi
Klem
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82

Hei Dunn vennen!!! Hvordan går det?? Heier på deg! Mulig jeg logger meg på msn ikveld. Er for det meste sambo sin som står på[:D] Da kan vi jo kanskje snakkes[;)]


Hei Ida mor! [:)] Det hadde vært koselig. Skal se etter deg. [:)] Jeg er jo så negativ om dagen, tror ikke vi kommer til å klare dette selv.. men bare sånn jeg tenker. Jeg har kløende pupper da.. hi hi
Klem

 
Er nesten det beste å ikke håpe for mye for da blir man ikke så skuffet. Men man må liksom ikke gå å la det ødelegge hverdagen sin heller! KLøende pupper er jo såååååååååå deilig[:D] Heldig du da[;)]
 
Ja, kjempe gøy. NOT. Dagene mine bvlir nok ganske ødelagt av alt dette... skjønner ingenting her.
 
Huff, vet hvordan det føles!
Men, vi skal SKAL klare det...
Om ikke så altfor lenge er det vi som sitter med positiv test i hånden[:)]
 
Ja, da var det 9 dager til testing. Nå skal jeg på kino med en venninne. Snakkes ikveld jenter [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: missH

Hei kjære!
Du har mange gode venner her ser jeg, kjempe bra [:D] 
Hold motet oppe, og slapp av (enda så vanskelig det er, I know...)!
Du og sambo er veldig søte, får lyst til å komme over å gi dere en stor god kos! [:D]

Stor klem!!

 
Tusen takk vennen min!
 
Hei du!
Har ikke vært her i helgen jeg, pga jobb og visning og sånn...
Hvordan går det med deg?
Alt vel??
 
hei ville bare titte innom og si hei. og håper du får en god nyhet når du kommer til den dagen du skal teste, spennende å se fremover
 
~Bella~: Koselig du er tilbake, savnet deg vettu. Får se om ikke dette msn tullet snart blir bedre. Jeg som trodde du bare hadde blokka meg for at du ikke gadd å snakke me meg. Ti hi
 
Marelia vennen: Joda, en sånn litt festeblødning. Selvom jeg jo ikke tror selv at det er det det er.. men vi får vente å se. IKM neste søndag. Så må jo vente litt til med å teste [&:]
 
Pusita: Svarte deg på pm jeg [:)][:)]
 
hegemw: Ja, en spennende tid med testing og alt. Hvis spiren sitter så er du vel også rett rundt hjørnet? Krysser fingre for det jeg..
 
Syklusdag 19:
 
Har hatt jobbehelg, er slitn og trøtt om dagen. Hadde jo en liten blødning også, også midt i syklusen. Lurer veldig på hva denne er for noe.
 
Har ikke så mange symptomer da, bare litt kløende pupper som er ganske irriterende! *grrr*
 
Nå meg jeg stikke i sengen, jobb tidlig i morgen. Føler jeg bor der når jeg jobber sein - tidlig.
 
God natt damer. [:)][:)] 
 
Hei Dunn...
hvordan går det..?? Du har ei spennende tid i møte ser jeg...
Jeg fikk åsså klø i puppene så det ser jo låvenes ut her da...
Gir deg litt babystøv så du sitt med positiv test snart..
  **************************************
******************************************
    **********************************'**
         ******************************'**
            ****************************
                ************************
 
 
 
Hur har ni det?[;)] Tenker på deg at det må være en spennende og utholdenede uke. Men du skal se at den ender nok bra[;)]
 
ORIGINAL: ønsker.oss.en.spire

Litt spennende med en blødning midt i da.. Kan jo være festeblødning[:)]
Jobbehelg er alltid ekstra slitsomt syns jeg[;)]
God natt[:D]

 
Ja, men jeg tror ikke det er det da. Litt teit, jeg vet.. men kan ikke håpe vettu. [&:] Hadde vært såå deilig hvis jeg var gravid da. [:)][:)] *drømme*
 
blemis:
Takk for alt babystøv. *grabbertilmegalt* (ER litt grådig idag) Ja, en spennende tid dette her. Orker nesten ikke vente..
Klødde du også? Det gjorde jeg på denne tiden forrige mnd. også. Så ikke de alt for store forhåpningene.
 
Går alt bra med den nygravide?
 
 

         
 
Back
Topp