? Min dagbok på vei mot et lite nurk!

Hehe...er vanskelig å legge det helt bort, selv om man har lyst. Selv går jeg alltid og mer eller mindre tenker på det. Pause eller ikke pause. Men, går jo an å prøve, bare mindre aktivt. Ønsker deg en god helg, jeg!
 
Enig med deg krokodillemor, prøvingen er skikkelig slitsom.......
Men, bare spirene kan sitte snart, er det verd all slitet[:)][:)]
 
Uff, dumt det med TR... Men tror vi fortjener en pauseperiode nå! Får håpe det her hjelper oss nærmere det lille gullet vi ønsker oss.[:)]
 
NEI!!! forbanna tr!!! Nå har jeg svært få ord som kan trøste deg. Er bare tiden som kan lege skuffelsen. Men jeg håper virkelig du har det bedre!!![:)]
 
God morgen!
Hvordan går det? Har du hatt en fin helg?
 
 
Kjære ~Bella~, Krokkodillemor, namarie, lille70,  Ida82, missH, og Pusita!
 
Tusen takk alle sammen for gode og snille ord.
 
Namarie: Ja,man tenker på det uansett. Både meg og sambo vil jo overalt på denne jord ha en liten en. Så tenke på det gjør jeg jo konstant.
 
 Krokkodillemor: Ja, prøving er slitsomt. Forrige pp hadde vi sex to ganger om dagen hver dag... selvom det sikkert ikke er bra for de små svømmerne. [:)]
 
lille70: Tusen takk for at du stakk innom. [:)][:)] Håper spiren din sitter denne gangen også. Fortjent det du! [:)][:)]
 
Ida82: Blir alltid såååå glad når du har vært i dagboken min. Beklager at jeg har ikke kunne holde kontrakten vår. [:(][:(] Men vi prøver igjen vettu. Selvom jeg ikke klarte, så vet jeg du gjør. Behøver ikke trøste, denne gangen er jeg ikke så lei meg.. siden jeg har begynt på en slankekur. Og hvis spiren sitter så gjør ikke det noe og jeg slutter.. men nå prøver vi det først. For overvekt minsker jo sjansene.. selvom jeg faktisk har stabil syklus. (bortsett fra denne f*** mnd) Har eggene dine vokst da? Jeg har sendt de en haug med voksetanker!!!!
 
missH: Ja, hvem hadde trodd at vi var de første til å få barn i gjengen? Ikke jeg, alltid trodd jeg skulle bli sist. Men så traff jeg jo sambo [:)][:)] Er nok smart av oss å roa litt ja, tar denne slankingen først.. kanksje det hjelper å bli litt tynnere. (Skal ikke bli kjempe tynn, men sånn jeg var i sommer) også prøve igjen. Er jo dette vi ønsker.. og jeg har ønsket det lengre enn han. Men du kjenner han jo, alt skal være tilrettelagt først. Han er nå søt også da [:)][:)] Hvordan går det med deg da vennen? Kjedelig det ikke klaffet denne mnd. for dere heller.. men det kommer nok snart. Må gjøre som K sier, ikke tenke så masse på det. Selvom det er så j*** vanskelig. [:@][:'(]  Har sendt deg en pm ang. vektklubb.no.  Men du vennen, det er virkelig ikke noe du trenger! Jeg mener det virkelig. (Og jeg kjenner deg) 
 
Pusitamor: Hei vennen! Ja, vi fortjener en prøve pause. Har faktisk hatt litt BV fri i helgen, (har jobbet 11 dager i strek.. skal bli godt med fri i morgen tirsdag), skal bli flinkere til å ikke være her så masse. Sorry vennen, men jeg kommer til å være på msn av og til [:)][:)]
 
Hvordan går det med dere? Fått nye visninger enda? Lykke til med  de i hvertfall! Kjedelig dere ikke fikk solgt første gangen...
 
Sånn, da tror jeg at jeg husket alt og alle! [:)]
Ønsker alle en kjempe fin dag! [:)][:)] Dere er såå gode å ha!  
 
ORIGINAL: Dunn

Ida82: Blir alltid såååå glad når du har vært i dagboken min. Beklager at jeg har ikke kunne holde kontrakten vår. [:(][:(] Men vi prøver igjen vettu. Selvom jeg ikke klarte, så vet jeg du gjør. Behøver ikke trøste, denne gangen er jeg ikke så lei meg.. siden jeg har begynt på en slankekur. Og hvis spiren sitter så gjør ikke det noe og jeg slutter.. men nå prøver vi det først. For overvekt minsker jo sjansene.. selvom jeg faktisk har stabil syklus. (bortsett fra denne f*** mnd) Har eggene dine vokst da? Jeg har sendt de en haug med voksetanker!!!!


 
Ja den kontraktgreia har jeg jo selvfølgelig tilgitt deg for[;)] Utrolig bra innstilling du har altså!!! God og positiv!!! Men det kommer jo bare tilbake til en selv - man får det bedre med seg selv![:)]
 
ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: Dunn

Ida82: Blir alltid såååå glad når du har vært i dagboken min. Beklager at jeg har ikke kunne holde kontrakten vår. [:(][:(] Men vi prøver igjen vettu. Selvom jeg ikke klarte, så vet jeg du gjør. Behøver ikke trøste, denne gangen er jeg ikke så lei meg.. siden jeg har begynt på en slankekur. Og hvis spiren sitter så gjør ikke det noe og jeg slutter.. men nå prøver vi det først. For overvekt minsker jo sjansene.. selvom jeg faktisk har stabil syklus. (bortsett fra denne f*** mnd) Har eggene dine vokst da? Jeg har sendt de en haug med voksetanker!!!!



Ja den kontraktgreia har jeg jo selvfølgelig tilgitt deg for[;)] Utrolig bra innstilling du har altså!!! God og positiv!!! Men det kommer jo bare tilbake til en selv - man får det bedre med seg selv![:)]

 
Må jo ha en positiv holdning vettu! Jeg sa hei til deg på msn.. men du gikk. [:(][:(][:(]
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82

ORIGINAL: Dunn

Ida82: Blir alltid såååå glad når du har vært i dagboken min. Beklager at jeg har ikke kunne holde kontrakten vår. [:(][:(] Men vi prøver igjen vettu. Selvom jeg ikke klarte, så vet jeg du gjør. Behøver ikke trøste, denne gangen er jeg ikke så lei meg.. siden jeg har begynt på en slankekur. Og hvis spiren sitter så gjør ikke det noe og jeg slutter.. men nå prøver vi det først. For overvekt minsker jo sjansene.. selvom jeg faktisk har stabil syklus. (bortsett fra denne f*** mnd) Har eggene dine vokst da? Jeg har sendt de en haug med voksetanker!!!!



Ja den kontraktgreia har jeg jo selvfølgelig tilgitt deg for[;)] Utrolig bra innstilling du har altså!!! God og positiv!!! Men det kommer jo bare tilbake til en selv - man får det bedre med seg selv![:)]


Må jo ha en positiv holdning vettu! Jeg sa hei til deg på msn.. men du gikk. [:(][:(][:(]

 
Å? ja hvis det var idag tidlig så var det vel når jeg skrudde av. Vi skulle til legen å skjekke egga mine[;)] Ikke meningen å ikke si hei til deg!! Hehe.. Off nå må jeg på apoteket å kjøpe slik salve som skal gjøre meg klar til en graviditet[:D] Håper så at det funker denne gange!!!! Og ja man må tenke positiv!!!!!
 
ORIGINAL: Ida82
Å? ja hvis det var idag tidlig så var det vel når jeg skrudde av. Vi skulle til legen å skjekke egga mine[;)] Ikke meningen å ikke si hei til deg!! Hehe.. Off nå må jeg på apoteket å kjøpe slik salve som skal gjøre meg klar til en graviditet[:D] Håper så at det funker denne gange!!!! Og ja man må tenke positiv!!!!!

 
Nei, det var nå nettopp. Det skal bare gå for deg Ida. Tenker masse på deg!!!!
 
Så flink du har vært med vektnedgang! Hva har du gjort for å få det til? Jeg har slappa skikkelig av (litt for mye, tror jeg) de siste ukene. Går det bra, ellers? Klem fra meg!
 
ORIGINAL: namarie

Så flink du har vært med vektnedgang! Hva har du gjort for å få det til? Jeg har slappa skikkelig av (litt for mye, tror jeg) de siste ukene. Går det bra, ellers? Klem fra meg!

 
Hei namarie! Jeg har meldt meg inn i vektklubb.no, og det hjalp litt ihvertfall. Ellers er jeg sliten. Jobbet så mye i det siste, men i morgen har jeg en etter lengtet fridag. Da skal det TRENES [:)][:)][:)] og på kvelden skal jeg til en venninne å spise middag. Hvordan går det med deg? Skal du flytte til Newcastle?
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: namarie

Så flink du har vært med vektnedgang! Hva har du gjort for å få det til? Jeg har slappa skikkelig av (litt for mye, tror jeg) de siste ukene. Går det bra, ellers? Klem fra meg!


Hei namarie! Jeg har meldt meg inn i vektklubb.no, og det hjalp litt ihvertfall. Ellers er jeg sliten. Jobbet så mye i det siste, men i morgen har jeg en etter lengtet fridag. Da skal det TRENES [:)][:)][:)] og på kvelden skal jeg til en venninne å spise middag. Hvordan går det med deg? Skal du flytte til Newcastle?


Der er jeg medlem også [:D][:D][:D] Det har i alle fall hjulpet meg masse. Vet ikke om jeg skal flytte eller ikke...kommer vel helt an på karakterene jeg greier å hale i land i juni. Men, tror egentlig ikke det....har mest lyst til å bare være hjemme og lage barn, jeg [:D][;)]
 
ORIGINAL: namarie
Der er jeg medlem også [:D][:D][:D] Det har i alle fall hjulpet meg masse. Vet ikke om jeg skal flytte eller ikke...kommer vel helt an på karakterene jeg greier å hale i land i juni. Men, tror egentlig ikke det....har mest lyst til å bare være hjemme og lage barn, jeg [:D][;)]

 
Ja, hjulpet meg også.. selvom jeg bare kan skryte på meg å ha vært medlem en uke da. [:)][:)] Men ser ut som det hjelper.. var ei venninne som tipset meg om det. Bra det har hjulpet flere. [:)] 
 
Skjønner tankegangen din ang. å flytte, jeg tok noen avgjørelser tidlig i mitt liv da jeg ble sammen med sambo så tidlig. Valgte vekk en del ting jeg tror jeg ikke ville gjort ellers. Men angrer ikke, han er livet mitt så det var virkelig vært hvert eneste sekund [:)] Du finner nok ut av det namarie, bare du (og din mann burde jo ha litt og si) som vet hva som er best. Men ville ihvertfall uansett prøvd å få en B [:)][:)] Og det er jeg sikker på du klarer! Lykke til!  
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82
Å? ja hvis det var idag tidlig så var det vel når jeg skrudde av. Vi skulle til legen å skjekke egga mine[;)] Ikke meningen å ikke si hei til deg!! Hehe.. Off nå må jeg på apoteket å kjøpe slik salve som skal gjøre meg klar til en graviditet[:D] Håper så at det funker denne gange!!!! Og ja man må tenke positiv!!!!!


Nei, det var nå nettopp. Det skal bare gå for deg Ida. Tenker masse på deg!!!!

 
Sorry har ikke sett før nå, er så svimete[:D] Hmmm da skjønner jeg ikke noe... Kanskje msn bare datt ut da.. jaja... hehe blir ikke klok jeg... Dessuten var det ikke salve, men tabletter!!!! Hmmm, dette kan bli interessant[:D][:D][:D][:D] Åssen går det med deg a?
 
ORIGINAL: Ida82
Sorry har ikke sett før nå, er så svimete[:D] Hmmm da skjønner jeg ikke noe... Kanskje msn bare datt ut da.. jaja... hehe blir ikke klok jeg... Dessuten var det ikke salve, men tabletter!!!! Hmmm, dette kan bli interessant[:D][:D][:D][:D] Åssen går det med deg a?

 
Du er tilgitt!! [:)][:)] Tabletter, er det mange da?? [&:][&:] Går nok bra vennen,blir nok bra når bebisen kommer.. Nå skal vi spise middag. ha en fin dag vennen. [:)][:)]
 
Fy og fy! Helt nede på side to... [:@][:@] (Hi hi)
 
Hvordan går det med deg?

Selv har jeg vel egentlig i samråd med mannen min funnet ut at Newcastle ikke passer så bra for meg. Jeg er vel egentlig mer eller mindre lei av å studere så jeg føler det blir feil å begynne på en mastergrad om man ikke er motivert. Grunnen til at jeg vurderte det en stund er MYE press fra den øvrige familien min. De sier jeg kommer til å angre osv, osv. Kanskje gjør jeg det, men det er i alle fall mitt valg. Kan jo være jeg hadde angret like mye om jeg hadde dratt til England uten mannen min også....det var tøft nok det semestret jeg var der sist, så jeg er ikke sikker på om det hadde vært optimalt for ekteskapet vårt å være borte fra hverandre så lenge.

Hehe...ble langt dette her, men det er jo så kos å "snakke" med deg [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: namarie

Hvordan går det med deg?

Selv har jeg vel egentlig i samråd med mannen min funnet ut at Newcastle ikke passer så bra for meg. Jeg er vel egentlig mer eller mindre lei av å studere så jeg føler det blir feil å begynne på en mastergrad om man ikke er motivert. Grunnen til at jeg vurderte det en stund er MYE press fra den øvrige familien min. De sier jeg kommer til å angre osv, osv. Kanskje gjør jeg det, men det er i alle fall mitt valg. Kan jo være jeg hadde angret like mye om jeg hadde dratt til England uten mannen min også....det var tøft nok det semestret jeg var der sist, så jeg er ikke sikker på om det hadde vært optimalt for ekteskapet vårt å være borte fra hverandre så lenge.

Hehe...ble langt dette her, men det er jo så kos å "snakke" med deg [:)][:)][:)]

 
Jeg må bare si, det er bedre å andre på noe mann har gjort (hvertfall når det er så fornuftig som det med mastergrad) enn å angre på at man ikke gjorde det..[;)]
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: Ida82
Sorry har ikke sett før nå, er så svimete[:D] Hmmm da skjønner jeg ikke noe... Kanskje msn bare datt ut da.. jaja... hehe blir ikke klok jeg... Dessuten var det ikke salve, men tabletter!!!! Hmmm, dette kan bli interessant[:D][:D][:D][:D] Åssen går det med deg a?


Du er tilgitt!! [:)][:)] Tabletter, er det mange da?? [&:][&:] Går nok bra vennen,blir nok bra når bebisen kommer.. Nå skal vi spise middag. ha en fin dag vennen. [:)][:)]

Fy og fy! Helt nede på side to... [:@][:@] (Hi hi)

 
Sorry at jeg brukte litt av tråden din, jeg måtte bare skrive det greiene til namarie[;)] 
 
Jo det er tabletter (runde) to stykk morgen middag og kveld[&:] Men var ikke så ille som jeg trodde.[:D]
 
Hvordan har du det da? Deilig å ha pausemnd???
 
ORIGINAL: namarie

Hvordan går det med deg?

Selv har jeg vel egentlig i samråd med mannen min funnet ut at Newcastle ikke passer så bra for meg. Jeg er vel egentlig mer eller mindre lei av å studere så jeg føler det blir feil å begynne på en mastergrad om man ikke er motivert. Grunnen til at jeg vurderte det en stund er MYE press fra den øvrige familien min. De sier jeg kommer til å angre osv, osv. Kanskje gjør jeg det, men det er i alle fall mitt valg. Kan jo være jeg hadde angret like mye om jeg hadde dratt til England uten mannen min også....det var tøft nok det semestret jeg var der sist, så jeg er ikke sikker på om det hadde vært optimalt for ekteskapet vårt å være borte fra hverandre så lenge.

Hehe...ble langt dette her, men det er jo så kos å "snakke" med deg [:)][:)][:)]

 
Liker lange beskjeder jeg [:)][:)] Er kjempe koselig å snakke med deg også. 
Her er alt bra, jobber tredje helgen på rad og kjenner jeg trenger en helgefri neste uke. Ellers har vi jo paue mnd,men sambo spør hele tiden om vi skal lage bebis i helgen. [:)][:)][:)] Der røyk jo pausen.. men jeg protesterer ikke da.
 
Hvordan går deg med deg namarie? Mye jobbing? Forresten, hvordan gikk intervjuet??
 
Klem
 
Back
Topp